Gå til innhold

ArmA 3 - Diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For eksempel Teamviewer. Styrer PC'n du har hjemme, med den du har på jobb.

aha, funker det når pc er låst? fordi jeg låser altid pc'n når jeg går ifra den :p liker ikke at folk skal sitte på den

Dæven! Gleder meg som en liten unge for arma 3 :D <3 Jeg tenkte å recorde rett før jeg starter spillet :) idag

Endret av fsx v1.1
Lenke til kommentar

Tror nok det er kl. 14, men verd å sjekke kl 13 òg :grin:

 

 

 

Samt at nedtellingen på forumet og Sprocket indikerer kl 14.

 

Ja takk, mener selvfølgelig 14 :) Skrev jo 13 GMT selv i går, bare glemte det var GMT og ikke pluss en.

 

 

aha, funker det når pc er låst? fordi jeg låser altid pc'n når jeg går ifra den :p liker ikke at folk skal sitte på den

 

Hvis du bruker TeamViewer må du passe på at du installerer så den kjører som en Service, da skal maskinen kunne være låst.

Jeg bruker VPN + VNC, men TeamViewer med eller uten VPN funker vel så bra, om ikke bedre ;)

Lenke til kommentar

ArmA3 er Steam-only. Det finnes bare i Steam utgave. Det virker sannsynlig at noe dukker opp der i tillegg til arma3.com men hvem vet. Dette er jo nesten som en Kickstarter i at man på en måte støtter utvikleren tidlig i løpet, og får spillet billigere som 'reward', kanskje det ikke passer helt med Steam Store siden det ikke er ferdig. :)

Endret av Brawler
Lenke til kommentar

Tror dere vi får prøvd å spille mot AIen på alphaen? Virket på det som stod på siden som vi kun fikk spille mot andre og teste ut kit, men mulig jeg missforstår?

 

Tipper de 4 singleplayer showcasene som nevnes er de samme som er vist på E3 osv. Så vil tro vi får et lite glimt av AI, men ikke så mye mer.

Kan ikke tro vi får coop i multiplayer under alpha.

Lenke til kommentar

Der blir det vel et større tja, det vil vel være begrenset hvilken oppløsning og innstilling du kan ha. Du må nok regne med å måtte justere ned en del, kanskje normal settings og en 720 oppløsning. Men dette er bare spekulasjoner ut ifra requirements.

 

Som sagt, så må man nesten prøve før man sier noe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...