Gå til innhold

Forza Motorsport 4 - Den store tråden!


Bilklubb - me bør samle alle i samme klubb. Kva skal den heitte?  

119 stemmer

  1. 1. Kva burde bilklubben heitte?

    • Gamer.no. Tag: GaNo
      30
    • Forza Norway. Tag: FzNo
      85
    • Anna, spesifiser...
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jaggu tok det tid og innsats å lese hele tråden :p men nå er det gjordt.

 

 

først vil jeg foreslå en liten ting, hva med en ny pol? ser det er mye prat om ratt vs kontroller, hvorfor ikke lage en pol med f.eks. "spiller du med ratt eller kontroller?" svar kan være: ja/nei/ingen av delene, jeg bruker kinect/nei, men skal skaffe meg et ratt...

 

 

så var det noen som snakka litt om toppfart her, jeg vil bidra, menlig 431km/t (269mph) med min nissan GTR v-spec (trimma, men ikke tuna)

 

 

ellers så vil jeg bare si at jeg digger forza serien, og 4'ern er grisebra. men jeg er irritert over mangelen på nye og kule felger. og som noen nevte at man ikke kan ha km/t og hk sammen.

 

 

jeg joiner nok forza norway ganske snart også om none måtte lure ;)

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Tips til litt unik drifte bil???

Begynner og bli lei av Nissan S13-S15, Supra, SC300 etc ^^

 

Har et par litt unike driftere; Audi Q7, helt genial til å holde driften. Morgan Aero på litt raskere baner. Meld meg om du vil ha en/begge.

 

For de som er interessert i "clean racing" og en noe voksen gamergjeng, kom og besøk http://digitalbbq.net/index.php . Veldig bra racingevents og mye bra spillinfo. Verd å sjekke.

Lenke til kommentar

Sikkert et banalt spørsmål men jeg holder på å bli sprø av at spillet demper nesten lyd hver gang noen snakker i mic. Noen tips? De få optionene angående lyd inne i spillet ser ikke ut til å gjøre noen forskjell.

 

For ordens skyld: Jeg bruker ikke mic selv (har, men den er ødelagt) og skulle gjerne ha slått av alle andres mic'er hvis det er eneste alternativ til å løse problemet.

Lenke til kommentar

skulle ta bilde av bilen og får beskjed at savefilen er korrupt og denne må slettes.wtf,redd for å fucke det til og kanskje slette alt.med driverlevel 59 orker jeg ikke å starte på nytt.Noen som har opplevd noe lign.og hva som må gjøres?

 

 

Ta en titt her:

http://forums.forzamotorsport.net/forums/ShowThread.aspx?PostID=4869282

Takker,skal prøve dette når jeg er ferdig på jobb.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...