Gå til innhold

Den massive Galaxy tab 8.9 og 10.1 tråden


Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samsung lanserer tablet på 7,7" med lagring opptil 64gb og micro sd slot.

 

Bra det, men denne tråden er jo egentlig for 8.9 og 10.1...

... og poenget er?

 

At det innlegget ikke hører hjemme i denne tråden.

Vi trenger ikke enda mer forumpoliti. En tablet fra Samsung er en tablet fra samsung. Skal vi ha en tråd for hver eneste tablet de lager, så blir det uoversiktlig. Som forummoderator også nevner så passer det fint med flere samsung tableter i denne tråden.

Endret av Teac
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Samsung lanserer tablet på 7,7" med lagring opptil 64gb og micro sd slot.

 

Bra det, men denne tråden er jo egentlig for 8.9 og 10.1...

... og poenget er?

 

At det innlegget ikke hører hjemme i denne tråden.

Vi trenger ikke enda mer forumpoliti. En tablet fra Samsung er en tablet fra samsung. Skal vi ha en tråd for hver eneste tablet de lager, så blir det uoversiktlig. Som forummoderator også nevner så passer det fint med flere samsung tableter i denne tråden.

Må da få lov til å opplyse om en ny Samsung tablet i en Samsung tablet tråd. Det var ikke akkuratt en 2 siders diskusjon om 7,7" tableten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Samsung lanserer tablet på 7,7" med lagring opptil 64gb og micro sd slot.

 

Bra det, men denne tråden er jo egentlig for 8.9 og 10.1...

... og poenget er?

 

At det innlegget ikke hører hjemme i denne tråden.

Vi trenger ikke enda mer forumpoliti. En tablet fra Samsung er en tablet fra samsung. Skal vi ha en tråd for hver eneste tablet de lager, så blir det uoversiktlig. Som forummoderator også nevner så passer det fint med flere samsung tableter i denne tråden.

 

OM det blir tilsvarende de 2 andre er det logisk, men vil jo tro at det blir framgang fra 89 og 10.1. Blir jo da som om man hadde samme tråd for Galaxy S og S2.

Og det er jo separate tråder for 7 og 8.9/10.1 og...

Endret av nor50
Lenke til kommentar

Er det noen som har noe info om hvorfor Samsung ikke klarer å levere tabben til forhandlere? Har sjekket prisjakt.no i lang tid, og det har vært helt dødt med unntak av hvit 16 gb 3g modell. Det ser heller ikke ut til at det har vært mange forhandlere som har hatt NOE å levere...

 

Bestilte svart 3g modell på komplett.no for snart en måned siden, og fortsatt ikke antydning til at noe er på vei (forsendelse ble igår flyttet til 11/9, fortsatt ubekreftet selvsagt...).

 

Noen som har mer info? Sjekket litt rundt på entt og twitter, men finner ikke noe unormalt (bortsett fra at det ikke finnes noen svarte 3g modeller å oppdrive i Norden). Nå er ikke Samsung kjent for å øse ut informasjon når noe går gærnt, og de er fortsatt helt stille. Gir snart opp og avbestiller, nye tabber dukker jo opp ukentlig nå. 10.1 står vel i fare for å bli forbigått av andre og miste mange kjøpere som de ikke kjapper seg litt...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det noen som har noe info om hvorfor Samsung ikke klarer å levere tabben til forhandlere? Har sjekket prisjakt.no i lang tid, og det har vært helt dødt med unntak av hvit 16 gb 3g modell. Det ser heller ikke ut til at det har vært mange forhandlere som har hatt NOE å levere...

 

Bestilte svart 3g modell på komplett.no for snart en måned siden, og fortsatt ikke antydning til at noe er på vei (forsendelse ble igår flyttet til 11/9, fortsatt ubekreftet selvsagt...).

 

Noen som har mer info? Sjekket litt rundt på entt og twitter, men finner ikke noe unormalt (bortsett fra at det ikke finnes noen svarte 3g modeller å oppdrive i Norden). Nå er ikke Samsung kjent for å øse ut informasjon når noe går gærnt, og de er fortsatt helt stille. Gir snart opp og avbestiller, nye tabber dukker jo opp ukentlig nå. 10.1 står vel i fare for å bli forbigått av andre og miste mange kjøpere som de ikke kjapper seg litt...

Skjønner nå at jeg var ganske heldig som fikk tak i 16gb 3g i svart farge på spaceworld midt i oslo sentrum for 10 dager siden :)

 

Men er helt enig i at etterspørselen ikke har møttes i det hele tatt. Virker som Samsung har store problemer med leveringen, gudene vet hvorfor. Lykke til uansett hva valget blir!

Endret av Andey-
Lenke til kommentar

Er det noen som har noe info om hvorfor Samsung ikke klarer å levere tabben til forhandlere? Har sjekket prisjakt.no i lang tid, og det har vært helt dødt med unntak av hvit 16 gb 3g modell. Det ser heller ikke ut til at det har vært mange forhandlere som har hatt NOE å levere...

 

Bestilte svart 3g modell på komplett.no for snart en måned siden, og fortsatt ikke antydning til at noe er på vei (forsendelse ble igår flyttet til 11/9, fortsatt ubekreftet selvsagt...).

 

Noen som har mer info? Sjekket litt rundt på entt og twitter, men finner ikke noe unormalt (bortsett fra at det ikke finnes noen svarte 3g modeller å oppdrive i Norden). Nå er ikke Samsung kjent for å øse ut informasjon når noe går gærnt, og de er fortsatt helt stille. Gir snart opp og avbestiller, nye tabber dukker jo opp ukentlig nå. 10.1 står vel i fare for å bli forbigått av andre og miste mange kjøpere som de ikke kjapper seg litt...

Skjønner nå at jeg var ganske heldig som fikk tak i 16gb 3g i svart farge på spaceworld midt i oslo sentrum for 10 dager siden :)

 

Men er helt enig i at etterspørselen ikke har møttes i det hele tatt. Virker som Samsung har store problemer med leveringen, gudene vet hvorfor. Lykke til uansett hva valget blir!

 

Leverings problemer skyldes vel at det ikke blir produsert så veldig mange av disse tab'ene på samlebåndene, i og med at de ikke vet utfallet med retten i Tyskland, og ikke ønsker å brenne inne med en masse tab'er de kanskje ikke får lov til å selge.

 

Men jeg forstår ikke hvorfor "alle" må ha den svarte?

Jeg har den hvite, med Samsung in case, og da skjules det hvite på baksiden, og man holder i case'n, og den glipper ikke i hendene, da den har en ru overflate.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvorfor det lagger så mye når man skriver meldinger på facebook med tabben? Utrolig irriterende å måtte ta frem dataen for å skrive meldinger på facebook.

 

Jeg har også problemer med at jeg kommer i frakoblet modus på spotify veldig ofte, noe som gjør at jeg bare kan bruke tabben til å høre på spillelister som jeg har laget for frakoblet modus. Kan dette ha noe å gjøre med at jeg har kjøpt tabben i USA, lastet Spotify ned fra den amerikanske versjonen av Android Market, men har norsk spotify-bruker? Det virker lite sannsynlig, men det er det eneste jeg kan komme på, for spotify funker perfekt på mobilen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...