Gå til innhold

Forza Motorsport 4 - Den store tråden!


Bilklubb - me bør samle alle i samme klubb. Kva skal den heitte?  

119 stemmer

  1. 1. Kva burde bilklubben heitte?

    • Gamer.no. Tag: GaNo
      30
    • Forza Norway. Tag: FzNo
      85
    • Anna, spesifiser...
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle gjerne vært med, men har ikke kontroll :p

 

Til xboxen eller på bilen(e)? :whistle:

 

Kan heller ikke delta da jeg sitter like ved odda og er på jobb der ut uka. Om jeg ikke skal begynne å bygge anlegg i bilen min så er jeg med på sånt til helga!

 

Var meningen at noen skulle stille spørsmål ved det. I win :D

 

Til xboxen. Den ramlet som sagt i veggen å gikk i stykker mens jeg kjørte fort :p

Lenke til kommentar

heisann, åssen går det med forzanorway? er en vinner kåret på den første konkuransen?? nå som spillet har vært uten en liten stund hadde det kansje vært på sin plass med å starte noen konkuranser? f. eks en f-e-d-c-b-a class mesterskap? noe som varer litt å som kansje kan få oss litt "sammen".. f.eks 2-3 løp i uken i ett par uker? med poeng til f.eks 1-5 plass å sammmenlagt vinner etter endt "sesong" er forzanorway sin f.eks f-klasse mester! det hadde vært tittel å smykke seg med :thumbup: dette er jo bare eksempler men synes det hadde vært trist om forzanorway bare skal stå å "støve"..

Lenke til kommentar

oisann, tydeligvis ett IKKE tema... hva med å få noen som sitter å gamer 24-7 til å organisere noe da? siden de andre er mer opptatt med jobb å sosiale liv så kan jo de som ikke har jobb å ikke noe liv få noe å gjøre også :dribble:

jeg mente ikke dette som noe "sleiv-spark" til noen, forzanorway er en fin side å flott innitiativ å sette igang noe sånt!! men hvis noen har tid å mulighet til å arrangere noe mellom jobb å sosiale-liv så tror jeg det kunne blitt gøy.. jeg skjønner jo selvfølgelig at folk har jobb å ett liv ved siden av men det er jo mulig å få til dette uten at det går utover det ene eller det andre? evt få noen til å hjelpe? ikke vet jeg siden jeg ikke jobber å ikke har noe liv :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...