Gå til innhold

9 av 10 fullfører aldri spillene sine (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

eg fullfører ikkje alle spill, eg er ikkje intresert i og fullføre spill som eg bare fullfører for og fullføre. eg spiller spillet til eg ikkje har glede av det meir tar eg heller pause eller bare dropper det

 

gåt meir og meir over til multiplayer av den grunn at uansett kor godt programert Ai er så er dei forutsigbare eller veldig causual og reallife krever meir av spilletiden eg hadde før

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en hel haug med spill jeg aldri har fullført eller kommer til å fullføre. Trophies har jeg aldri brydd meg om, og ikke gir det noe lengre spillbarhet for min del heller.

Men som noen her nevner, så er det stort sett mange spill nå til dags som blir for kjedelige i lengden.

Lenke til kommentar

assasins creed orket jeg ikke å fullføre, døvt spill, altfor repetivt for meg

 

the witcher 1 har jeg holdt på med siden 10 mai lurer på når jeg blir ferdig, har også kjøpt 2eren.

 

crysis 1 taklet ikke crossfire så godt for min del, så det fullførte jeg aldri.

 

De fleste indie spill fullfører jeg heller ikke av en eller annen grunn

 

Men ellers har fullført de fleste nyere spill og hvis det blir for vanskelig så har man alltids guider eller annet juks man kan bruke for å komme igjennom.

 

Har ellers begynt å teste ut gamle spill på gog.com og merker at jeg var mye mer tålmodig før i gamle dager :)

Lenke til kommentar

Alle spillene som er 100% fullført... - 21 av 247... :ph34r: (Merk dere at som sagt har jeg mange timer på enkelte andre spill, men er fortsatt ikke ferdig "Story/rulletekst-wise")

 

3DS:

*ingen*

 

DS:

*ingen*

 

N64: (Wii Virtual Console)

The Legend of Zelda: Majora's Mask

The Legend of Zelda: Ocarina of Time

 

PC:

*Ingen*

 

PS1:

*Ingen*

 

PS2:

Devil May Cry

 

PS3:

Assassin's Creed II

Call of Duty 4: Modern Warfare

Enslaved: Odyssey to the West

inFamous

Killzone 2

Ninja Gaiden Sigma 2

Uncharted 2: Among Thieves

Uncharted: Drake's Fortune

 

PSP:

*Ingen*

 

Wii:

The Legend of Zelda: Twilight Princess

 

Xbox 360:

Assassin's Creed

Battlefield: Bad Company

Call of Duty: Modern Warfare 2

Devil May Cry 4

Fable III

Mafia II

Mirror's Edge

Naruto: Rise of a Ninja

Naruto: The Broken Bond

 

Lenke til kommentar

Er jo ikke noe nytt fenomen dette. Av de 10-15 vennene mine som har GTA4 er det 3 det som har klart spillet, inkludert meg selv. Det var akkurat det samme med San Andreas, Vice City og Red Dead for den saks skyld. Når det er sagt er det veldig store spill, men det samme gjelder for Fable, Bioshock og Uncharted for eksempel. Tror vi gamere er interessert i å fullføre spill, men de som er mer casual er ikke så opptatt av det.

Jeg er opptatt av å fullføre store spill, men klarer det normalt ikke... Hvordan kommer du til at jeg ikke er opptatt av å fullføre?? Spør vennene dine som ikke har klart å fullføre om det var lengden på spillet eller vanskelighetsgraden som gjorde det. De jeg kjenner sier vanskelighetsgraden (vel, bortsett fra en).

 

Det er definitivt ikke vanskelighetsgraden hos noen av de jeg kjenner. Det er enkelt å greit at de ikke vil vie like mye tid til spill som jeg og andre som er over gjennomsnittet interessert i spill.

Lenke til kommentar

Valve har sånne målinger på Steam-spillene også. Leste en artikkel for lenge siden at 80% av spillerne aldri har fullført Half-life 2 heller.

 

Litt flaut..men jeg er 1 av dem...kom et godt stykke men så ble det så kjedelig å ensformig at jeg ikke gadd mer. Og skjønner liksom ikke helt alt hysteriet og maset rundt spillet..... :(

Lenke til kommentar

Fullfører alle spill jeg, synes single-player er best :) delvis på grunn av elendig nett, og at jeg suger på spill generelt. Men jeg runder ALLTID single før jeg begynner på multi, synes det gir meg god trening. Red dead er så genialt som det går ann, og fullførte det innen 3-4 dager etter at jeg skaffa det. Tror ikke jeg har noe spill som jeg enda ikke har fullført, bortsett fra dem jeg spiller akkurat nå da.

 

Foretrekker litt lengde i spillene mine, er storyen kortere en 20--> timer, gidder jeg ikke kjøpe det.

Lenke til kommentar

Damn. Dette var utrolig deprimerende nyheter. Jeg fullfører som regel de fleste spill jeg begynner på, med mindre jeg oppdager at spillet suger totalt pikk. Jeg er UTROLIG stolt av å ha fullført Shin Megami Tensei: Lucifers Call med den vanskeligste alternative slutten og alle de ekstra utfordringene klarert. Det tok 5 måneder og over 100 timers spilletid, men det gikk til slutt - dedikasjon var løsningen. Jeg har ikke like mye tid som før, så det blir ikke så mye japanske rollespille lengre, men siden folkene bak Persona også har laget Catherine, er det spillet helt bankers og skal kjøpes på release. Jeg har store planer om å fullføre det 102% også.

 

Jeg tror denne holdningen kommer av at man ikke har like mye tid som før, fordi spillere blir eldre og har da jobber og koner og barn ved siden av at de har lyst å leke litt selv. Men regninger og slikt betaler ikke seg selv. Jeg setter alltid mer pris på en skikkelig god historie, mer enn f.eks god grafikk - men det kommer an på spillet. I et spill som ikke trenger en veldig innovativ historie, f.eks et fightingspill eller et bilspill, er god grafikk et stor pluss. Det nyeste Mortal Kombat hadde begge deler, men jeg skal innrømme at det er usansynlig fett å spille det på den splitter nye 32" HD-tv'en min om dagen. Hvis man kutter ned på lengden, vil historien sansynligvis lide, enkelte sjangere mer enn andre. Det kan føre til at man må kompansere ved å pøse på med bedre grafikk og andre ting, og dette gjør ikke nødvendigvis spillene bedre i mine øyne.

 

Alt var bedre før!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjenner meg igjen her. Det er ikke alle spillene mine jeg har fullført, langt ifra. Har et større utvalg og blir kanskje lettere lei de forskjellige spillene. Mange av spillene har jeg gjennomført historiedelen uten å kanskje fullføre 100% av alle sideoppdrag. Men jeg tenker mer på spillopplevelsen når jeg spiller, og ikke så mye på om jeg har fullført eller ikke

Lenke til kommentar

Hvis jeg først starter på noe fullfører jeg det omtrent alltid.

 

Noen spill har ikke klart å fange meg, men jeg har prøvd å lide meg igjennom dem bare for å gi dem en sjangse.

 

Noe av det bedre jeg har spilt er faktisk Batman Arkham Asylum, noe jeg bare puttet inn i xboxen en dag jeg skulle spille sånn 10 minutter å bare le av ett spill som sikkert var film basert og rævva som alltid. Men tror du jaggu ikke jeg satt mange mange mange timer i strekk og skulle bare "litt til" helt til jeg var omtrent igjennom etter en økt.

 

Også mange spill som forandrer seg og blir gøyere etterhvert. Singularity er jo ett MØKKAspill før du får den hand-poweruppen f.eks. Så alle fortjener en sjangs! :D

Lenke til kommentar

Jeg er ingen "hardcore" spiller, men spiller nå og da hvis jeg trenger å koble av en time eller to. Da ønsker jeg å ha det gøy. Blir jeg stående fast så blir jeg irritert og bytter til noe annet. Skulle ønske det var en "skip this part" funksjon på flere spill slik at jeg kunne få oppleve hele spillene jeg tross alt har betalt for.

Lenke til kommentar

Det er vel desverre slik at jeg fullfører for få spill av de jeg kjøper. Rart med det, men om jeg kjøper et nytt spill før jeg er ferdig med det jeg spiller så begynner jeg på det nye. Sliter med å la nye spill stå ubrukt i hylla. Tør ikke tenke på hvor mye penger jeg har brukt på spill jeg aldri fullførte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...