OMyre Skrevet 22. desember 2025 Skrevet 22. desember 2025 Her går det i Bordelands 2 på Xbox series X. Samt litt Mass Effect. 1
ChopperRead Skrevet 22. desember 2025 Skrevet 22. desember 2025 Microsoft flight simulator 2024 på ps5. Dette er ren avhengighet på boks. Ekstremt tilfredsstillende og samtidig mental avslappende.
Boing_80 Skrevet 23. desember 2025 Skrevet 23. desember 2025 Horizon: Forbidden west som jeg kjøpt på salg.
kremt Skrevet 25. desember 2025 Skrevet 25. desember 2025 Kan RDR2 på steam til 75% rabatt være noe. Aldri spilt noe som rdr, men vært mye gta og fps.
Sjørøver Skrevet 25. desember 2025 Skrevet 25. desember 2025 kremt skrev (24 minutter siden): Kan RDR2 på steam til 75% rabatt være noe. Aldri spilt noe som rdr, men vært mye gta og fps. Ryktes at det blir gitt bort på epic nyttårsaften. Vent til 1. Januar om du kan. Spiller for det meste på steamdeck for tiden. Tar igjen backlog. Det er mange dårlig spill der ute. 😅 Kjenner jeg ikke er like tålmodig lenger. Om et spill ikke fenger på noen få timer er det over og ut.
Skogslik Skrevet 29. desember 2025 Skrevet 29. desember 2025 Rundet Demon's Souls på PS5 her om dagen, så har nå fortsatt videre med Dark Souls Remastered (PS4 utgaven, men pilles på PS5)
:utakt Skrevet 4. januar Skrevet 4. januar Rundet Ducktales Remastered. Gikk tilbake til Ori and the Blind Forest, som jeg la vekk for en god stund siden. Nydelig atmosfære, men så irriterende vanskelig. Usikker på om jeg kommer til å orke å sloss meg gjennom dette.
BamseMums80 Skrevet 4. januar Skrevet 4. januar Noen som har prøvd spill som Being a DIK, College Kings eller andre sånne type novelle-med-valg ? Ser de har økende popularitet. Etter hva jeg har sett på Youtube dreier det seg ikke bare om porr heller,men de har faktisk en sammenhengende historie med mening og valg. Tipper det i såfall ikke er noen som vil innrømme det =P Personlig har jeg rundet Terminator 2D No Fate på alle vanskelighetsgrader nå. Går nå videre til "Rue Valley" som virker lovende.
OMyre Skrevet 4. januar Skrevet 4. januar Bordersland 2, og for dere som ikke har «oppdaget « dette geniale spillet; Prøv!!! Så blir det 3 og 4 etterhvert. Jeg spiller på Xbox Series X men dette fåes vel på alle plattformer.
Thor. Skrevet 4. januar Skrevet 4. januar 18 minutes ago, OMyre said: Bordersland 2, og for dere som ikke har «oppdaget « dette geniale spillet; Prøv!!! Spilt mange av DLC-ene? Jeg anbefaler Tiny Tina's Assault on Dragon Keep. 1
Gunfreak Skrevet 4. januar Skrevet 4. januar Har endelig fått summet meg til å teste Dynamic Campaign til BMS. Falcon BMS, er kanskje historiens største mod prosjekt. Det som en gang var Falcon 4.0 i 1998, er nå en moderne fly simulator, og kanskje den mest realistiske kamp simulatoren der ute. Nylig kom 3.8 versjonen ut som la til faktiske 3d kart. Før var alt flate teksturer med noen få 3d bygninger. Nå har man daler og fjell, trær er med. Fremdeles er byer bare teksturer med noen utvalgte 3d bygninger. Den dynamiske kampanjen er så godt laget at det var årsaken til at Falcon 4.0 utvikleren gikk konk. For mye tid og ressurser var brukt på den. Og det er hovedsakelig det som er igjen av Falcon 4.0 i BMS. Alt annet er byttet og forbedret. En interaktiv ATC /AWACS. mange nye F16 modeller, en full fidelity F15C og nå jobbes det med en Mirage også. Nye AI fly inkludert ting som F22. F16 Cockpitene har fått høy oppløsning super detaljert grafikk. VR er lagt til og velfungerende. Mitt første forsøk på et oppdrag i den dynamiske kampanjen. Jeg er Wingman i en 2 ship BARCAP. Vi tar av fra Nord Italia, og flyr nedover Balkan. Ting går ikke veldig bra. Veldig amatørmessig
Skurupu Skrevet onsdag kl 07:46 Skrevet onsdag kl 07:46 Octopath Traveler 0. Var skeptisk, men dette er jo dritbra! De tingene jeg aldri likte med de to første er fjernet eller forbedret, og tingene jeg likte er det fokusert mer på. Nå gidder jeg til og med å følge med på historien, fordi den er veldig mye mer linær. Det er ikke lenger åtte separate historier. Interessante antagonister er det også. Spilt i 13 timer så langt. 1
svartkatten Skrevet onsdag kl 16:16 Skrevet onsdag kl 16:16 Death Stranding 2: On the beach Jeg kjøpte det på salg, med en god rabatt. Før jeg begynte, så jeg en kort video på YouTube om historien i det første spillet, men jeg glemte uansett alt igjen. Akkurat nå elsker jeg bare å gå rundt i Australia og gjøre ferdig mange forespørsler. Det er veldig avslappende.
Boing_80 Skrevet 4 minutter siden Skrevet 4 minutter siden Lider valgets kvaler: skal jeg spille Horizon: Forbidden west (har allerede spilt noe timer), Star Wars Outlaws, Terra Invicta eller Disco Elysium?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå