Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Nintendo has released a brand new commercial for Super Mario 3D World, focusing on the multiplayer aspects of the game.






"Super Mario 3D World" Review (Wii U) - The Ranting Robotshttp://www.youtube.com/watch?v=ngFPWQoCrcY&feature=youtu.be




Endret av PÃ¥inter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Det er ikke de obskure titlene jeg ønsker meg i hvert fall, de er de klassiske spillene "de fleste" hadde og kjøpte..

 

Og det er det som jeg synes er så pussig, når emulering på PC, ja til og med på mobiltelefoner, så er det bare å ha en emulator og legge til 100-vis av ROMs, hvorfor kan ikke Nintendo "spy ut" sine titler!? De må da ha kompetente folk nok til dette.. Ikke tar de stor plass, ikke er de til stor belastning for servere, det er små, små filer, som de kan tjene grovt på.. Det er bare å legge ut titler som folk husker og er kjær i, så kjøper folk så det suser..

mario rpg er en klassiker...

Lenke til kommentar

I tilleg så suger de new super mario spillene noe kraftig uansett, 2d mario spill hører til i fortiden:)

 

Dette blir jo bare useriøst. Det er helt greit å mislike NSMB, men å utelukke 2D Mario fordi det er "gammeldags" er på grensen til et latterlig argument. Gjelder dette kun 2D Mario, eller hører alle 2D plattformspill fortiden til?

 

Personlig mener jeg NSMBU er et av de aller beste plattformspillene de senere årene. Nå er det riktignok flere titler som har fått gjennomgående god kritikk som jeg ikke har spilt, men det gjør jo ikke NSMBU noe dårligere.

 

Edit: 74% på Zelda-quizen for min del. Relativt fornøyd. Har feks ikke spilt noen av DS-titlene, og få av de som har kommet til GB/GBA.

Endret av Raspeball
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Dette blir jo bare useriøst. Det er helt greit å mislike NSMB, men å utelukke 2D Mario fordi det er "gammeldags" er på grensen til et latterlig argument. Gjelder dette kun 2D Mario, eller hører alle 2D plattformspill fortiden til?

 

Personlig mener jeg NSMBU er et av de aller beste plattformspillene de senere årene. Nå er det riktignok flere titler som har fått gjennomgående god kritikk som jeg ikke har spilt, men det gjør jo ikke NSMBU noe dårligere.

2d mario spill tilhører fortiden, uansett hvor hard dem arbeider vil dem aldri lage et 2d mario spill bedre enn super mario world, vil heller ha nye 3d mario spill hvor dem kan ta i brukt alt maskinen kan

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Karva meg til 70%. Greit fornøyd siden jeg ikke har spilt de 2 første og ikke spirit tracks på dsen. Spørsmålet om slåssespillet var jeg også blank på. :p

Det var soul calibur 2

Lenke til kommentar

2D-Mario begynner å bli tynnslitt. Det er ingenting i veien med spillene verken teknisk eller grafisk, men har man spilt Mario siden SMB til NES blir følelsen av deja vu ganske sterk. Det største problemet er at disse titlene ikke gjenoppfinner seg selv lenger; nesten alle gameplay-elementene ble etablert på NES og SNES, det er veldig lite som ikke skriver seg fra SMB1, 3 eller World. Når vil vi få se et lignende stilbrudd som f.eks. SMB2 eller Yoshi's Island?

Lenke til kommentar

6 Mario-spill på 4 år:

 

New Super Mario Bros. Wii

Mario Galaxy 2

Super Mario 3D Land

New Super Mario Bros. 2

New Super Mario Bros. U

Super Mario 3D World

 

Håper Nintendo lar det gå 3-4 år til neste Mario-spill og virkelig bruker tiden på å komme opp med noe nytt og unikt. Når det er sagt virker Mario 3D World veldig moro selv om det ikke ser ut til å gjøre noe nytt. Men det er helt klart de ikke kan fortsette i samme retningen som de gjør nå uten at folk går lei.

Endret av kilik
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

6 Mario-spill på 4 år:

 

New Super Mario Bros. Wii

Mario Galaxy 2

Super Mario 3D Land

New Super Mario Bros. 2

New Super Mario Bros. U

Super Mario 3D World

 

Håper Nintendo lar det gå 3-4 år til neste Mario-spill og virkelig bruker tiden på å komme opp med noe nytt og unikt. Når det er sagt virker Mario 3D World veldig moro selv om det ikke ser ut til å gjøre noe nytt. Men det er helt klart de ikke kan fortsette i samme retningen som de gjør nå uten at folk går lei.

Ikke noe nytt? da tror jeg du burde se traileren på nytt:) de kunne godt latt vært å lage de nye 2d spillene og bare holdt seg til 3d mario spill

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Med nytt mener jeg type Super Mario 64 og Mario Galaxy i sin tid. Spill som tok Mario-serien i nye retninger. Strengt tatt virker spillet som en utvidelse av Mario 3D Land med bedre grafikk og multiplayer.

Det er det ihvertfall ikke, dette er noe helt nytt og mer interresant enn super mario galaxy, super mario sunshine var noe nytt og spennende i sin tid

Lenke til kommentar

2d mario spill tilhører fortiden, uansett hvor hard dem arbeider vil dem aldri lage et 2d mario spill bedre enn super mario world, vil heller ha nye 3d mario spill hvor dem kan ta i brukt alt maskinen kan

 

Så det er mao ingen vits i å prøve å lage flere Mario-spill i 2D, ettersom Super Mario World allerede er best? Jeg deler synet ditt på SMW, som kanskje det beste 2D Mario noensinne, men jeg ser ikke hvorfor det skal hindre Nintendo i å prøve å lage gode spill i den sjangeren, selv om de i manges øyne ikke vil nå opp til SMW? For øvrig så mener jeg at NSMBU er et såpass godt spill at argumentet "det er crap fordi det ikke er bedre enn Super Mario World" er elendig, i beste fall.

 

Jeg gleder med veldig til Super Mario 3D World, men jeg synes ikke Nintendo skal kaste 2D Mario av den grunn. Jeg vil gjerne se mer 3D Mario, men det betyr ikke at jeg ikke vil se mer 2D Mario. Det er to helt forskjellige typer spill, og jeg mener at det er håpløst å argumentere for at 2D Mario er dårlig fordi 3D Mario i større grad kan vise hva WiiU er kapabel til.

 

Når det er sagt, så synes jeg 3D World ser supert ut, men jeg tviler sterkt på at det vil frembringe samme følelsen som SM64 gjorde - og gjør den dag i dag.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Så det er mao ingen vits i å prøve å lage flere Mario-spill i 2D, ettersom Super Mario World allerede er best? Jeg deler synet ditt på SMW, som kanskje det beste 2D Mario noensinne, men jeg ser ikke hvorfor det skal hindre Nintendo i å prøve å lage gode spill i den sjangeren, selv om de i manges øyne ikke vil nå opp til SMW? For øvrig så mener jeg at NSMBU er et såpass godt spill at argumentet "det er crap fordi det ikke er bedre enn Super Mario World" er elendig, i beste fall.

 

Jeg gleder med veldig til Super Mario 3D World, men jeg synes ikke Nintendo skal kaste 2D Mario av den grunn. Jeg vil gjerne se mer 3D Mario, men det betyr ikke at jeg ikke vil se mer 2D Mario. Det er to helt forskjellige typer spill, og jeg mener at det er håpløst å argumentere for at 2D Mario er dårlig fordi 3D Mario i større grad kan vise hva WiiU er kapabel til.

 

Når det er sagt, så synes jeg 3D World ser supert ut, men jeg tviler sterkt på at det vil frembringe samme følelsen som SM64 gjorde - og gjør den dag i dag.

Likte super mario 64 i sin tid men i ettertid liker jeg super mario sunshine mye mer, sm64 var som sagt god i sin tid men nå er det igrunn kjedelig, det nye mario spillet vil helt sikkert være bedre enn sm64 og ihvertfall super mario galaxy

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...