Donkey Kong Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Spilte nå gjennom kampanjen til Red Dead Redemption 2 for andre gang. Kanskje beste historien jeg har spilt, med dype og interessante karakterer. Håper Rockstar vil satse like mye på manus, skuespillere og enspiller generelt i GTA6, og at de ikke er blendet av inntektene fra GTA online.
lania Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Spiller clair obscure 33, med delt skjerm med Google AI studio. Er veldig vanskelig spill, så trenger ofte hjelp til å skjønne hva jeg skal gjøre.
Crooked Cracker Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli Alan Wake 2 kommet til rulletekst. Det gjør nok endringer fra 1ern til at spillet føles som en ganske unik opplevelse i seg selv, stilig visuelt sett og en noe Lynch-aktig thriller historie med flere lag. Med litt bedre gameplay ville jeg gitt det toppscore.
:utakt Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli Duriello skrev (På 9.6.2025 den 1.36): Begynner å få dreisen på Plsgue inc nå. Er det ikke bare å holde det til en veldig smittsom forkjølelse helt til hele kloden er smittet? Og så ... unleash the fury! 😂 Det er lenge siden jeg spilte det, men jeg mener det var en ganske skuddsikker taktikk. Bortsett fra hvis Madagaskar eller Grønland luktet lunta. Hvis det bryter ut en ny pandemi stikker jeg dit før de rekker å stenge havna/flyplassen!
Duriello Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli (endret) :utakt skrev (5 minutter siden): Er det ikke bare å holde det til en veldig smittsom forkjølelse helt til hele kloden er smittet? Og så ... unleash the fury! 😂 Det er lenge siden jeg spilte det, men jeg mener det var en ganske skuddsikker taktikk. Bortsett fra hvis Madagaskar eller Grønland luktet lunta. Hvis det bryter ut en ny pandemi stikker jeg dit før de rekker å stenge havna/flyplassen! Ikke alltid. Har hendt at konspirasjonsfolk tvinger regjeringen i enkelte land til å teste og starte kur-forskning for å ikke skape kaos, lenge før du har infisert alle. 😅 Er flere ting som kan gå gærnt og. Edit* Den siste der var letteste virus-typen så lenge du holder tunga rett i munnen og kun muterer de riktige tingene før du er klar. (Blir mer og mer dødelig/oppdagbar over tid om man ikke muterer rett osv.) Endret 6. juli av Duriello
Bata Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Beyond All reason. https://www.beyondallreason.info Open source, RTS basert på klassikeren Total Annihilation. God dybde, men på grunn av nevnte dybde, spesielt i flerspiller hvor du gjerne får tildelt en rolle som du bør kunne, toksisk samfunn rundt. Gjør man ikke jobben sin, får man høre det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå