Gå til innhold

ArmA 3 - Diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

TotalBiscuit har filmet en session med ArmA 3, blir sikkert publisert snart.

 

Gamespots første intervju, som nevnt er det crappy og jounalisten burde vært *****:

 

 

Det beste fra videoen er våpen-modifiseringen og maksvekt på hvor mye man kan bære.

Tror også man kan bli sliten osv.

Endret av Kakeshoma
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Gleder meg skikkelig til ArmA3. Er det virkelig ikke satt en konkret utgivelsesdato enda? Jeg kan ikke vente til å få lekt meg på ny øy i en sandbox campaign.. Snipingen, dykkingen, egentlig alt, ser bare helt nydelig ut. Men håper kjøretøyene klarer litt høyere tempo offroad i 3ern. De må snart gi oss noe mer info eller noe gameplay.

Lenke til kommentar

Er veldig ny til arma serien. Begynte vel som en følge av day z modden. Men fant fort ut at dette var tidenes beste milsim. Jeg har ikke spilt mye på nett, men det jeg har spilt på nett ville vært ypperlig for klanspilling i og med at kommunikasjon er viktigere i dette spillet enn noe annet. Jeg har ikke satt meg så mye inn i ArmA communityet enda, så mitt svar er kanskje ikke så behjelpelig for deg. :)

Lenke til kommentar

Gleder meg skikkelig til ArmA3. Er det virkelig ikke satt en konkret utgivelsesdato enda? Jeg kan ikke vente til å få lekt meg på ny øy i en sandbox campaign.. Snipingen, dykkingen, egentlig alt, ser bare helt nydelig ut. De må snart gi oss noe mer info eller noe gameplay.

 

Ikke dato ennå nei, er fortsatt mye som skal på plass.

Community alphaen ble utsatt som følge av oppdatering av physx, så den ventes rundt September..

 

Blir nok en del ny info under Gamescom :)

Håper å tjene nok til ny maskin til launch.

Lenke til kommentar

http://www.youtube.com/watch?v=vHs8TApNvKk

 

Han sier det en liten stund inn i demonstrasjonen.

 

Hørt rykter om at Dayz mod'n kommer i standalone!

Anyone got something for me? =)

 

Det ryktes om en egen utgave basert på både ArmA 2 og ArmA 3 sin grafikkmotor.

 

Man får krysse fingrene på at det blir en rein Arma 3 grafikkmotor! Det er tidenes beste mod(å den med mest bugs)!

Endret av Ucare?
  • Liker 1
Lenke til kommentar

For meg gjør det ingenting. ArmA-serien har alltid vært fulle av bugs ved lansering, så nå er det på tide at de utgir en ordentlig utgave. ArmA 2 har fremdeles masse bugs, og de har gitt ut nye oppdateringer helt siden spillet ble lansert. Forrige patchen kom for bare noen få dager siden.

 

Her kan det leses om hva som er nytt i ArmA 3:

 

http://forums.bistudio.com/showthread.php?119512-Arma-3-Confirmed-features-info-amp-discussion

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...