Gå til innhold

Corey v2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rygg deload

 

Mark:

 

8 x 90kg

 

Pull Ups:

 

6 x 6 x 6

 

Chins:

 

6 x 6 x 6

 

Kabelroing:

 

6 x 70kg x 3

 

 

Kommentar:

 

Sykt vanskelig å holde seg disiplinert og ikke gå agurk på vektene når du har deload!

Feks. når en fyr jeg STERKT misliker kommer inn å benker som ei kjerring, så hadde jeg lyst å bare rævpule brystet for å vise hvilken BITCH han er.

 

Men men...

Lenke til kommentar

Kommentar:

 

Sykt vanskelig å holde seg disiplinert og ikke gå agurk på vektene når du har deload!

Feks. når en fyr jeg STERKT misliker kommer inn å benker som ei kjerring, så hadde jeg lyst å bare rævpule brystet for å vise hvilken BITCH han er.

 

Men men...

 

I KNOW THAT FEEL!

 

Senest i dag var det en som kom bort til oss når en kompis prøvde seg på ny maks i mark. Kompisen min nappa litt i stanga for å få festa grepet ordentlig, så kommer karen bort og sier "hvor har dere lært å gjøre markløft? man skal ikke nappe sånn i stanga". Etterpå gikk han tilbake til benken sin og reppet på 30 før han gikk litt hardere til verks på 40 kg benkpress. Senere gjorde han 5 kg tricep pushdowns.

 

Hadde det ikke vært for at jeg smasha bryst så hardt i går, hadde jeg lagt meg ned ved siden av ham og reppet på 100 i benken. Irriterer meg enda grønn over ham.

Lenke til kommentar

Hahah. Er det ikke litt deilig da?

 

Vurdert å ta en 4-5 dager uten løfting i stedet forresten?

 

Deilig med fri/deload? Njaa, både ja og nei. Herlig å slappe av litt, men man føler jo all them gainz bare forsvinne ned i dassen :hm:

 

 

I KNOW THAT FEEL!

 

Senest i dag var det en som kom bort til oss når en kompis prøvde seg på ny maks i mark. Kompisen min nappa litt i stanga for å få festa grepet ordentlig, så kommer karen bort og sier "hvor har dere lært å gjøre markløft? man skal ikke nappe sånn i stanga". Etterpå gikk han tilbake til benken sin og reppet på 30 før han gikk litt hardere til verks på 40 kg benkpress. Senere gjorde han 5 kg tricep pushdowns.

 

Hadde det ikke vært for at jeg smasha bryst så hardt i går, hadde jeg lagt meg ned ved siden av ham og reppet på 100 i benken. Irriterer meg enda grønn over ham.

 

Her har du et klasse-eksempel på en douche som fortjener å bli satt på plass!

 

Han jeg nevner startet med 40kg benk i smith maskin, før han tok hele 50 kg på benk med 10 kg stang, og "massakrerte" brystet med noen lette kabel-flies.

 

Jeg tipper han veier ca. 80-90 kg i kroppsvekt og har trent på gymmen i 3 år.

Lenke til kommentar

Bryst og Triceps

 

Benk:

 

5 x 92,5kg x 3

 

Skråbenk:

 

5 x 72,5kg x 3

 

Hantelpress:

 

5 x 32kg x 3

 

Suicice Smal Benk:

 

5 x 72,5kg x 3

 

Dips:

 

5 x 27,5kg x 3

 

 

Kommentar:

 

Herlig økt! Motiverende å se at di planlagte økningene i vekt føles lette!

Dog, har jeg følt meg uggen å bedriten i hele dag, så kan ikke utelukke en influensa på G.

Lenke til kommentar

Rygg

 

Sumo-Mark:

 

5 x 70kg

5 x 90kg

5 x 110kg

5 x 122,5kg

 

Chins:

 

5 x 20kg x 3

 

BOR:

 

5 x 80kg x 3

 

Kabelroing:

 

5 x 100kg

 

 

Kommentar:

 

Har vært smårusten i ryggen i hele dag, så valgte å ta en sumo istedenfor vanlig.

Kjente det strakk til i kabelroing når jeg skulle legge vektene på plass igjen, så avbrøt likegreit di 2 neste settene.

Lenke til kommentar

Bein & Skuldrer

 

Knebøy:

 

3 x 105kg x 3

 

Militærpress:

 

3 x 47,5kg x 3

 

Beinpress:

 

3 x 207,5kg x 3

 

Skulderpress:

 

3 x 30kg x 3

 

Utfall:

 

3 x 48kg x 3

 

 

Kommentar:

 

Føler at jeg har nådd et lite platå hva styrken min i skulder og bein, angår. Når man er usikker på vektene så er det noe drit, så derfor øker jeg ikke på neste økt i disse øvelsene. Det handler også om å bli komfortabel med di vektene man er på!

Lenke til kommentar

Bryst & Triceps

 

Benk:

 

3 x 105kg x 3

 

Skråbenk:

 

3 x 82,5kg x 2 Ny PR !!

3 x 80kg

 

Hantelpress:

 

3 x 36kg x 2

3 x 38kg Ny PR !!

 

Suicide Smalbenk:

 

3 x 80kg x 3

 

Dips ht:

 

6 x 6 x 6

 

Triceps Kickback:

 

8 x 10kg x 3

 

 

Kommentar:

 

Husker det ikke var så lenge siden jeg whinet over hantelpressen min. Til min store forbauselse så jeg idag at det er kun to økninger igjen så kan jeg ikke øke mer i gymmen :p

Finnes kun opp til 42kg og nå ligger jeg på 38kg !

 

Ellers skulle jeg tatt 107,5kg i benk idag, men jeg var helt alene i gymmen når jeg tok denne øvelsen og har litt lyst å leve et par dager til!

 

On a sidenote, tok jeg triceps kickback kun for å overhøre hva en liten loltard sa. Han tok 100kg fise-kvartbøy... Noe som i seg selv er helt greit, han får gjøre whatever the fuck he wanna do.

Men da han begynte å korrigere på teknikken til en fyr jeg er på hils med, måtte jeg ta han jeg kjenner til side og dementere påstandene hans.

 

Jævla Nike-shocks-kvartbøy-Dass!

Endret av Corey
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bein unt Skulder

 

Knebøy:

 

1 x 122kg Ny PR !!

 

3 x 105kg x 2

 

Militærpress:

 

3 x 50kg x 3

 

Beinpress:

 

3 x 200kg x 3

 

Markløft:

 

3 x 120kg x 2

 

Skulderpress:

 

3 x 24kg x 3

 

 

Kommentar:

 

Hadde ikke tenkt å ta markløft på beindag, men grunnen til det er her:

 

 

Sykt vanskelig å holde seg disiplinert og ikke gå agurk på vektene når du har deload!

Feks. når en fyr jeg STERKT misliker kommer inn å benker som ei kjerring, så hadde jeg lyst å bare rævpule brystet for å vise hvilken BITCH han er.

 

Men men...

 

BITCHen holdt på å marke på 100 kg. Bare på pur helvete varmet jeg opp med 100kg, før jeg løftet 120kg lett. Utrolig hvor lett det føles når du blir provosert av en fyr :D Kanskje jeg skal spørre han om når han trener??

 

Uansett, det endte med at han bare gikk! Haha (Ja, jeg vet jeg er douche)!

Lenke til kommentar

Bryst og Triceps

 

Benk:

 

3 x 105kg

3 x 107,5kg Ny PR !!

2 x 107,5kg Fail

 

Skråbenk:

 

3 x 80kg x 3

 

Hantelpress:

 

3 x 40kg x 3 Ny PR !!

 

Supersett Benk/Skråbenk:

 

8 x 60kg/50kg x 3

 

Dips:

 

8 x 8 x 8

 

Supersett Overhead Triceps Extension/Triceps Kickback:

 

8 x 10kg/10kg x 3

 

 

Kommentar:

 

Dat pamp!

 

Har savnet å ha en skikkelig monsterkuk-pump så idag ga jeg litt F i programmet å kjørte på.

Og det var deilig!

Lenke til kommentar

Rygg unt Biceps

 

Sumo:

 

3 x 130kg

 

8 x 100kg

 

Chins:

 

8 x 8 x 8

 

BOR:

 

8 x 60kg x 3

 

Smal-Nedtrekk:

 

8 x 60kg x 3

 

Div Cæørls

 

 

Kommentar:

 

Etter mongo-pumpen på onsdag, ga jeg en stor fuck you til hele programmet og kjørte noe hypertrofi.

Det käntes jätte-gött!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...