Gå til innhold

Den massive Galaxy tab 8.9 og 10.1 tråden


Gjest

Anbefalte innlegg

Sitter å skal til å bestille meg denne herligheten nå, og i den anledning også bestille en "case" :) Har veldig lyst på en fra Pyroskin, men ser følgende:

 

Fits WiFi version only version, covers buttons on 3g and 4g versions.

 

Om jeg har skjønt det rett, så er det bare SIM-luka som ikke er tilpasset, eller er det slik at plasseringen på knappene er annerledes på 3G-versjonen (som jeg skal kjøpe)?

Jeg kjøpte denne og den fungerer bra:

http://www.amazon.co.uk/gp/product/B0052ECSTA/ref=oss_product

Den var også merket med 'WiFi version only'. Jeg har 3G versjonen og som du sier er det bare SIM-luka som det ikke er laget hull for. Det er en 4G versjon i USA som har knappene på siden og den vil ikke kunne brukes med denne.

 

Jeg har nå hatt min 10.1 en ukes tid nå og er veldig godt fornøyd. Jeg surfer nå oftere på brettet enn jeg gjør på PC'en. Har også brukt den en del til Spill og som bokleser. Den er rask og responsiv og skjermen er veldig bra.

Endret av oba
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merkelig når veiledende pris på en så populær vare er 600kr billigere over alt, noen plasser enda billigere.

 

Ikke merkelig. Folk er generelt dumme og kjøper i butikk uten å sjekke priser rundt om kring. Du kan tro de tjener mye på dette totalt.

Nesten tusenlappen i forskjell på expert og cdon. Burde ikke vært lov på en så populær vare. Ihvertfall ikke når absolutt alle andre nettbutikker opererer med veiledende pris.

Lenke til kommentar

Nesten tusenlappen i forskjell på expert og cdon. Burde ikke vært lov på en så populær vare. Ihvertfall ikke når absolutt alle andre nettbutikker opererer med veiledende pris.

Ja, la Staten bestemme hvor mye de forskjellige butikkene skal ta for varene de selger. :thumbup:

 

For å holde meg til emnet: Hvor mange her syns det er nødvendig med en egen knapp (Galaxy Tab 10.1) for å ta et skjermbilde?

Lenke til kommentar

Kan ikke skjønne annet enn at knappen blir borte ved neste oppdatering, håpløst lite gjennomtenkt plassering.

Jeg pleier å tenke at det skal ikke være nødvendig å lese bruksanvisningen for å finne ut hva en så viktig plassert knapp gjør. Jeg vet ikke med dere, men jeg skjønte ikke hva knappen gjorde kun ved å se på den. Jeg kommer også stadig vekk borti den ved et uhell.

 

Satser på at du har rett. ;)

Lenke til kommentar

Kan forhåndsbestille 8.9 på cdon ihvertfall.

 

Hvorfor er ikke det hvite versjonen så populær? Er jo kun den de har igjen i diverste nettbutikker. Er det noen upraktiske grunner til det? Vet ikke om jeg gidder å vente på at de får inn den svarte, når de har den hvite på lager.

Endret av Pirja
Lenke til kommentar

Da kom jeg visst borti bestillingsknappen på cdon. Satser på at de får den svarte 3G versjonen inn kjapt, så får jeg se om fjøla er noe stas. Har 14 dager på å finne det ut.

 

Mest sansynlig så havner nok denne på finn.no når 8.9'en kommer her til lands.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...