Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

da vil du bli glad for at de har kuttet ned på triforce samle delen betraktelig, Du trenger ikke å finne ørten treasure maps u den questen på Wii U. De hørte på tilbakemeldinger fra forumer og plukka bort den kjedeligste questen i hele spillet. Eller, du må jo fortsatt finne dem, men trenger bare 2 maps så er alle merket på hovedkartet.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Hva i all verden snakker du om? I Windwaker HD er song of passing for å endre tid fra natt til dag og omvendt. Noen folk er bare der på natta eller dagen. Lage en figur?

http://zeldawiki.org/Figurines_in_The_Wind_Waker

MÅ vel strengt tatt ikke spille Song of Passing, men i blir jo så man gjør det i praksis dersom man skal ha alle figurene, siden de tar et døgn å lage (i originalen i alle fall, altså). Tar håpløst lang tid.

Lenke til kommentar

'The Legend of Zelda' for Wii U: Hyrule massive enough for players to be sidetracked The game's world will be vast enough that players might find themselves lost, either in space or in time.

 

According to Shigeru Miyamoto, creator and designer of the "Zelda" games, "There may even be times where you forget what your goal is because you're doing other things on the side."

In a Youtube interview, Miyamoto adds, "There may be times where you go into one big, long dungeon or there may be times where you're headed to a dungeon, and you're doing other things along the side."

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er selvfølgelig bare en completionist-greie, og de gjorde det hele svært utilgjengelig ved at man kun kan ta med seg tre bilder av gangen, må ut og inn av galleriet hver gang, at at man må vente et døgn for å få figuren ferdiglagd (samt at noen karakterer forsvinner for alltid etter et visst punkt, så man kan miste sjansen til å ta bilde av dem). Så dersom dette har blitt forbedret i HD-versjonen, er det muuulig jeg skal vurdere å prøve meg på dette dersom jeg noen gang skaffer meg spillet.

Endret av Serjiously
Lenke til kommentar

'The Legend of Zelda' for Wii U: Hyrule massive enough for players to be sidetracked The game's world will be vast enough that players might find themselves lost, either in space or in time.

 

According to Shigeru Miyamoto, creator and designer of the "Zelda" games, "There may even be times where you forget what your goal is because you're doing other things on the side."

In a Youtube interview, Miyamoto adds, "There may be times where you go into one big, long dungeon or there may be times where you're headed to a dungeon, and you're doing other things along the side."

 

 

Etter å ha blitt kjedet til tårer av Far Cry 4 og AC: Unity nylig er dette definitivt ikke det jeg vil høre. Jo mer jeg hører om spillet jo mer bekymret blir jeg. Har tillit til Nintendo når det gjelder Zelda, men hvorfor kan de ikke snakke om hvor bra spillet er heller?

 

Så lenge templene og gåtene er like bra og fokuserte som ellers så får den åpne verdenen være så stor den bare vil. Jeg kunne ikke brydd meg mindre.

 

Men hvorfor skal alt være så utrolig åpent? :omg:

Endret av Jakoozie
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

'The Legend of Zelda' for Wii U: Hyrule massive enough for players to be sidetracked The game's world will be vast enough that players might find themselves lost, either in space or in time.

 

According to Shigeru Miyamoto, creator and designer of the "Zelda" games, "There may even be times where you forget what your goal is because you're doing other things on the side."

In a Youtube interview, Miyamoto adds, "There may be times where you go into one big, long dungeon or there may be times where you're headed to a dungeon, and you're doing other things along the side."

 

 

Etter å ha blitt kjedet til tårer av Far Cry 4 og AC: Unity nylig er dette definitivt ikke det jeg vil høre. Jo mer jeg hører om spillet jo mer bekymret blir jeg. Har tillit til Nintendo når det gjelder Zelda, men hvorfor kan de ikke snakke om hvor bra spillet er heller?

 

Så lenge templene og gåtene er like bra og fokuserte som ellers så får den åpne verdenen være så stor den bare vil. Jeg kunne ikke brydd meg mindre.

 

Hvorfor skal alt være så utrolig åpent? :omg:

 

Jeg er også trygg på at Nintendo klarer å gjøre denne verden mer enn god nok.

Husk at Nintendo er nesten best når de "ligger nede".

Endret av PÃ¥inter
Lenke til kommentar

 

 

'The Legend of Zelda' for Wii U: Hyrule massive enough for players to be sidetracked The game's world will be vast enough that players might find themselves lost, either in space or in time.

According to Shigeru Miyamoto, creator and designer of the "Zelda" games, "There may even be times where you forget what your goal is because you're doing other things on the side."

In a

, Miyamoto adds, "There may be times where you go into one big, long dungeon or there may be times where you're headed to a dungeon, and you're doing other things along the side."

 

Etter å ha blitt kjedet til tårer av Far Cry 4 og AC: Unity nylig er dette definitivt ikke det jeg vil høre. Jo mer jeg hører om spillet jo mer bekymret blir jeg. Har tillit til Nintendo når det gjelder Zelda, men hvorfor kan de ikke snakke om hvor bra spillet er heller?

 

Så lenge templene og gåtene er like bra og fokuserte som ellers så får den åpne verdenen være så stor den bare vil. Jeg kunne ikke brydd meg mindre.

 

Men hvorfor skal alt være så utrolig åpent? :omg:

Jeg er helt enig. Liker som regel ikke slike "sandkasse"-spill, selv om det finnes unntak.

 

TLoZ: WW kommer jeg nok til å kjøpe om det blir litt billigere..

Endret av Mr. ve
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...