Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blitt noen timer med Tomorrow Children nå på PS4. Ante ikke helt hva jeg gikk til, men dette er noe av det særeste jeg har prøvd på lenge. Kort sagt høster vi materialer (tenk Minecraft osv) og leverer dem på en lite område på bussholdeplassen. Deretter flytter vi den fra bussholdeplassen i byen til et lagerområde i nærheten. Når dette er gjort kan vi bygge nye bygninger osv. Men dette er et MMO, så hvem som helst kan gjøre hva som helst. Man kan tilbringe flere dager med å levere varer fra bussholdeplassen i byen til lageret hvis man vil. Man får også belønning for å oppmuntre andre spillere (gi dem tommelen opp). Eller man kan sloss mot monstre på størrelse med Godzilla. Høres sært ut, og det er det. Men jeg ble fort hektet. :)

 

Eneste minuset så langt er at de sliter med en bug som gjør at spillet kræsjer ganske ofte hvis man drar til en annen by. Har lagt merke til at det som regel går bra hvis man drar til en by som har eksistert lenge ("long running town"), men kræsjer nesten hele tiden hvis man drar til en helt ny by. Men spillet kom i går, og de er klar over problemet. Tror det bare er i early access også, uten at jeg skal si det sikkert. Måtte kjøpe Founder's Pack til kr 170,- for å få spille, men det blir gratis etterhvert. Anbefales hvis man er lei det samme, gamle om og om igjen og vil ha noe nytt. :)

Lenke til kommentar

Mafia 3 er på vei, derfor har jeg bestemt meg for å spille gjennom Mafia 2 før den tid. Mange har dette som sitt absolutte favorittspill, og det er forståelig siden det oser kvalitet i alle ledd. Jeg vil beskrive det som å spille gjennom en god mafiafilm, og gameplay-messig fungerer det også bra selv om det gjør ingenting nytt med sin GTA-aktige kjøring og cover baserte-skyting. Det eneste som trekker ned er at 40- og 50-tallet (etter min mening) har ganske kjip musikk, så det er ikke like gøy å høre på radioen som i GTA. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skal begyne på spillet Xcom2 når det er ferdig  installert i pc, min er på cd 2 av 4.

 

Byttet fra Xcom2  til GTAV igjen. :dribble:  :dribble: 

Xcom2 var visst ikke favorittspillet ditt akkurat?  :lol:

 

Dragon Quest VII ble sendt fra Gamezone i dag, så håper å ha det i morra. I mellomtiden prøver jeg så godt jeg kan å forstå hva i helv... Tomorrow Children egentlig dreier seg om. :p Klarte å få en by helt ferdig i løpet av natten (takket være andre spillere), så jeg ble automatisk kastet ut og sendt til en annen by som takk for strevet?  :grumpy:

Lenke til kommentar

 

Skal begyne på spillet Xcom2 når det er ferdig  installert i pc, min er på cd 2 av 4.

 

Byttet fra Xcom2  til GTAV igjen. :dribble:  :dribble: 

Xcom2 var visst ikke favorittspillet ditt akkurat?  :lol:

 

Dragon Quest VII ble sendt fra Gamezone i dag, så håper å ha det i morra. I mellomtiden prøver jeg så godt jeg kan å forstå hva i helv... Tomorrow Children egentlig dreier seg om. :p Klarte å få en by helt ferdig i løpet av natten (takket være andre spillere), så jeg ble automatisk kastet ut og sendt til en annen by som takk for strevet?  :grumpy:

 

Skal gi spillet en sjanse siden da, venter å venter å venter på det spillet her så ikke det ikke i posten kassen da men er den 14 som er release dato. har spillet det både på 360 ps3 pc. å er like vente syk etter det. :rofl:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...