Gå til innhold

Forza Motorsport 4 - Den store tråden!


Bilklubb - me bør samle alle i samme klubb. Kva skal den heitte?  

119 stemmer

  1. 1. Kva burde bilklubben heitte?

    • Gamer.no. Tag: GaNo
      30
    • Forza Norway. Tag: FzNo
      85
    • Anna, spesifiser...
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare meg eller er RWD biler i spillet en håndfull å kjøre? Har en lei tendens til å spinne i svinger, samt om jeg tar en sving, kutter over apexen(curben?) i litt høy fart så sklir bilen mot utgangen av svingen og ut av banen, selv om det virker som det hele egentlig skal gå bra, men vises å ikke gå bra allikevel, føles veldig merkelig når det skjer. Kjører med ratt, men føler nesten det er enklere å spille med kontrollen, men håper det bare er noe jeg innbiller meg.

 

Skjønner såklart at rwd biler ikke er like lette å kontrollere/kjøre som 4wd biler, men føler noe ikke stemmer helt.

 

 

Edit:

hvordan det skjedde skjønner jeg bare ikke, kjørte over curb'en, men allikevel, virker da litt vel dramatisk syns jeg :p

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Er det bare meg eller er RWD biler i spillet en håndfull å kjøre? Har en lei tendens til å spinne i svinger, samt om jeg tar en sving, kutter over apexen(curben?) i litt høy fart så sklir bilen mot utgangen av svingen og ut av banen, selv om det virker som det hele egentlig skal gå bra, men vises å ikke gå bra allikevel, føles veldig merkelig når det skjer. Kjører med ratt, men føler nesten det er enklere å spille med kontrollen, men håper det bare er noe jeg innbiller meg.

 

Skjønner såklart at rwd biler ikke er like lette å kontrollere/kjøre som 4wd biler, men føler noe ikke stemmer helt.

 

 

Kjører du med simulator setting på steering mode ?

Jeg synes det går greit å kjøre med, men med RWD og spessielt når man drifter så er det altfor vanskelig å holde kontroll, altfor vanskelig og urealistisk. Tar jeg den på normal så blir det mye enklere og normalt som i virkeligheten, min menning da.

Ihvefall jeg kjører bare med normal og bruker fanatec gt2 ratt, klarer ikke å drifte med sim...

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

Drifting har jeg lite erfaring med, men har søkt litt rundt om dette greiene med RWD, og er vist flere som klager, dog mange som også sier "learn to drive" :p eller at man rett og slett har en tung gass fot, hehe.

 

Men ja, kjører med sim på, har Fanatec CSR rattet, går helt fint an å kjøre, men er ved div. anledninger jeg føler ting ikke er helt som det egentlig burde være, føles nesten som bilen svever over bakken uten grep til tider.

 

 

Over på noe annet, noen her som har anbefaling til stol, helst uten hjul, men som er godt å sitte i? Kjenner jeg trenger noe annet enn kontorstolen min når jeg kjører med rattet, er alt for mye bevegelse i stolen, så trenger noe som sitter litt mer "fast", titta på noen lenestoler fra Ikea, men usikker på hvordan det hadde passet med rattet her. Vet en nevnte at han brukte en stressless eller noe her i tråden, om du føler deg truffet(muligens det var @Daruu?), lyst til å linke til hvilken stressless du bruker?

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Noe O.T, men hvilke erfaringer har dere som kjøpte Fanatec-ratt i forhold til norsk toll og ventetid? Noen som har vært så heldig at den har gått gjennom uten å betale moms?

 

Jeg fikk mitt CSR ratt i dag, bestillt sent på torsdag forrige uke. Den blir levert med UPS helt fra Fanatec og til døra di. På esken var det en klistrelapp om at den ikke var tollklarert men at UPS ville gjøre det i løpet av 10 dager, så jeg regner med at en regning på moms kommer om en ukes tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...