Gå til innhold

Den massive Galaxy tab 8.9 og 10.1 tråden


Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I tillegg mente jeg at jeg leste et sted at det ikke er mulig å legge over filer som er over 4gb? Altså filmer i Blueray?

 

Hvordan foregår lading på denne tableten? Trodde det bare var å sette en micro usb inn i den, og så rett i veggen..

 

Hvorfor skulle jeg ønske å legge inn en film taben ikke klarer å kjøre på den?

 

Hvis man konverterer filmen til et format taben spiller bra så kan man lett få plass til den samtidig som man slipper slideshowopplevelsen man får med 72op og oppover...

 

-KJ

Lenke til kommentar

Jeg får ikke TV2 appen til å funke på Asus Transformer, men den funker på min mobil (Nexus S). Har sendt de en epost og de har svart at de jobber med en forbedret applikasjon til android, men kunne ikke si når den ville være ferdig. Nettsiden fungerer heller ikke da den kjører silverlight, noe min tab ikke støttet, og jeg tror det ikke er noen andre tabs som støtter det heller.

Lenke til kommentar

I tillegg mente jeg at jeg leste et sted at det ikke er mulig å legge over filer som er over 4gb? Altså filmer i Blueray?

 

Hvordan foregår lading på denne tableten? Trodde det bare var å sette en micro usb inn i den, og så rett i veggen..

 

Hvorfor skulle jeg ønske å legge inn en film taben ikke klarer å kjøre på den?

 

Hvis man konverterer filmen til et format taben spiller bra så kan man lett få plass til den samtidig som man slipper slideshowopplevelsen man får med 72op og oppover...

 

-KJ

 

Hvis filmene konverteres i Handbrake før de overføres, vil det gå fint med 720p.

Hovedproblemet er filmer i h.264 og High Profile 4.1.

Legger ved en profil som jeg bruker. Da får man 720p, helt 100% hakkefritt.

Tar rundt 8 minutter med tv-serier som Big Bang Theory osv (som varer rundt 22 min).

En helaften animasjonsfilm tar rundt halvtimen tenker jeg.

test profile.zip

Lenke til kommentar

Ellers har en masse "mangler" i forhold til andre nettbrett - i hovedsak i form av manglende tilkoblinger...

 

Hvilke mangler er det? Er slike ting jeg lurer på.

 

Og hva med OS? Kan jeg regne med å få oppgradert til ICS?

Jeg har nettopp bestlit meg Lenovo Thinkpad Tablet - selvom den er en del tyngre - da den mulighet for å lese SD-kort og koble til USB-enheter uten adapter, flere fysiske knapper, mulighet for å lade via USB-kobling og integrert stylus. :)

 

Tror nok Galaxy Taben vil kunne oppgraderes ja.

Lenke til kommentar

Hallo Galaxy brukere! Jeg har veldig lyst til å skaffe meg en 10.1" galaxy, men lurer på om aftenpostens e-avis fungerer. Hadde noen av dere som har brettet kunne gått inn på

 

http://eavis.aftenposten.no/aftenposten/86841/archive/demo/

 

og sjekke hvordan det er å lese avisen? Er interessert i om zooming osv er nødvendig eller om det tilpasses bra. Et screenshot hadde vært ypperlig :)

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar

Ellers har en masse "mangler" i forhold til andre nettbrett - i hovedsak i form av manglende tilkoblinger...

 

Hvilke mangler er det? Er slike ting jeg lurer på.

 

Og hva med OS? Kan jeg regne med å få oppgradert til ICS?

Jeg har nettopp bestlit meg Lenovo Thinkpad Tablet - selvom den er en del tyngre - da den mulighet for å lese SD-kort og koble til USB-enheter uten adapter, flere fysiske knapper, mulighet for å lade via USB-kobling og integrert stylus. :)

 

Tror nok Galaxy Taben vil kunne oppgraderes ja.

Hvor mye betaler du for Thinkpaden?

Lenke til kommentar

Har hatt tabbeni en stund nå, liker den godt hittil! Men har dog ett par "klager":

 

Flash er fortsatt dårlig (noe som forsåvidt ikke er samsungs skyld)

 

Det eksisterer ikke ekstrautstyr til den :(

 

Noen som har en løsning på disse to? ^^

 

 

EDIT: Litt svimmel i stavingen her :)

Endret av Judgement
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...