Gå til innhold

The Gathering 2012-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

^Kan noen forklare meg hva de over snakker om? Skal kanskje på TG neste år..

DC++ er et program man bruker for å dele og laste ned filer fra andre på TG. For å kunne laste ned må man dele et minimum av filer, og for øyeblikket er det 50 gb, men ved midnatt øker den minstegrensen til 100 gb.

 

EDIT: Og det er ikke slik at du deler alt som er på PCen din. Du legger manuelt til de mappene du ønsker å dele.

Endret av Coffey
  • Liker 1
Lenke til kommentar

^Kan noen forklare meg hva de over snakker om? Skal kanskje på TG neste år..

http://lmgtfy.com/?q=dc%2B%2B :)

 

Brukes til å dele filer mellom deltagerne.

 

^Kan noen forklare meg hva de over snakker om? Skal kanskje på TG neste år..

DC++ er et program man bruker for å dele og laste ned filer fra andre på TG. For å kunne laste ned må man dele et minimum av filer, og for øyeblikket er det 50 gb, men ved midnatt øker den minstegrensen til 100 gb.

EDIT: Og det er ikke slik at du deler av som er på PCen din. Du legger manuelt til de mappene du ønsker å dele.

Er det bare meg, eller blir grensene lavere for hvert år som går?

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar

^Kan noen forklare meg hva de over snakker om? Skal kanskje på TG neste år..

DC++ er et program man bruker for å dele og laste ned filer fra andre på TG. For å kunne laste ned må man dele et minimum av filer, og for øyeblikket er det 50 gb, men ved midnatt øker den minstegrensen til 100 gb.

 

Hva slags filer laster dere ned da som er så viktige at dere er så opptatt av å måtte laste opp 50GB?

 

^Kan noen forklare meg hva de over snakker om? Skal kanskje på TG neste år..

http://lmgtfy.com/?q=dc%2B%2B :)

 

Brukes til å dele filer mellom deltagerne.

 

Jeg vet hva DC++ er, det lærte for noen dager siden ( igår? i forigårs? ) når en her drev å sjekket hastigheten på nettet.

Lenke til kommentar

Jeg lasta bare ned alt av linux, solaris og open soruce distoroer for å få minshare :D

 

Så, til neste år, om jeg sharer fraps mappen min, med rundt 300GB med videor... så får jeg tilgang til 6000 andre PCer? :D ( altså de mappene de har delt? )

Lenke til kommentar

Jeg lasta bare ned alt av linux, solaris og open soruce distoroer for å få minshare :D

 

Så, til neste år, om jeg sharer fraps mappen min, med rundt 300GB med videor... så får jeg tilgang til 6000 andre PCer? :D ( altså de mappene de har delt? )

Jeg lasta bare ned alt av linux, solaris og open soruce distoroer for å få minshare :D

 

Så, til neste år, om jeg sharer fraps mappen min, med rundt 300GB med videor... så får jeg tilgang til 6000 andre PCer? :D ( altså de mappene de har delt? )

 

Du må såklart være på TG også, men jeg kasta ut en fyr av hubben på grunnlag av at han kun shara WoW.

Lenke til kommentar

---funny shit----

 

Dette fortjener noe....

 

 

<p>HAHAHHAHAHAHHA<br></p><p>HAHAHHAHAHAHHA</p>HAHAHHAHAHAHHA<p>HAHAHHAHAHAHHA</p>HAHAHHAHAHAHHA<p>HAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHA</p>HAHAHHAHAHAHHA<p>HAHAHHAHAHAHHA</p>HAHAHHAHAHAHHA<p>HAHAHHAHAHAHHA</p>HAHAHHAHAHAHHA<p>HAHAHHAHAHAHHA</p>HAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHA<p>HAHAHHAHAHAHHA</p>HAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHA<p>HAHAHHAHAHAHHA<br></p><p>HAHAHHAHAHAHHA</p><p>HAHAHHAHAHAHHA</p>HAHAHHAHAHAHHA<p>HAHAHHAHAHAHHA</p>HAHAHHAHAHAHHA<p>HAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHA</p>HAHAHHAHAHAHHA<p>HAHAHHAHAHAHHA</p>HAHAHHAHAHAHHA<p>HAHAHHAHAHAHHA</p>HAHAHHAHAHAHHA<p>HAHAHHAHAHAHHA</p>HAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHA<p>HAHAHHAHAHAHHA</p>HAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHA<p>HAHAHHAHAHAHHA<br></p><p>HAHAHHAHAHAHHA</p><p>HAHAHHAHAHAHHA</p>HAHAHHAHAHAHHA<p>HAHAHHAHAHAHHA</p>HAHAHHAHAHAHHA<p>HAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHA</p>HAHAHHAHAHAHHA<p>HAHAHHAHAHAHHA</p>HAHAHHAHAHAHHA<p>HAHAHHAHAHAHHA</p>HAHAHHAHAHAHHA<p>HAHAHHAHAHAHHA</p>HAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHA<p>HAHAHHAHAHAHHA</p>HAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHA<p>HAHAHHAHAHAHHA<br></p><p>HAHAHHAHAHAHHA</p><p>HAHAHHAHAHAHHA</p>HAHAHHAHAHAHHA<p>HAHAHHAHAHAHHA</p>HAHAHHAHAHAHHA<p>HAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHA</p>HAHAHHAHAHAHHA<p>HAHAHHAHAHAHHA</p>HAHAHHAHAHAHHA<p>HAHAHHAHAHAHHA</p>HAHAHHAHAHAHHA<p>HAHAHHAHAHAHHA</p>HAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHA<p>HAHAHHAHAHAHHA</p>HAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHA<p>HAHAHHAHAHAHHA<br></p><p>HAHAHHAHAHAHHA</p><p>HAHAHHAHAHAHHA</p>HAHAHHAHAHAHHA<p>HAHAHHAHAHAHHA</p>HAHAHHAHAHAHHA<p>HAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHA</p>HAHAHHAHAHAHHA<p>HAHAHHAHAHAHHA</p>HAHAHHAHAHAHHA<p>HAHAHHAHAHAHHA</p>HAHAHHAHAHAHHA<p>HAHAHHAHAHAHHA</p>HAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHA<p>HAHAHHAHAHAHHA</p>HAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHA<p>HAHAHHAHAHAHHA</p>

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...