Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

 

Prøvde å runne Deus Ex: Human Revolution en gang for alle, men den famøse HUD buggen stoppet nok en gang forsøket på det...

 

Så da går det i Dishonored og Cities: Skylines inntil No Man`s Sky kommer på fredag! Hype! :)

Så kjedelig :-( selv var jeg gjennom alle tre avslutningene og syns spillet var en sinnsykt bra opplevelse. Har selvfølgelig en preorder inne på Mankind Divided.

 

 

Ja, jeg installerte til og med spillet på en ny PC i håp om at HUD`n skulle våkne og ta turen tilbake til savegamen min, men no sigar. Men var heldigvis 25 timer inn i spillet så da tok jeg bare slutten på Youtube og ser fram mot Mankind Divided!  :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Noen som spiller nye EDF, og kan si noe om hvordan det er jamført med tidligere titler til konsoller?

Tenker du på Earth Defense Force 4.1: The Shadow Of Despair ?

 

 

ja, har kjøpt det nå. Moro alene, meget moro med co-op.

 

Litt skuffa med tanke på at dette er 2016, med så simple textures.

Lenke til kommentar

 

 

Noen som spiller nye EDF, og kan si noe om hvordan det er jamført med tidligere titler til konsoller?

Tenker du på Earth Defense Force 4.1: The Shadow Of Despair ?

 

 

ja, har kjøpt det nå. Moro alene, meget moro med co-op.

 

Litt skuffa med tanke på at dette er 2016, med så simple textures.

 

Ser den men siden det er en serie for spesielt interesserte så er jo budsjettet sikkert der etter. Men Ja er gøy og spille alene og spesielt med kompiser. 

Lenke til kommentar

Spennende! Jeg har planlagt å lage en Witcher i Skyrim når jeg har spilt meg gjennom Bloow & Wine.

 

Ja når Witcher abstinensene stod på som verst så tenkte jeg det samme, så da passet det jo perfekt at Enderal kom og har blitt inspirert av Witcher 3 i den forstand at det ikke er lvl scaling på fiender, kun fast travel ifra signposts, mørkere story, ingen health generation i combat etc etc.  :xmas:

 

Eneste man virkelig savner er Gwent..... ;)

 

Enderal: Shards of Order download

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...