PaladinNO Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden (endret) tingo skrev (24 minutter siden): Er det fortsatt SN850X som gir mest "bang for the buck" hvis man skal ha store SSD'er, feks. 4 eller 8 TB (det finnes vel ikke 6 TB)? Over 4 TB kan jeg ikke uttale meg, for jeg har aldri vært i det markedet (nei, jeg har ikke sett 6 TB SSD-er). Men utifra et kjapt prissøk mot alternative modeller (f.eks. Corsair MP600 og Samsung 990) så ihvertfall ser SN850X ut som et godt valg uansett. Den modellen jeg helst ville hatt er tydeligvis desverre ikke lenger å få tak i, den eldre Corsair Force MP600. Ikke den raskeste, men tåler over dobbelt så mange skriveoperasjoner som det jeg typisk ser på en NVMe SSD i samme størrelse idag. 3600 TBW på en 2 TB SSD. Endret 8 timer siden av PaladinNO
backtoback Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Denne oversikten er ikke så verst. Best SSDs 2025: From blazing-fast M.2 NVMe down to budget SATA By Paul Alcorn, Jarred Walton Contributions from Shane Downing last updated 2025-09-24 Based on our extensive tests, these are best SSDs for every need and budget. https://www.tomshardware.com/reviews/best-ssds,3891.html 1 1
ilpostino Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden I følge den oversikten er Sandisk WD Black SN8100 raskest, men Samsung 9100 Pro 1TB SSD er vel raskere på skrivehastighet (og like rask på lesehastighet)?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå