Gå til innhold

Forza Motorsport 4 - Den store tråden!


Bilklubb - me bør samle alle i samme klubb. Kva skal den heitte?  

119 stemmer

  1. 1. Kva burde bilklubben heitte?

    • Gamer.no. Tag: GaNo
      30
    • Forza Norway. Tag: FzNo
      85
    • Anna, spesifiser...
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

oh yess bytter det inn i morgen :thumbup:

Greit spill men det har mange feil desverre :ph34r:

 

1.For likt forza3 (bil utvalget)

2.Ai er helt på trynet (samma ai som forza3 som kjører ut av banen helt random)

3. Det er for tegne serie aktig (banene) få mere realistiskr farver neste gang takk.. For cartoony

4. ingame music

5. låste biler du ikke kan sende til andre eller selge på auction house (alle ferrariene og de dyreste bilene i spillet) helt på trynet du kjøper en bil til 10mill og selger den in game du får igjen 100cr

 

 

1: Ja det er mye av det samme, men jeg synes og det er mye nytt i tillegg til at jeg synes man har muligheten til å putte på styling på flere av bilene.

Ellers fikk jeg inntrykk i en tidlig fase av utviklingen av FM4 at Turn10 ville fokusere på å løfte det visuelle kraftig i tillegg til å legge til flere biler og baner. Dette har dem da gjort.

 

2. Skal ikke nekte, men AI er uansett for lett å leke med. Skal man ha real utfordring uavhengig om det er time-attack, drifting eller drag så er det Online som er tingen! Og da slipper du problemet med dum AI.

 

3. Her tror jeg, og sikkert mange flere, vil peke på ditt oppsett. Jeg selv har en 5 år gammel 42" og synes grafikken er imponerendes på banene i forhold til FM3. Joda, jeg og har opplevd elementer som kan virke litt cartoonish, men alt i alt er jeg imponert. Det er jo tross alt 4-5 år gammel hardware spillet skal kjøre på.

 

4. Hva sikter du til her? Er det dårlig musikk eller er du irritert over at musikken er der? (Det er uansett enkle løsninger på dem begge!)

 

5. Jeg synes dette er et godt tiltak at du ikke kan kjøpe til deg fordeler via tokens eller at du tjener så fryktelig mye på biler du vinner. Du tjener uansett fryktelig mye penger ellers så dette ser ikke jeg som et problem i det heletatt.

Å sende biler til andre har jeg ikke testet enda, så der kan jeg ikke si noe som helst om.

 

Drev på med bilstereo og db drag i flere år (rockford fosgate :love:)..:hmm: nei er nok sikkert ikke mye bil intresert :ermm: en av de første i norge med bur og 18" på en golf vr6 i min 18 års tid yeh yeh money wasted fun tho..

 

Og nicket mitt oser vel bil for bil kjennere :!: ouch..

Så din erfaring er å bygge lyd i bil og generelt showbiler? Hvilken relevans har dette for en racingsimulator?

 

Edit:

Jeg minnes og nå en kar som lot Fredrik Aasbø prøve FM3 med ratt og pedaler og hans replika av Aasbø sin bil, hvorpå Aasbø hadde gitt klare inntrykk over at han var imponert over at bilen var som å kjøre den ekte varianten..

Endret av Hansien
  • Liker 1
Lenke til kommentar

et lite spørsmål. er ikke eventlist lenger sammenhengene med world tour?

 

For på 3ern så kjørte man forskjelige år osv, som ble merka av på eventlist, mens nå på 4ern har jeg kommet ca 50% på warld tour men ingen løp er kryssa av på eventlyst :dontgetit: (bare bowling)

 

Er eventlyst for seg selv, som man kjører etter at man fullførte warld tour, eller er det noe feil hos meg ?

Lenke til kommentar

Jo men når han drifter og ligger sidelengs med fullt utslag så vil dekket legge seg flatt ved en viss cambervinkel.

Det er derfor driftebiler irl kjører med vanvittig camber.

Jeg er fult klar over dette, og av erfaringer med et par biler hvor jeg har prøvd meg opp i -5 i camber så har jeg sett at dette blir for mye. Derav min kommentar over at dekket ikke her flatt med bakken.

 

Jeg tror jeg ligger mellom -1.0 til -4.0 til vanlig på mine oppsett. Alt etter hvordan bilen ellers er satt opp.

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

Prøver meg mye frem og tilbake i tillegg til at jeg bruker verdier jeg kan dra ut av telemetrien. Sikkert på lik linje som du tuner, med unntak av at jeg ikke bruker på å alltid ha casteren på 7

 

 

Edit: Er det bare meg, eller får man mer affinity-xp når man ikke klarer å slå motstanderen sin i rivals ?

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

Prøver meg mye frem og tilbake i tillegg til at jeg bruker verdier jeg kan dra ut av telemetrien. Sikkert på lik linje som du tuner, med unntak av at jeg ikke bruker på å alltid ha casteren på 7

 

 

Edit: Er det bare meg, eller får man mer affinity-xp når man ikke klarer å slå motstanderen sin i rivals ?

 

Prøv det her en gang da:

Tune cambern slik du vaneligvis ville gjort, så åpne telemetrien og tune ned casteren helt til camberen er så nærme 0 når du drifter :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...