Gå til innhold

Den massive Galaxy tab 8.9 og 10.1 tråden


Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, "midlertidig utsolgt, leveringstid ukjent" gir et hint om at de ikke har noen på lager. Forøvrig helt enig i at Samsung Norge gjør en møkkajobb på informasjonssiden; nettbutikkene i Norge har lokket med wifi utgaven i to måneder eller noe slikt, og flytter stadig vekk på datoene (seneste dato 1. oktober...).

 

Til dere som drømmer om en Samsung Galaxy Tab: Så nettopp en reklame fra Staples i Aftenposten, og de reklamerte for den til 3999kr.

Så tipper de har etpar på lager da. Ellers burde de ikke reklamere for det

 

Edit: Glemte å skrive butikken, hehe

Lenke til kommentar

Har fått med en hvit Tab 10.1 med 3G.

 

Har et problem med jobbmailen. Jeg får satt opp Exchange på tab'en, men det fungerer kun via 3G ikke Wlan (ALT annet fungerer via wlan, så det er ikke noe ruterproblem el.l.). Testet både med Wlannettet på jobb og hjemmet. Er ikke det veldig merkelig? Flere som opplever dette problemet?

Lenke til kommentar

jenskristian: Hvordan var det med Honeycomb, er hw akselerasjon aktivert på desktop? Utrolig dårlig om det er slik at en så toppspecet tablet skal slite slik at det irriterer deg.

Det vet jeg faktisk ikke. Skal sjekke senere i dag når jeg kommer hjem. Går ut ifra at det aktiveres under settings?

 

Edit: Min sliter også litt med 720p video (mkv).

Endret av jenskristian
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...