Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har kommet en ny patch til Pillars of Eternity 2, så har testet det en del. Spillet lover så absolutt bra, så gleder meg sykt til det slippes. Er utrolig mange forbedringer fra det første. Eget skip har vi også nå, og multiclasses. Spiller mest swashbuckler i betaen, dvs fighter/rogue. Digg at man får et nytt navn på klassen hvis man har to klasser. Er bare en liten detalje, men har mye å si for innlevelsen. :) 

 

Ellers går det ikke uventet i Monster Hunter World, skjønt Dragon Quest Builders til Switch ble sendt i går. Håper å få det i morra. :)

Lenke til kommentar

Litt forskjellig her nå;

 

The Legend of Zelda: The Wind Wake HD på Wii U, etter å ha nærmest grodd fast i Breath Of The Wild på

Switch og rundet historien fristet det med ett mer ordinært Zelda igjen :) Nydelig utgave dette her :)

 

Specs Ops: The Line på Xbox 360, en perle av ett spill dette her og ett deilig gjensyn!

 

Så blir det jo Shadow of The Colossus på PS4 seinere i dag. Og det blir en helt vanvittig opplevelse og ett gjensyn uten like :D

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Regner med at mange spiller Civ 6 Rise and Fall nå. :) Jeg tester spillet og har spilt det mye. Synes det er veldig moro! Spilte mp med en dev og en annen tester i går, comp stomp oss mennesker mot 3 AI. Korea er så sykt sweet tech messig. Hadde over 100 science rundt turn 90, mens de andre hadde noenogtredve eller litt mer tror jeg. :p

Lenke til kommentar

Donkey Kong Country - Returns til Nintendo Wii. Veldig kjekt å prøve dette da jeg spilte Donkey Kong Country 1, 2 og 3 på Super Nintendo. Litt annerledes å spille nå enn den gang, men god underholdning, og en blir engasjert selv om det kan være litt vanskelig å fokusere i begynnelsen.

Lenke til kommentar

Begynte nylig på Pillars of Eternity, og har akkurat kommet til Caed Nua. Begynte på spillet først i 2015, men slapp det ganske tidlig den gang. Trilla en ny figur denne gangen. 

 

Er noen uker siden sist, men er 3-4 timer inn i Iconoclasts. Fiffig og pent spill. Er ikke helt på godfot med kontrollene, men tror jeg skal komme meg gjennom dette snart. 

 

Har lagt inn ca. like mange timer i Dragon Ball FighterZ. Skøyalt og semi-dybpt slåssespil som jeg gjerne skulle ha spilt mer, men vennegjengen er ikke så interesserte i sjangeren.

 

Spiller også fortsatt PUBG. 

Lenke til kommentar

Hunt: Showdown

Meget gøy

Prøvde det sånn smått her om dagen, men sliter med veldig lav fps.

Skjønte ikke helt hva det var man skulle gjøre i spillet. Vet at det er en boss man skal finne, men hvordan man finner den vet jeg ikke. Blir drept av andre spillere lenge før jeg finner bossen :p

 

Edit: Spiller PUBG, men er i ferd med å gi opp spillet pga hackere.

Kjøpt Day of Infamy til lusne 40kr, så det skal testes ut i morgen.

Endret av TheKims
Lenke til kommentar

Etter å ha rydda unna en del spill fra backlogen er det på tide å starte på et større spill så har endelig fått begynt på Divinity Original Sin 2. Har kommet meg av båten og er spent på hvordan dette utvikler seg.

 

Spiller også fremdeles Celeste og BotW på Switch, samt at jeg har noen få kolosser igjen i Shadow of the Colossus på PS4. Presterte selvsagt å dø en gang når jeg var litt uoppmerksom så spiller nok igjennom det på nytt når jeg er ferdig. Nok å holde meg opptatt frem til april når God of War kommer med andre ord.

Lenke til kommentar

 

Hunt: Showdown

Meget gøy

Prøvde det sånn smått her om dagen, men sliter med veldig lav fps.

Skjønte ikke helt hva det var man skulle gjøre i spillet. Vet at det er en boss man skal finne, men hvordan man finner den vet jeg ikke. Blir drept av andre spillere lenge før jeg finner bossen :p

 

Edit: Spiller PUBG, men er i ferd med å gi opp spillet pga hackere.

Kjøpt Day of Infamy til lusne 40kr, så det skal testes ut i morgen.

 

 

Kommer en stor oppdatering i dag som mest sannsynlig tilføyer en del graikk instillinger i options så man ikke må gå via console og legge de inn hver gang man starter.

Burde hjelpe de fleste med FPS problemer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...