Gå til innhold

Forza Motorsport 4 - Den store tråden!


Bilklubb - me bør samle alle i samme klubb. Kva skal den heitte?  

119 stemmer

  1. 1. Kva burde bilklubben heitte?

    • Gamer.no. Tag: GaNo
      30
    • Forza Norway. Tag: FzNo
      85
    • Anna, spesifiser...
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå skal vi gjøre noe kult ser du, BMWcoupe sender oss hans egen tune av Dart'en, så ser vi hvem som virkelig er raskest på drag. Er ikke så vanlig å ha helt like biler i drag, men uansett. :p

 

Man kan vel ikke endre på en tune om jeg sender den?

Eller så er det vis jeg selger den på SF, husker ikke

 

Jeg har en tune som jeg kan selge, også har jeg delt Darten også.

Men jeg endrer alltid underveis ettersom jeg må fin tune bilen ettersom hvor jeg ser girene taper seg mest. Så eksakt samme tune bruker jeg aldri

Endret av BMWcoupeftw
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Serverne kom selvsakt på når Zhe Drift Zking kom på! (det er jo meg, bare sjekk Rivals Drift Leaderbords :tease: )

 

hehe sant det, men du er vel kongen på haugen på drag også :p

 

Men ang driftinga bruker du ratt? For jeg skjønner ikke åssen det er mulig å få inn så mange points på enkelte baner, som du får.

Har sett på replays på rivels og du har i hvertfall j*velig god kontroll på bilen ;)

 

Har du noen gode tips til tuninga osv? Vet ang lufttrykk, camber og dempere( det eneste jeg tuner), men har ikke helt skjønt greie med defirenssial og resten av tuninga og om det er viktig for drifting?

 

For jeg drifter helt greit, men ligger alltid sånn ca 10 000 points bak deg, uansett hvor mye jeg prøver :hrm: jeg finner rett og slett ingen måte å få inn flere points..og jeg prøver å drifte ut maks av hver sving :p

Lenke til kommentar

Serverne kom selvsakt på når Zhe Drift Zking kom på! (det er jo meg, bare sjekk Rivals Drift Leaderbords :tease: )

 

hehe sant det, men du er vel kongen på haugen på drag også :p

 

Men ang driftinga bruker du ratt? For jeg skjønner ikke åssen det er mulig å få inn så mange points på enkelte baner, som du får.

Har sett på replays på rivels og du har i hvertfall j*velig god kontroll på bilen ;)

 

Har du noen gode tips til tuninga osv? Vet ang lufttrykk, camber og dempere( det eneste jeg tuner), men har ikke helt skjønt greie med defirenssial og resten av tuninga og om det er viktig for drifting?

 

For jeg drifter helt greit, men ligger alltid sånn ca 10 000 points bak deg, uansett hvor mye jeg prøver :hrm: jeg finner rett og slett ingen måte å få inn flere points..og jeg prøver å drifte ut maks av hver sving :p

 

Nei jeg bruker ikke ratt.

 

Hehe, vel faktisk så bruker jeg bare og tune lufttrykk og camber :)

Sjelden gang så tuner jeg bilen får og få den mer balansert.

Noen sider tilbake her så la jeg ut mitt standard oppsett som fungerer på de fleste biler, kanskje litt camber tweaking så er den klar! Bruk alltid Street eller stock tires, fordi alt resten er for uforutsigbart.

 

Kan egentlig ikke si noe mer enn det :)

Mest fordi jeg bruker ikke noe mer. Men faktisk så tør jeg nesten og påstå at antall HK spiller en rolle når du skal få points. Med min BMW M3 e92 med litt over 900hk fikk jeg mer points enn en RX7 med 500! Og M3en er ingen av mine favoritt drifte biler for og si det mildt :p

Virker som man blir belønnet for og kjøre en "vanskligere" bil

 

EDIT: Jeg har forresten delt min Supra som funker ganske fint får meg :)

Endret av BMWcoupeftw
Lenke til kommentar

Serverne kom selvsakt på når Zhe Drift Zking kom på! (det er jo meg, bare sjekk Rivals Drift Leaderbords :tease: )

 

hehe sant det, men du er vel kongen på haugen på drag også :p

 

Men ang driftinga bruker du ratt? For jeg skjønner ikke åssen det er mulig å få inn så mange points på enkelte baner, som du får.

Har sett på replays på rivels og du har i hvertfall j*velig god kontroll på bilen ;)

 

Har du noen gode tips til tuninga osv? Vet ang lufttrykk, camber og dempere( det eneste jeg tuner), men har ikke helt skjønt greie med defirenssial og resten av tuninga og om det er viktig for drifting?

 

For jeg drifter helt greit, men ligger alltid sånn ca 10 000 points bak deg, uansett hvor mye jeg prøver :hrm: jeg finner rett og slett ingen måte å få inn flere points..og jeg prøver å drifte ut maks av hver sving :p

 

Nei jeg bruker ikke ratt.

 

Hehe, vel faktisk så bruker jeg bare og tune lufttrykk og camber :)

Sjelden gang så tuner jeg bilen får og få den mer balansert.

Noen sider tilbake her så la jeg ut mitt standard oppsett som fungerer på de fleste biler, kanskje litt camber tweaking så er den klar! Bruk alltid Street eller stock tires, fordi alt resten er for uforutsigbart.

 

Kan egentlig ikke si noe mer enn det :)

Mest fordi jeg bruker ikke noe mer. Men faktisk så tør jeg nesten og påstå at antall HK spiller en rolle når du skal få points. Med min BMW M3 e92 med litt over 900hk fikk jeg mer points enn en RX7 med 500! Og M3en er ingen av mine favoritt drifte biler for og si det mildt :p

Virker som man blir belønnet for og kjøre en "vanskligere" bil

 

EDIT: Jeg har forresten delt min Supra som funker ganske fint får meg :)

 

 

Ja okei, skal sjekke litt med forskjellige biler osv ;) dog litt vanskelig på noen events hvor det er bestemte biler.

 

Skal prøve ut supraen :thumbup: men ellers ser det ut som at jeg må bare kjøre mer :D

Endret av DOG_50
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...