Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Monster Hunter 4U og Xenoblade Chronicles på 3ds.

 

Historien i Xenoblade virker utrolig platt, med ganske todimensjonale karakterer, men settingen er kul nok og musikken er utrolig bra. Kampsystemet er ok, mister litt sjarmen ved at det er så mye trash fights.

 

MH4U: Hammer og greatsword i dag. Hammer er morsommere, foretrekker fortsatt sword and shield, charge blade og dual blades. Skal prøve lance litt, kanskje mot Zinogre eller Najarala.

 

Må skaffe noe nytt å spille på 3dsen.

Lenke til kommentar

 

Witcher 3 her og. Startet med den første dlcen. Kanonbra så langt!  :w00t:

 

Fantastisk flott spill. Dystert men samtidig vakkert. Blir helt oppslukt

 

Lenge siden jeg har følt det sånn for et spill.

 

 

Som flere her har nevnt så er det største problemet med Witcher 3 når det hele er ferdig (selv har jeg vel ca 250 timer med DLC`er), og man må ta til takke med tilsvarende spill hvorav ingen rekker Witcher til knærne i noe som helst.... :p

 

Etter 30 år med gaming seiler det opp som tidenes mest gjennomførte spill i min bok  :cool:

Lenke til kommentar

 

 

Witcher 3 her og. Startet med den første dlcen. Kanonbra så langt!  :w00t:

 

Fantastisk flott spill. Dystert men samtidig vakkert. Blir helt oppslukt

 

Lenge siden jeg har følt det sånn for et spill.

 

 

Som flere her har nevnt så er det største problemet med Witcher 3 når det hele er ferdig (selv har jeg vel ca 250 timer med DLC`er), og man må ta til takke med tilsvarende spill hvorav ingen rekker Witcher til knærne i noe som helst.... :p

 

Etter 30 år med gaming seiler det opp som tidenes mest gjennomførte spill i min bok  :cool:

 

 

Hehe ja det kan jeg tenke meg. Jeg kan se for meg at det er få spill som kan gi deg den samme følelsen / opplevelsen som the witcher. Heldigvis for meg så spiller jeg ikke mange slike spill i løpet av et år. Spiller mest moba / mmorpg til vanlig.

 

Assassins creed er også et veldig kjært minne. 

 

Spilte dere de andre og, eller rett på witcher 3?

 

Her går det i WoW:Legion om dagen. Sprøtt hvordan et 12 år gammelt spill lever i beste velgående.

 

Rett på 3`ern  :)

Lenke til kommentar

Har akkurat bygd ny gamingpc, så det blir nok en del Witcher 3 i nærmeste framtid. Ellers har jeg en tungt modifisert utgave av X3: Albion Prelude (tenk i retning Elite: Dangerous, bare i mindre skala) som til stadighet stjeler av tiden min, samt at jeg har planer om å få lagt labbene på Deus Ex: Mankind Divided i nær framtid. Den oppussede utgaven av Darksiders II frister også. 

Lenke til kommentar

Path of exile: Atlas 

 

Tok frem Bloodborne igjen. Oppdager fortsatt nye ting og områder i det spillet, fantastisk hvordan de greier å skjule passasjer på en måte som gjør at du knapt skjønner at du kunne overse dem når du først har oppdaget dem.

 

Blir dette spillet å finne på PC i overskuelig fremtid?

Lenke til kommentar

Path of exile: Atlas 

 

Tok frem Bloodborne igjen. Oppdager fortsatt nye ting og områder i det spillet, fantastisk hvordan de greier å skjule passasjer på en måte som gjør at du knapt skjønner at du kunne overse dem når du først har oppdaget dem.

 

Blir dette spillet å finne på PC i overskuelig fremtid?

Har ikke hørt at det er planer om det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...