Gå til innhold

ArmA 3 - Diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg håper bare ikke fremtidsscenarioet går for mye på bekostning av "gjennkjennbarheten" med tanke på nåtiden. Jeg vil gjerne se utstyr og våpen som vi kjenner igjen fra i dag og som man kjenner fra både militærtjeneste og nyheter, ikke noenlunde realistiske gjettninger på hvordan våpen ser ut om tyve år.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

BIS har sagt flere ganger at de ikke kommer til å overdrive med tanke på at spillet befinner seg i rundt 2030.

Okei, dette er betryggende. Takk!

 

Når jeg ser bilder som dette, begynner jeg å bli redd, serru. Det har som regel aldri vært noen stor suksess med spilloppfølgere som presenterer en ikke så fjern, men samtidig veldig fjern, framtid. :p

thumbs_arma3_sketch_opfor_helmet.jpg

Lenke til kommentar

Hva vet vi om kjøretøy og våpen til nå da? Kommer de til å fokusere mer på multiplayability av typen Warfare (fullstendig åpen slagmark, alle verktøy tilgjengelig, uskriptet sandkasse), eller blir det mer enkle oppdrag?

 

Hva vet vi om brukergrensesnitt til AI og hvordan man behandler dem? Håper det er blitt betydelig bedre siden 1-ern og 2-ern, fordi å bruke AI der var et mareritt.

 

Takk for at du deler det du vet. :)

Lenke til kommentar

Når det gjelder den kunstige intelligens i ArmA 3 vet vi ennå svært lite. BIS har ikke sagt annet enn at den blir forbedret, men de har vist svært lite av den. Det er en av de tingene jeg håper vi får et bedre svar på under Gamescon.

 

Når det gjelder ArmA 2 finnes det modifikasjoner som gjør AI-en så god som den burde være. ASR AI er vel den beste til nå, og det kommer nye versjoner av den hele tiden. AI-en vil ta dekning bak det meste, istedet for å stå midt i det åpne, bruke røykgranater for å skjule seg når de er skadet, bruke stolper, bygninger osv. som dekning, og mye mer.

 

http://www.youtube.com/watch?v=gXSjrrmw8Ds

 

http://www.youtube.com/watch?v=8V4VGDQGiOs

 

Hva vet vi om kjøretøy og våpen til nå da? Kommer de til å fokusere mer på multiplayability av typen Warfare (fullstendig åpen slagmark, alle verktøy tilgjengelig, uskriptet sandkasse), eller blir det mer enkle oppdrag?

 

Hva vet vi om brukergrensesnitt til AI og hvordan man behandler dem? Håper det er blitt betydelig bedre siden 1-ern og 2-ern, fordi å bruke AI der var et mareritt.

 

Takk for at du deler det du vet. :)

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...