Gå til innhold

Den massive Galaxy tab 8.9 og 10.1 tråden


Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg kobler til min 10.1 til datamaskinen får jeg beskjed om at enheten ikke kjennes igjen, og dette resulterer i at den ikke dukker opp i windows utforsker slik at jeg kan føre over de filmene og ellers andre ting jeg gjerne skulle ha overført. Gjør jeg noe galt, eller trenger maskinen min noe ekstra programvare for at denne elementære funksjonen skal virke? Har windows 7 64 bit hvis det har noe å si? Hvilke andre metoder kan jeg bruke for filoverføring evt?

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte Galaxy Tab 10.1 i dag, men da jeg skulle sette inn simkortet var det ingen motstand da jeg trykket det inn, så simkortet ble sittende fast langt inni...(ja, jeg leste bruksanvisninga på forhånd, for å sjekke hvilken vei det skulle inn). Egentlig skal det jo sprette ut igjen når man dytter det inn, men det gjorde det ikke. Jeg jobber i den butikken jeg kjøpte galaxy tab'en i, så jeg må sende tab'en til service for å få ut simkortet. Jeg åpnet en ny Galaxy Tab 10.1, og testet med mitt andre simkort, og på denne funket denne mekanismen helt fint. Simkortet popper fint ut igjen når man prøver å ta det ut :-) MEN: Her vil ikke tab'en registrere at jeg har satt i simkortet! Det skjer ingenting... Står fortsatt bare "Sett inn et Sim-kort"... Så nå begynner jeg å bli irritert...! Skal teste med ennå en tab imorgen når jeg kommer på jobb, så får vi se om den klarer å registrere simkortet mitt.... Noen som har samme problem? Begge modellene jeg testet, er åpne modeller, altså de er ikke låst til noe. Og det er et Netcom tvilling-SIM... Testet med mitt vanlige SIM i tab nr.2 siden det andre satt fast i den første tab'en... Det eneste jeg kan tenke meg til, er enten: det er noe feil med Galaxy Tab'en, eller: leverandøren har sendt ut Telenorlåste tab'er og glemt å merke de... Det kan vel ikke være noe feil med begge simkortene mine? De funker jo fint i min HTC Sensation...!

Lenke til kommentar
Simkortet popper fint ut igjen når man prøver å ta det ut :-) MEN: Her vil ikke tab'en registrere at jeg har satt i simkortet! Det skjer ingenting... Står fortsatt bare "Sett inn et Sim-kort"... Så nå begynner jeg å bli irritert...! Skal teste med ennå en tab imorgen når jeg kommer på jobb, så får vi se om den klarer å registrere simkortet mitt.... Noen som har samme problem? Begge modellene jeg testet, er åpne modeller, altså de er ikke låst til noe. Og det er et Netcom tvilling-SIM... Testet med mitt vanlige SIM i tab nr.2 siden det andre satt fast i den første tab'en... Det eneste jeg kan tenke meg til, er enten: det er noe feil med Galaxy Tab'en, eller: leverandøren har sendt ut Telenorlåste tab'er og glemt å merke de... Det kan vel ikke være noe feil med begge simkortene mine? De funker jo fint i min HTC Sensation...!

Startet du Tab'en på ny etter at du satte inn SIM kortet? Min registrerer ikke at SIM blir satt inn før etter en restart.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...