Gå til innhold

Forza Motorsport 4 - Den store tråden!


Bilklubb - me bør samle alle i samme klubb. Kva skal den heitte?  

119 stemmer

  1. 1. Kva burde bilklubben heitte?

    • Gamer.no. Tag: GaNo
      30
    • Forza Norway. Tag: FzNo
      85
    • Anna, spesifiser...
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere som har Fanatec ratt; Hvor mye betalte dere og hva synes dere om det? Tenker helst på CSR rattet.

Synes 4000kr er tildels mye for ett ratt, spesielt når jeg verken har sett det eller vet noe særlig om det. Den største grunnen til at det er det jeg har lyst på er fordi det skal fungere på både ps, xbox og ps3 da det mest sannsynelig ikke kun skal bli brukt til forza på xbox, men også andre bilspill, som f.eks Grand Turismo på ps3. Noen som eventuelt vet om noen andre ratt som støtter dette?

 

Burde kansje laget en egen tråd til dette, men i og med at det har vært litt snakk om det her før, så håper jeg at noen som har rattet vil komme over denne posten her inne.

 

På forrhånd takk for svar. :)

Lenke til kommentar

Noen med på race eller? Skulle egentlig ha øvd til nynorsk heldagsprøve imorgen, men Forza trekker det lengste strået i den duellen.

 

 

Nææ, du bare klager over at jeg kjører så sakte!

 

Neida, men har akkurat kommet hjem så skal ta en dusj, hente fattern og sikkert møte noen hinder bedre kjent som venner på den turen jeg må snakke med..!

 

Kanskje litt senere i kveld.

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

Dere som har Fanatec ratt; Hvor mye betalte dere og hva synes dere om det? Tenker helst på CSR rattet.

Synes 4000kr er tildels mye for ett ratt, spesielt når jeg verken har sett det eller vet noe særlig om det. Den største grunnen til at det er det jeg har lyst på er fordi det skal fungere på både ps, xbox og ps3 da det mest sannsynelig ikke kun skal bli brukt til forza på xbox, men også andre bilspill, som f.eks Grand Turismo på ps3. Noen som eventuelt vet om noen andre ratt som støtter dette?

 

Burde kansje laget en egen tråd til dette, men i og med at det har vært litt snakk om det her før, så håper jeg at noen som har rattet vil komme over denne posten her inne.

 

På forrhånd takk for svar. :)

Har hatt mitt CSR-ratt, Clubsport-pedaler og CSR-shiftern i en uke nå og er veldig godt fornøyd. Har prøvd ymse ratt/pedaler og ingen slår kjørefølelsen/presisjonen som oppsettet gir. Var også i tvil om jeg ville ut med så mye penger, men samtidig: den støtter alle plattformer og det er noe man i prinsippet kan ha livet ut - bank i bordet! Så vidt jeg vet er det ingen andre merker enn Fanatec som leverer til alle tre plattformer. Alternativet må bli Logitech G25/27 med en adapter som visstnok ikke gjøre jobben mer enn brukbart.

Lenke til kommentar

Selv blir jeg irritert at områdene utenfor banen i en yttersving skal sakte deg såpass ned. Hva er greia med det?

 

Angående idioter så traff jeg en igår. Det var helt fantastisk. På laguna seca, i venstresvingen før det går litt oppover mot der du kjører under en liten "tunnel". Jeg visste at han skulle ta innersvingen og kjøre i meg bak, så jeg la meg litt ut til høyre, bremset tidlig og idet hand kjørte forbi innersving kom jeg akkurat nok nær han til at han snurret rundt og ut i grøfta. Skikkelig police-trick.

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar

Nei, du misforstår. Mener utenfor asfalten, der det er gress og sand. Det er som sirup hvis du kjører i det. Greit nok hvis det er akkurat der personer kan ta snarveier og jukse, men utenfor en yttersving er det bare teit. Det er som en ekstra straff for at du ikke greide svingen.

 

 

Er nok med tanke på at folk kan jukse og slikt, og systemet de har innført gjør nok slik at det skjer overalt, så de slipper å gå igjennom alle banene og finne ut hvor det skal fungere og ikke, så i stede har de gjort det litt "enklere" og satt det på overalt, slik jeg ser det hvertfall.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Må man ha Live Gold for å kunne uploade photo mode big shots til forzamotorsport.net nå med Forza 4 eller har jeg et eller annet kluss et sted som bare gir meg feilmeldingen "Your Big Shot photo was NOT Successfully uploaded to the ForzaMotorsport.net server. Make sure you have a connexion to Xbox LIVE and try again later."?

Har åpen NAT til boxen så har ingen anelse.

Endret av flakken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...