Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-8OkEXm

Mario Kart 8:

 

idag runda jeg alle cupsene i mirror grand prix med første plass. Kommer det noe mer eller må jeg kjøpe extra content? Tenkte kanskje hvis jeg fikk tre stjerner på alt så ville noe nytt unlocke.

Lenke til kommentar

Får ikke til den svømminga i majora's mask. Så irriterende. Prøvd å svømme gjennom ringer. Får det ikke til. Blir helt gal av dette!

Jeg har kommet dit i spillet også og ser overhodet ikke frem til tempelet. Gjorde det "svømme gjennom ringer" spillet i stad og trodde jeg skulle bli sprø. Majora's mask har gitt et bedre inntrykk nå enn det det gjorde for, hva, 15 år siden. Blir bare lei av å gjøre enkelte ting om og om igjen, særlig de tingene som krever prøv og feil-metoden.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Gjett hva! Jeg fant enda en grunn til å hate MK8!! Spilte nettopp team vs med en på rosteren min som hostet rommet og fant nettopp ut at friendly fire er med. Snakk om total downgrade fra MKWii ass! Jeg traff en blå fra mitt lag på Elctrodrome og ble truffet av en annen blå. Vi lå bare under med 8 poeng etter tredje racet. DS Tick Tock Clock var siste bane og rød hadde topp 3 siste runde mens jeg bare fikk 6 rødskall omringet av lagkamerater, så jeg måtte desperat prøve å finne et sted å kvitte meg med dem uten å treffe dem. Noe så tilbakestående. Fikk dog 3. og vi tapte 128-111 pga idiotisk itemsystem da jeg kunne ha redda oss fra tap om bare ikke friendly fire var med. Og det at triple shells kommer ut automatisk er bare idiotisk da det hindrer effektivt lagspill. Jeg spiller nesten ikke mer, bare gikk online fordi en kar ville spille med meg. Så lærte jeg enda en ting som bare ga meg enda mer grunn til å hate MK8 lol. Jeg kan trygt si at Smash 4 er langt bedre.

Lenke til kommentar
Jeg har kommet dit i spillet også og ser overhodet ikke frem til tempelet. Gjorde det "svømme gjennom ringer" spillet i stad og trodde jeg skulle bli sprø. Majora's mask har gitt et bedre inntrykk nå enn det det gjorde for, hva, 15 år siden. Blir bare lei av å gjøre enkelte ting om og om igjen, særlig de tingene som krever prøv og feil-metoden.

 

 

Runnet Majora's Mask 100% for noen dager siden og kan si meg enig i at det som krevde svømming var de kjipeste delene av spillet. Likte ikke endringene som var gjort i bosskampen i Great Bay Temple. Enkelte andre endringer var også litt irriterende, men for det meste så har de gjort spillet enklere på 3DS-versjonen, føltes i alle fall slik for meg.

Lenke til kommentar

Fikk Wind Waker HD i posten i går, fy flate altså, fantastisk spill, og grafikken er jo bare helt vanvittig rå! Elsker det så langt :) Verdt å eie en Wii U kun på grunn av det..

Ja dette spillet er vell et av de få høydepunktene jeg har hatt med den konsollen, det og mk8 i noen dager, og kanskje bitte litte Super mario 3D world ( har ikke fått meg til å kjøpe smash enda da).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...