Gå til innhold

Den massive Galaxy tab 8.9 og 10.1 tråden


Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilken abo har dere til Tab'en deres? Utgangspunktet bruker skal jeg bruke tabben på vei/hjem fra jobb +++, Hjemme har jeg Wifi så det er ikke noe problem. Jeg vil helst unngå å bruke mobilen som router.

 

Any tips?

 

Hva med tvillingkort av mobil abonnementet du har på telefonen din?

 

 

Har Telenor Bedrift Netto, vet ikke hva de innebærer av bruk av Datatrafikk da jeg ikke betaler fakturaene, men jeg vil også helst ikke misbruke selv om jeg har fri abo, hvis du skjønner hva jeg mener?

Lenke til kommentar

Hvilken abo har dere til Tab'en deres? Utgangspunktet bruker skal jeg bruke tabben på vei/hjem fra jobb +++, Hjemme har jeg Wifi så det er ikke noe problem. Jeg vil helst unngå å bruke mobilen som router.

 

Any tips?

 

 

Bruker mobilt bredbånd 99 fra telenor på min 10.1. 1 gb inkludert hver mnd. Bruker du mer får du redusert hastighet ut mnd. Ingen ekstrakostnad. Tvilling fra telenor på en tab uten talemulighet gjør at innkommende samt blir avvist av taben. På mobilen vil det ringe ca 1 gang før det kommer opp ubesvart anrop. Anbefaler frittstående dataabo med eget sim heller, slik som mobilt bredbånd 99.

Lenke til kommentar

Hey!

 

Har nettopp fått meg en 10.1 tab, og skal legge litt filmer og serier på den. Problemet er bare at det er litt liten plass på taben (16Gb) så tenkte jeg skulle krympe filene litt.

 

Vet noen om et bra gratisprogram, som kan krympe filmene til et mer passe format?

 

Noen som har sånn ca idè om hvor langt ned jeg kan gå før det begynner å se dårlig ut?

Lenke til kommentar

Tvilling fra telenor på en tab uten talemulighet gjør at innkommende samt blir avvist av taben. På mobilen vil det ringe ca 1 gang før det kommer opp ubesvart anrop.

 

Feil, slik er det ikke på min Tab, da jeg bruker tvilling abb. på den.

Jeg har bedrift abonnement på min telefon og Tab.

Men mulig mitt tvilling abb. er kun for data trafikk, da sim kortet ble brukt på en PDA tidligere for ordre behandling etc. Men jeg kunne ringe fra PDA'en også når den var i bruk.

Lenke til kommentar

Tvilling fra telenor på en tab uten talemulighet gjør at innkommende samt blir avvist av taben. På mobilen vil det ringe ca 1 gang før det kommer opp ubesvart anrop.

 

Feil, slik er det ikke på min Tab, da jeg bruker tvilling abb. på den.

Jeg har bedrift abonnement på min telefon og Tab.

Men mulig mitt tvilling abb. er kun for data trafikk, da sim kortet ble brukt på en PDA tidligere for ordre behandling etc. Men jeg kunne ringe fra PDA'en også når den var i bruk.

 

Okai, men iflg div info på nett skal det ikke virke så bra: http://www.uio.no/tjenester/it/maskin/mobil/aktuelt/2011/nettbrett-tvillingsim.html

 

Bedriftabo kan visst iflg iflg telenor leveres med tre stk sim per abo: Vanlig sim, tvilling og datakort.

Lenke til kommentar

Tvilling fra telenor på en tab uten talemulighet gjør at innkommende samt blir avvist av taben. På mobilen vil det ringe ca 1 gang før det kommer opp ubesvart anrop.

 

Feil, slik er det ikke på min Tab, da jeg bruker tvilling abb. på den.

Jeg har bedrift abonnement på min telefon og Tab.

Men mulig mitt tvilling abb. er kun for data trafikk, da sim kortet ble brukt på en PDA tidligere for ordre behandling etc. Men jeg kunne ringe fra PDA'en også når den var i bruk.

 

 

Et tvillingkort har tale, da det er en kopi av det kortet du har i mobilen.

Det du har et nok et datakort, som kun har datatrafikk, da vil ikke samtaler bli avvist.

 

Så vi snakker nok om samme funksjonalitet, bare at begrepet tvillingkort innebærer at kortet har tale i tillegg.

Lenke til kommentar

Til info er det kun enkelte operatører som har problemer med Tvilling/Trillingsim til pad's. Bruker selv One Call og har tvillingkort i pad'en og sender sms/mms uten problemer. Ingen samtaler blir brutt el.l. Har nå brukt pad'en 1uke til/fra jobb og har med veldig aktivt bruk benyttet 90mb i denne perioden :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...