Gå til innhold

Forza Motorsport 4 - Den store tråden!


Bilklubb - me bør samle alle i samme klubb. Kva skal den heitte?  

119 stemmer

  1. 1. Kva burde bilklubben heitte?

    • Gamer.no. Tag: GaNo
      30
    • Forza Norway. Tag: FzNo
      85
    • Anna, spesifiser...
      4


Anbefalte innlegg

Prøv det her en gang da:

Tune cambern slik du vaneligvis ville gjort, så åpne telemetrien og tune ned casteren helt til camberen er så nærme 0 når du drifter :p

 

Nå har ikke jeg noen faste tall jeg bruker på camberen, og når jeg tuner inn bil så bruker som sagt å tune caster, camber og toe-in også lese av på telemetrien. I tillegg bruker jeg et par runder for å kjenne hvordan bilen oppfører seg og hvordan jeg liker dette. Er jeg fornøyd så gjør jeg ikke stort mer med den, men føler jeg at det er noe som kan bedres så gjør jeg det.

Endret av Hansien
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tester først bilen standard, så smeller jeg på -1 i negativ camber, stiver den opp, setter på 95% låsing bak, så føler jeg meg bare fram videre egentlig til jeg får en smooth drifter.

 

Jeg er mer interessert i å drifte fint og gjevnt, enn å sanke poeng. Poengberegninga i spillet skjønner jeg meg ikke på en plass :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er mer interessert i å drifte fint og gjevnt, enn å sanke poeng. Poengberegninga i spillet skjønner jeg meg ikke på en plass :p

 

Helt enig med det der! Poengsystemet, som jeg alt har uttalt meg tidligere om i tråden, har ødelagt driftedelen av spillet. Greit nok nå som vi har rivals og kan tjene penger på å slå andre der, men fortsatt!

 

Ingenting er så irriterende som å miste poengene etter du har hatt en utrolig fin sladd som og gikk over 90 grader, hvor du da dro deg fint inn igjen og fortsatte i fin driv.

Lenke til kommentar

burde vert fler faktorer ved drifting. som hvor nære kantene man er. hvor raskt man kjører, hvor mye røyk som blir produsert. og fått bonuser for diverse, nå virker det mer om om det kun er hvor breit man ligger og hvor langt. ikke hastighet.

 

Man får vel mer poeng for høy fart? Jeg personelig drifter ofte mye raskere enn dem jeg spiller mot online. Grunnen til at det er så lite røyk er pga Xboxen. Den takler ikke slikt.

Lenke til kommentar

Jeg er mer interessert i å drifte fint og gjevnt, enn å sanke poeng. Poengberegninga i spillet skjønner jeg meg ikke på en plass :p

 

Helt enig med det der! Poengsystemet, som jeg alt har uttalt meg tidligere om i tråden, har ødelagt driftedelen av spillet. Greit nok nå som vi har rivals og kan tjene penger på å slå andre der, men fortsatt!

 

Ingenting er så irriterende som å miste poengene etter du har hatt en utrolig fin sladd som og gikk over 90 grader, hvor du da dro deg fint inn igjen og fortsatte i fin driv.

 

Nå har det jo om jeg ikke husker heeelt feil alltid vært slik helt siden Forza 2 ( prøvde aldri det første spillet), men må si meh enig. Poeng drifting har jeg bare satset på nåe jeg har vært blakk/ trenger penger til deler etc. Det feteste er vel online drifting med noen venner/andre driftere med samme tankegang om at det feteste er å ligge så nærme hverandre som mulig og flere folk om gangen ;)

Lenke til kommentar

Jeg bytta ut det slitne MS rattet mot fanatec porsche GT2 sitt ratt...

Er STOR forskjell, MS er bare et plastikk ratt som knirker og knurker hele tida.

Med fanatec så lukter det kvalitet når du bare åpner esken, og holde på ekte porsche alcantara lær er kjempe behagelig :dribble:

Det jeg digger mest er den innebygde drift funksjonen, hvor man kan stille hvor hardt rattet skal være.

Nå er det snart tilbake til gaming for å knuse resten av drift rival rekordene dine BMWcoupe, klarte 3stk igår ;)

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

Jeg bytta ut det slitne MS rattet mot fanatec porsche GT2 sitt ratt...

Er STOR forskjell, MS er bare et plastikk ratt som knirker og knurker hele tida.

Med fanatec så lukter det kvalitet når du bare åpner esken, og holde på ekte porsche alcantara lær er kjempe behagelig :dribble:

Det jeg digger mest er den innebygde drift funksjonen, hvor man kan stille hvor hardt rattet skal være.

Nå er det snart tilbake til gaming for å knuse resten av drift rival rekordene dine BMWcoupe, klarte 3stk igår ;)

 

Ja det må du bare gjøre :p årker ikke mer rivals, desutten får jeg ikke tid til Forza før neste helg så regner jeg har blitt knust innen da ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...