Gå til innhold

Forza Motorsport 4 - Den store tråden!


Bilklubb - me bør samle alle i samme klubb. Kva skal den heitte?  

119 stemmer

  1. 1. Kva burde bilklubben heitte?

    • Gamer.no. Tag: GaNo
      30
    • Forza Norway. Tag: FzNo
      85
    • Anna, spesifiser...
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God kveld/Natt folkens.

 

Jeg har nettopp sittet å spilt forza 4 en stund nå.. Og det er en ting jeg stusser på. Jeg har installert cd 1 og 2, på riktig måte..

Jeg har jo disk 1 i hele tiden, når jeg spiller.

Men spørsmålet mitt er, når jeg går inn på spillet ifra Xbox menyene, så begynner disken å surre, og stopper rett etter vanligvis, men på forza 4 så "snurrer" disken en stund, helt til jeg kommer til hovedmenyen i forza, og litt til, så stopper den..

 

På de andre spillene jeg har, så surrer disken akkurat idet jeg går inn på spillet så stopper den.

 

 

Har alle spillene mine installert på hdd. Og absolutt alle spinner opp ide jeg startet spillet (ca 2-3sek), dette er jo normalt, men forza 4 spinner opp, og spinner en god stund føre den stopper.. ca 2-4min.. så stopper den...

 

Noen flere som har opplevd dette? Eller slutter disken å snurre med engang den har begynt omtrent hos dere?

Endret av lasse958
Lenke til kommentar

Hei, jeg plages litt med online-delen på Forza, får aldri joina en lobby, for så å kjørt et løp. Har ikke gidda å lest gjennom di 74 sidene her for å se om det er noen andre så har samme problemet. Noen andre som også er plaga med samme? Evt. vet hva som kan være feilen?

 

På forhånd takk.

Lenke til kommentar

Jeg har selv åpnet noen porter på routeren, etter at jeg slet med ganske mange nettverksfeil på xbox live. Men etter å ha åpnet xbox live sine porter så hjalp det =)

Så det er jo toppers.. Så vil anbefalle alle andre med xbox live problemer å gjøre dette:

TCP porter som må åpnes: 53, 80, 1863, 3074

UDP porter som må åpnes: 53, 80, 1863, 3074

 

Gjorde dette på min speedtouch router, og det hjalp med engang, på alle spill

Lenke til kommentar

Player unreachable er NAT rutings problem - ordnast lett. Opne portane som Lasse958 nemnar.

 

Det at plata snurrar litt under oppstart trur eg er siste steg i AP 2.5 som er komen til XBOX. (Anti piracy.) Det er akkurat det same på til dømes Gears of War 3, som er det første spelet eg har registrert at snurrar ein del ekstra.

 

Akkurat likt på RAGE. Det gir seg etter nokre minutt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...