Gå til innhold

Corey v2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Resultatet etter Arnold sin tale :p;) :

 

Rygg

 

Mark:

 

1 x 140kg Ny PR!!

 

3 x 120kg x 3

3 x 130kg

 

Pull Ups:

 

3 x bw + 20kg x 3

2 x bw + 30kg

 

Bent Over Row:

 

5 x 70kg x 3

 

Kabelroing:

 

5 x 100kg x 3

 

Kommentar:

 

Etter manglende motivasjon bestemte jeg meg for å prøve noen nye teknikker på marken, deriblant mixed grip og hook-grip.

Hook-grip må jeg bli mer herdet på, men mixed grip.. shit, det føltes ut som om jeg juksa!

Varmet opp til 130kg og når dette føltes lett var det bare å fyre på en tier til. 140 kg = E A S Y !

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Grattis med ny pers i mark, begynner å komme seg nå ;)

 

Tanke!

Mixed grip fikser biffen :D

 

 

Bryst-Ben-Skulder-Triceps

 

Benk:

 

3 x 95kg x 3

 

Knebøy:

 

5 x 75kg x 3

 

Skråbenk:

 

1 x 80kg Ny PR!!

5 x 70kg x 3

 

Skulderpress:

 

5 x 44kg x 3

 

Smalbenk:

 

5 x 70kg x 3

 

 

Kommentar:

 

Manglet en del trøkk i benken idag, så det ble litt halv-slapt. Kjenner også det er en snap-city på gang i min framre delt i høyre skulder. Den har vært sår lenge, spesielt etter en økt med bryst og tri.

Vurderer gi den hvile i en uke og to, så kan jeg flytte fokuset over på ben etc.

 

Ellers kommer jeg ikke til å forhaste noe som helst når det kommer til knebøyen. Jeg øker med 2,5-5 kg til jeg føler kneet er 100% komfortabelt. So thats why im lifting pussy weights on the squats!

Med det sagt, så gleder jeg meg som F til å kjøre SL og madcow :D

Lenke til kommentar

Serr, anbefaler deg å drøye pressøvelser et par uker hvis du har noe snap-action i skuldrene. Hadde det samme for et par måneder siden, og jeg angrer ikke på at jeg lot det være.

 

Når det hadde gått to uker uten pressøvelser tok jeg lette pressøvelser for å få varmet opp skuldrene, og da gikk det fort over.

Lenke til kommentar

Serr, anbefaler deg å drøye pressøvelser et par uker hvis du har noe snap-action i skuldrene. Hadde det samme for et par måneder siden, og jeg angrer ikke på at jeg lot det være.

 

Når det hadde gått to uker uten pressøvelser tok jeg lette pressøvelser for å få varmet opp skuldrene, og da gikk det fort over.

 

Agreed!

 

Skulderen har vært sur lenge, men først i det siste vært veldig sår. En pause høres veldig lurt ut!

I have møtsj to sink abaot!

Lenke til kommentar

Rygg Lett

 

Mark:

 

10 x 80kg x 3

 

Pull Ups:

 

10 x 8 x 8 x 6

 

T-Bar:

 

8 x 50kg x 3

 

Bent Over Row:

 

8 x 60kg x 3

 

Kabelroing:

 

10 x 60kg x 3

 

 

Kommentar:

 

Tok en lett økt idag. Energinivået denne uken har vært veldig opp og ned, og grunnen til det ser dere her:

 

post-165859-0-23852400-1376081689_thumb.jpg

 

Jeg sliter fælt med noe som sannsynligvis er søvnapne.

Jeg hater å skylde på det, men sånn er det bare.

Denne uken har jeg fått max 2-4 timer søvn hver natt, og dette går utover humør, treningsiver, gainz, mojo, osv.

 

On the bright side, kanskje jeg skal kle meg ut som selvmordsbomber på halloween :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lite søvn suger nok. For min del har kardio hjulpet mye.

 

Jeg har hatt dette en stund nå og prøvd så og si alt.

Problemet er ikke hvor trøtt eller våken jeg er når jeg legger meg, problemet er når jeg går inn i dyp søvn.

Da slutter jeg å puste slik at jeg våkner alt ifra 10 til 40-50 ganger iløpet av en natt.

Forhåpentligvis får jeg kanskje svar på hva som må til for å ordne dette i september :p

Lenke til kommentar

Etter manglende motivasjon bestemte jeg meg for å prøve noen nye teknikker på marken, deriblant mixed grip og hook-grip.

Hook-grip må jeg bli mer herdet på, men mixed grip.. shit, det føltes ut som om jeg juksa!

Varmet opp til 130kg og når dette føltes lett var det bare å fyre på en tier til. 140 kg = E A S Y !

 

Har du brukt overtak helt til nå i marken? What the fuck. Jeg klarer ikke over 120 kg med overtak, jeg er heldig om jeg klarer 100 med overtak. Har hatt mye problemer med grepstyrken, så mixed grip hjelper meg noe jævlig der.

Lenke til kommentar

På den positive siden vil du jo få 10x bedre gains når du får startet å sove skikkelig.

 

Håper det. You better watch out ;)

 

Har du brukt overtak helt til nå i marken? What the fuck. Jeg klarer ikke over 120 kg med overtak, jeg er heldig om jeg klarer 100 med overtak. Har hatt mye problemer med grepstyrken, så mixed grip hjelper meg noe jævlig der.

 

Har brukt overtak på ca. 99% av alle mine markløft :)

Greier fint 130kg, men har faila hver gang på 140, før jeg prøvde mixed grip. Og da var det jæhævelig lett :D

Kanskje en ide for nybegynnere å bygge grepsstyrke med overtak før di hiver seg ut på "den lette veien"?!

Lenke til kommentar

Kanskje en ide for nybegynnere å bygge grepsstyrke med overtak før di hiver seg ut på "den lette veien"?!

 

Grepet vil alltid henge etter. Det er ikke grepet man hovedsaklig skal trene ved markløft. Ellers er jeg enig i at nybegynnere bør konsentrere seg om riktig teknikk først og fremst før man slenger på alt mulig rart av kalk eller reimer. Du er vel rimelig erfaren også, så du har bare å slenge på kalk og mixed grep heretter :p

Endret av 1814_
Lenke til kommentar

Grepet vil alltid henge etter. Det er ikke grepet man hovedsaklig skal trene ved markløft. Ellers er jeg enig i at nybegynnere bør konsentrere seg om riktig teknikk først og fremst før man slenger på alt mulig rart av kalk eller reimer. Du er vel rimelig erfaren også, så du har bare å slenge på kalk og mixed grep heretter :p

 

Gøy å bli kalt rimelig erfaren :p

Enig i alt du sier, det man må lære seg å bli trygg på løftet før man hiver på alt slags ekstra-utstyr!

 

Rygg

 

Mark:

 

CNS-oppvarming

 

3 x 120kg

1 x 130kg

1 x 140kg

 

3 x 125kg x 3

 

Sumo:

 

3 x 120kg x 3

 

Pull Ups:

 

3 x bw + 20kg x 3

 

Chins:

 

3 x bw + 20kg x 3

 

Kabelro:

 

3 x 100kg x 3

 

 

Kommentar:

 

Drita rå økt. Hadde masse energi etter en helg med nok søvn.

Hadde tenkt å trene triceps forsiktig, men kjente snap city på et par rolige dips, så blir nok en liten pause på triceps øvelser som direkte involverer skulderen.

 

Ellers, var det en fyr som markløftet rett på siden av meg, åpenbart en nybegynner, som spurte om masse råd og tips, blant annet på hans teknikk. Den var, imo., spot on, noe han var veldig fornøyd med.

Forklarte hvor mye mat osv., han skulle spise, og han fikk nesten sjokk når han fikk beskjed om å spise så mye mer :D

Håper dog han tar det til seg. Kjedelig å ha brukt 15 min av livet sitt hvis han bare gir blanke F.

Lenke til kommentar

Mange reps tror du du har inne med 140kg i konvensjonell mark?

 

Tror han fyren tar det til seg mtp. det kom fra en ganske slank type som deg, hadde nok blitt mer skeptisk til det om det var jeg som sa han måtte drikke 4 liter helmelk å spise en 500gr biff hver dag. ;)

 

140 kg? RAW tipper jeg 3-4 reps. Ennå mer med belte tipper jeg.

Men forhaster meg ikke. Forhastelse er Snap City sin bror ;)

 

Haha, tipset er like legit om det kommer fra en bøff fyr kontra en skinny fyr (føler meg ikke såå skinny da :p). But I zee your point !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...