Gå til innhold

Forza Motorsport 4 - Den store tråden!


Bilklubb - me bør samle alle i samme klubb. Kva skal den heitte?  

119 stemmer

  1. 1. Kva burde bilklubben heitte?

    • Gamer.no. Tag: GaNo
      30
    • Forza Norway. Tag: FzNo
      85
    • Anna, spesifiser...
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjekt at man får mye penger og XP på rivals når man tar mange forsøk.

Måtte drifte 40 laps med S15 på road atlanta igår kveld for å knuse rekorden til BMWcoupeftw, fikk jaggu meg 300.000 i CR + mye bonus CR fra bilprodusenten og 50.000XP, plus deilig følelse å ligge på toppen en stund :whistle:

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

Kjekt at man får mye penger og XP på rivals når man tar mange forsøk.

Måtte drifte 40 laps med S15 på road atlanta igår kveld for å knuse rekorden til BMWcoupeftw, fikk jaggu meg 300.000 i CR + mye bonus CR fra bilprodusenten og 50.000XP, plus deilig følelse å ligge på toppen en stund :whistle:

 

Øhh hæ?

Jeg kan ikke se du har knust meg de siste dagene? :dontgetit:

Er hvertfalt på toppen i alle Drift challangene, og det har jeg gjort siden igår kveld minst :!:

Lenke til kommentar

Kjekt at man får mye penger og XP på rivals når man tar mange forsøk.

Måtte drifte 40 laps med S15 på road atlanta igår kveld for å knuse rekorden til BMWcoupeftw, fikk jaggu meg 300.000 i CR + mye bonus CR fra bilprodusenten og 50.000XP, plus deilig følelse å ligge på toppen en stund :whistle:

 

Øhh hæ?

Jeg kan ikke se du har knust meg de siste dagene? :dontgetit:

Er hvertfalt på toppen i alle Drift challangene, og det har jeg gjort siden igår kveld minst :!:

 

Må få meldt med inn, så jeg også kan prøve meg. Hvordan poeng summer ligger dere på?

Lenke til kommentar

oh yess bytter det inn i morgen :thumbup:

Greit spill men det har mange feil desverre :ph34r:

 

1.For likt forza3 (bil utvalget)

2.Ai er helt på trynet (samma ai som forza3 som kjører ut av banen helt random)

3. Det er for tegne serie aktig (banene) få mere realistiskr farver neste gang takk.. For cartoony

4. ingame music

5. låste biler du ikke kan sende til andre eller selge på auction house (alle ferrariene og de dyreste bilene i spillet) helt på trynet du kjøper en bil til 10mill og selger den in game du får igjen 100cr

Endret av samco
Lenke til kommentar

oh yess bytter det inn i morgen :thumbup:

Greit spill men det har mange feil desverre :ph34r:

 

1.For likt forza3 (bil utvalget)

2.Ai er helt på trynet (samma ai som forza3 som kjører ut av banen helt random)

3. Det er for tegne serie aktig (banene) få mere realistiskr farver neste gang takk.. For cartoony

4. ingame music

5. låste biler du ikke kan sende til andre eller selge på auction house (alle ferrariene og de dyreste bilene i spillet) helt på trynet du kjøper en bil til 10mill og selger den in game du får igjen 100cr

 

Hørt om Drifting?

Hørt om Drag?

Mestrer du begge deler?

 

Hvorfor du kun får solgt en bil til 10mill for 100CR, det kan jeg ikke forstå. Kjøper du dem for tokens?:p Isåfall, fail for you ettersom det står at man ikke får selge biler du har kjøpt for tokens slik.

Vis du har så vanskeligheter for og "miste" 10 mill, så sier det vel litt om din mestring av spillet.

Endret av BMWcoupeftw
Lenke til kommentar

Får håpe forza 5 kommer på den neste xboxen :thumbup: blir for tegneserie aktig banene i forza4 mot gt5 sine mere virkelighets tro farvespekter :ermm:

 

Det virker som du har gått glipp av en hel masse av FM4.

FM4 er jo er mye mer online fokusert spill.

 

Syntes du kommer med ganske tynt grunnlag imo, skulle nesten tro at du ikke var særlig bil interessert

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Drev på med bilstereo og db drag i flere år (rockford fosgate :love:)..:hmm: nei er nok sikkert ikke mye bil intresert :ermm: en av de første i norge med bur og 18" på en golf vr6 i min 18 års tid yeh yeh money wasted fun tho..

 

Og nicket mitt oser vel bil for bil kjennere :!: ouch..

Endret av samco
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...