Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Fullførte Life Is Strange, men tror ikke "strange" er dekkende. Passer bedre med Life Is Pretty Fucked Up. :p Faen, så bra dette var. Enda bedre er det at sesong to er bekreftet å være i utvikling, men som med Until Dawn er historien i første spill ferdig, så neste spill vil nok ha andre karakterer og (godt mulig) andre områder. Gleder meg uansett. Spørsmålet er om jeg klarer å vente til hele sesong to er ute, eller om jeg skal pine meg selv og ta en episode om gangen. Decision, decisions... :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte Dead Island: Riptide Definite Edition til XBone til ca kr 150. Er på mange måter møkk lei zombiespill, men tenkte jeg skulle gi dette en sjanse. Så langt lover det veldig bra. Er kanskje litt klisjé å starte på et synkende skip oversvømt av zombier, men pytt. Vakkert er det, gameplayet lover meget bra, og liker historien så langt. (Riptide er en direkte oppfølger til Dead Island, og historien i Dead Island blir oppsummert i starten. Aner ikke hvorfor Riptide ikke ble kalt Dead Island 2.)

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Dark Souls 3 noe som forblir mitt siste spill i serien der. Er kun egoet mitt som gjør at jeg må mestre slike spill men det er så utrolig mye dårlig med spillene samtidig. Syns story og fiendedesignet er noe dritt. Man dør ikke pga fiendene er "flinke" men de er lagd for å rett og slett irriter deg. Som en boss som kan virke "OK" å ta ut ned til 50% helse, til plutselig han får ett AOE angrep som insta killer deg. Det er rett og slett irriterende.

 

Rett etter Dark Souls 3 er fullført så er det på Witcher 3 som jeg storkoser meg med.

Lenke til kommentar

Fikk samlingen med Heavy Rain og Beyond: Two Souls til PS4 i dag, og startet på Heavy Rain. Starten i seg selv var det verste jeg har vært borti på PS4 til dags dato. Da snakker vi heldigvis ikke spillet direkte, men det hakket så jævlig at jeg ble nødt til å slå av PS4en fullstendig og starte den på nytt for at spillet i det hele tatt skal fungere. Det løste heldigvis problemet, men dessverre tok det ikke lang tid før jeg var møkk lei. Gameplayet er alt for kronglete for meg (hold ned R2 for å gå og styr med venster stikke? Dra høyre stikke til side og i en halvbue nedover for å åpne en dør? WTF?, og både historien og karakterene virker rimelig kjedelige. Brukte det meste av tiden på å surre rundt hjemme (i spillet) og lure på hva jeg skulle gjøre. Kom meg et godt stykke forbi dette, men huff. Tar det kanskje senere.

 

Prøve i stedet Beyond: Two Souls, og det falt straks mer i smak. Nå kan jeg ikke bare bruke venstre stikke for å gå (Woohoo!), men det virker mye mindre knotete å spille. Historien er også interessant, om enn litt generisk. Har også Fahrenheit liggende på Steam, men har ikke spilt det ennå. Blir vel å ta det etter Beyond. :)

Lenke til kommentar

Fikk samlingen med Heavy Rain og Beyond: Two Souls til PS4 i dag, og startet på Heavy Rain. Starten i seg selv var det verste jeg har vært borti på PS4 til dags dato. Da snakker vi heldigvis ikke spillet direkte, men det hakket så jævlig at jeg ble nødt til å slå av PS4en fullstendig og starte den på nytt for at spillet i det hele tatt skal fungere. Det løste heldigvis problemet, men dessverre tok det ikke lang tid før jeg var møkk lei. Gameplayet er alt for kronglete for meg (hold ned R2 for å gå og styr med venster stikke? Dra høyre stikke til side og i en halvbue nedover for å åpne en dør? WTF?, og både historien og karakterene virker rimelig kjedelige. Brukte det meste av tiden på å surre rundt hjemme (i spillet) og lure på hva jeg skulle gjøre. Kom meg et godt stykke forbi dette, men huff. Tar det kanskje senere.

 

Prøve i stedet Beyond: Two Souls, og det falt straks mer i smak. Nå kan jeg ikke bare bruke venstre stikke for å gå (Woohoo!), men det virker mye mindre knotete å spille. Historien er også interessant, om enn litt generisk. Har også Fahrenheit liggende på Steam, men har ikke spilt det ennå. Blir vel å ta det etter Beyond. :)

Starten er treg, men blir veldig bra etterhvert synes jeg. Men enig i at gameplayet er litt "meh". Når det et sagt veier historien opp.

Lenke til kommentar

Vi får se. Blir å spille gjennom Beyond minst en gang først, men vurderer å ta både Original og Chronological. Deretter blir det Fahrenheit. Men No Man's Sky er jo ute neste uke, og Doom ble patchet forrige søndag. Fikk en corrupt save, så fullførte det aldri. Skal prøve på nytt når jeg får tid. Ellers har jeg startet på Dead Island Riptide, og liker det veldig godt. Aner ikke når jeg skal få tid til Heavy Rain. :p

Lenke til kommentar

Telltale gjør det igjen.  :love: Var rimelig skeptisk til Batman-spillet i starten, siden jeg er møkk lei Batman, og trengte definitivt ikke enda en origin-story. Men har fullført første episode, og det tok seg opp ganske mye. Gleder meg veldig til neste episode. Bra jeg like greit kjøpte season pass. :)

 

Men nå blir det tilbake til Beyond: Two Souls. Meget bra spill det også. Litt usikker på hva selve historien dreier seg om, men ellers er det ganske bra.

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...