Gå til innhold

Forza Motorsport 4 - Den store tråden!


Bilklubb - me bør samle alle i samme klubb. Kva skal den heitte?  

119 stemmer

  1. 1. Kva burde bilklubben heitte?

    • Gamer.no. Tag: GaNo
      30
    • Forza Norway. Tag: FzNo
      85
    • Anna, spesifiser...
      4


Anbefalte innlegg

Edit:

 

Dette er no blitt den "Offisielle Forza Motorsport 4 tråden"

 

Ny avstemming - kva skal bilklubben heitte?

 

Forza Motorsport 3 er utan tvil eit av dei beste bilspela som nokon gong er komen ut på konsoll. Eit bilspel som leverar ei betre totalpakke skal ein leite lenge etter.

 

Kan FM4 ta denne trona frå forgjengaren sin?

 

Ut ifrå videoar som er komen ut so longt, ser det ut som om Turn10 har pressa endo meir utav den kvite boksen frå Redmond. Spelet ser heilt fantastisk ut.

 

I høve lanseringa av FM4 vil eg lansere ei ny webside på www.forzanorway.net - der FM fans kan samlast, byta bilar, selge bilar, arrangera løp etc.

 

Merk: Eg presiserar at samtlege innlegg som hevdar GT3,4,5, racing sim x eller y er betre enn FM går off topic, og vil bli rapportert.

 

Videoar frå GamesCon 11:

 

GC: Showfloor gameplay

GC: Replay

GC: Showfloor gameplay 3 screens

GC: Showfloor replay

 

Autovista mode:

Endret av Optimus Trasti
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da håper jeg du ikke skriver på dialekt når du skal skrive inne på www.forzanorway.net, trodde men måtte skrive på bokmål her inne også jeg... ;)

 

En ting er sikkert. Dersom du hadde vært president hadde det blitt good'bye-ytringsfrihet. Man kan skrive og prate som man vill.

På en annen side blir en post mere respektert av meg, dersom den er skrevet på bokmål. Men hindrer ikke andre.

 

Bare for å være ontopic:

Ja, jeg skal ha Forza 4. G27 med Playseat er det lite som slår.

Lenke til kommentar

Da håper jeg du ikke skriver på dialekt når du skal skrive inne på www.forzanorway.net, trodde men måtte skrive på bokmål her inne også jeg... ;)

 

En ting er sikkert. Dersom du hadde vært president hadde det blitt good'bye-ytringsfrihet. Man kan skrive og prate som man vill.

På en annen side blir en post mere respektert av meg, dersom den er skrevet på bokmål. Men hindrer ikke andre.

 

Bare for å være ontopic:

Ja, jeg skal ha Forza 4. G27 med Playseat er det lite som slår.

 

Du vet at Xbox 360 ikke støtter Logitech ratt som G25/G27? G25 rattet mitt funker ikke på 360, så tviler ditt ratt vil fungere på Xbox 360. ;)

 

Men jeg skal garantert ha Forza Motorsport 4, spilte nettopp treeren for å samle noen biler og credits :)

Endret av iToMaN
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Da håper jeg du ikke skriver på dialekt når du skal skrive inne på www.forzanorway.net, trodde men måtte skrive på bokmål her inne også jeg... ;)

Det er ikkje dialekt. Det er nynorsk.

 

Uansett. Dette blir tidenes bilspel - og akkurat på same måte som FM3 kjem det til å vidareføra alt det gode, samt introdusere mykje tøft, og nytt. Eg klarar nesten ikkje vente.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

Da håper jeg du ikke skriver på dialekt når du skal skrive inne på www.forzanorway.net, trodde men måtte skrive på bokmål her inne også jeg... ;)

Det er ikkje dialekt. Det er nynorsk.

 

Uansett. Dette blir tidenes bilspel - og akkurat på same måte som FM3 kjem det til å vidareføra alt det gode, samt introdusere mykje tøft, og nytt. Eg klarar nesten ikkje vente.

 

Hold på skriftmålet ditt!! :)

 

On topic: Gleder med ekstremt til Forza 4. Mest av alt gleder jeg meg til en fysikk uten de skjulte hjelpemidlene det ikke går an å skru av i Forza 3, aka økt vanskelighetsgrad for de som vil ha det! Gleder meg ekstremt til 2-3timers løpene jeg og noen kompiser har brukt å kjøre på Nordschleife! Det skal også bli fler amerikanske muskelbiler, noe som kan få den justerte fysikken virkelig til å komme til sin rett! Nå har de vel, såvidt jeg har skjønt, lovd 12 mnd med månedlig DLC. MASSE grombiler å kose seg med på nye baner, og *krysse fingrene* kveldskjøring. Den nye belysningsmodellen ser meget bra ut, så kanskje vi slipper de for mørke cockpitene og omgivelsene.

 

DET GLEDES!

Lenke til kommentar

Hold på skriftmålet ditt!! :)

Det er planen! Takk! :-)

On topic: Gleder med ekstremt til Forza 4. Mest av alt gleder jeg meg til en fysikk uten de skjulte hjelpemidlene det ikke går an å skru av i Forza 3, aka økt vanskelighetsgrad for de som vil ha det! Gleder meg ekstremt til 2-3timers løpene jeg og noen kompiser har brukt å kjøre på Nordschleife! Det skal også bli fler amerikanske muskelbiler, noe som kan få den justerte fysikken virkelig til å komme til sin rett! Nå har de vel, såvidt jeg har skjønt, lovd 12 mnd med månedlig DLC. MASSE grombiler å kose seg med på nye baner, og *krysse fingrene* kveldskjøring. Den nye belysningsmodellen ser meget bra ut, så kanskje vi slipper de for mørke cockpitene og omgivelsene.

 

DET GLEDES!

Eg og håpar på kveldskøyring, og forskjellige typar vèr. Men, eg har ikkje fått med meg at det er annonsert noko i den retninga. Men overraskinga og gleden hadde vært total dersom dette blei annonsert rett før release. Me får vente å sjå!

 

Ein av dei tinga eg gledar meg mest til er community delen. Denne har alltid vært solid i Forza Motorsport, men det ser ut som dei tek det eit steg lenger i FM4!

Lenke til kommentar

Gleder meg ekstremt til forza 4, spilte i stykker 3'ern, før xboxen tok kvelden, nå har jeg ny xbox og dette er vel en av titlene jeg ser mest frem til i år.

 

Lurer dog på om jeg skal skaffe meg kinect grunnet headtrackingen. Det ser jo faktisk ganske bra ut.

 

Noen som forresten har et ratt å anbefale? Som ikke koster skjorta

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

Nå tror jeg du flipper "want2havebody" :p Fikk mail fra cdon i går jeg også, men det var deus ex som var sendt:p

 

Er vel mer eller mindre bekrefta at det blir "different hours of the day", men jeg tipper, desverre, at det gjelder forskjellige lysforhold, men ikke natt. Vær tror jeg ikke noe på, desverre..men arti læll!

 

Jeg har også kost meg masse med microsoft rattet, selv om det er veldig basic. Mange hakk bedre enn kotroller, og det utgår å kjøpe fanatec til 4500.

 

Håper inderlig det blir mer valgmuligheter for online spilling. Custom public lobbies f.eks, slik som på 2'ern.

 

Min første xbox døde mens jeg spilte forza 2, den andre under spilling av forza 3. Håper ikke det skjer igjen:p

Lenke til kommentar
Sikkert morosamt i ein kort periode, før sene-betennelsen sparkar inn :-P

 

http://www.youtube.com/watch?v=P5_PNuvKfSI

 

Ser kjapt føre meg at det er ukomfortabelt å spele sånn i lengre tid - men sikkert morosamt å prøve. Eit enkelt bordfeste hadde gjort susen.

Lenke til kommentar

Hadde X360 fått med seg Logitech her hadde jeg fått en episk tid med Forza 4! Ratt er uslålig i bilspill i mine øyner! Det der rattet ser ikke ut, og veldig ukomfortabelt for mitt vedkommende.

 

Men får klare meg med kontroller imens da søskenbarna mine ødela mitt MS ratt... Unger @ ødelagt hardware :ph34r:

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...