Gå til innhold

ArmA 3 - Diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte dette spillet i går. Spiller for det meste battle royale, da jeg har ingen aning hva ellers jeg kan prøve :p.

 

Hadde helt glemt hvor snedige, klønete og dårlig optimalisert arma spillene er. Men artig uansett da det ikke er noe annet som er lignende :)

Jeg har alt på fult og det er rå grafikk og detalj oppløsning, det du kan prøve som jeg finner artig er disse wasteland serverene her WS.ARMA.SU så går du inn på UK serverene og etter kl 23:00 burde du bytte til US. Vis du venter til Februar så setter jeg opp en international mod server der man kan tjeneste gjøre for sitt land. Norge er addet, Sverige er addet, Danmark er addet, USA er addet, Canada er addet, Storbritannia er addet, Frankriket er addet, Tyskland er addet, Brazil er addet, Spania kommer, Sør Afrika kommer. Fortsatt er det noen land som akuratt har startet på sin mod så om disse fullfører eller ikke vet jeg ikke enda.

Lenke til kommentar

Kjøpte dette spillet i går. Spiller for det meste battle royale, da jeg har ingen aning hva ellers jeg kan prøve :p.

 

Hadde helt glemt hvor snedige, klønete og dårlig optimalisert arma spillene er. Men artig uansett da det ikke er noe annet som er lignende :)

Jeg spiller mye battleroyale og altis life. Wasteland og king of the hill er også gode mods. :) Det er mye godt serverene som avgjør hvor bra spillet kjører. Jeg spiller på Ultra og noen servere har jeg meget god fps, mens andre har jeg nede i 20-30fps.

Lenke til kommentar

 

Kjøpte dette spillet i går. Spiller for det meste battle royale, da jeg har ingen aning hva ellers jeg kan prøve :p.

 

Hadde helt glemt hvor snedige, klønete og dårlig optimalisert arma spillene er. Men artig uansett da det ikke er noe annet som er lignende :)

Jeg spiller mye battleroyale og altis life. Wasteland og king of the hill er også gode mods. :) Det er mye godt serverene som avgjør hvor bra spillet kjører. Jeg spiller på Ultra og noen servere har jeg meget god fps, mens andre har jeg nede i 20-30fps.

 

 

Ja, jeg har aldri helt skjønt FPS problemet på noen servere. Noen som kan forklare det?

Lenke til kommentar

Noen mods \ modpakker krever latterlig mye, noen går ikke godt sammen, men fungerer suverent hver for seg. I tillegg er arma 3 lagt opp slik, at det er serveren som står for mye av den tunge jobben, og så sender sine data ut til klientene. Dvs, jo flere klienter, desto mer items må serveren ta seg av. Noen mods har også utrolig mange gjenstander, og det gir en markant ytelsesforskjell når det blir mange nok på serveren.

 

Samtidig pleier en server å nyte godt av en restart med jevne mellomrom, mtp på ytelsen for spillerne som er på.

Lenke til kommentar

Har for det meste spilt BR enda og koser meg stort med spillet :) Eneste som jeg misliker er svært dårlig ytelse som ble nevnt i noen poster over. Har 25-15 fps på enkelte BR games. Dette er rimelig uspillbart etter min mening.

Endret av Tønne
Lenke til kommentar

 

Hadde helt glemt hvor snedige, klønete og dårlig optimalisert arma spillene er. Men artig uansett da det ikke er noe annet som er lignende :)

 

Ikke si det høy, da vil du bli pepret med "Du trenger ikke mer en 20-30 FPS til Arma3" :p

 

Har lagt merke til at serveren har mye å si på FPS. litt usikker på sammenhengen. men jeg ligger stabilt på 40+ på de beste serverene.

Lenke til kommentar

Med alt på ULTRA med min PC så merker jeg at jeg blir irritert av å spille Arma 3 pga lag...

 

Har du prøvd ut å kjøre spillet med HyperThreading? Du får dette til å ved å legge inn denne linjen i startinstillinger: -enableHT (Obs! Fungerer kun med i7 prosessorere)

 

Samtidig finnes det flere andre måter å få bedre FPS. Du kan blant annet fokusere mye av kraften direkte til spillet. Også finnes det mods/addons som kan gjøre spillet til en ren fest. Jeg har selv 40 - 80 fps (avhengig av server, mods, connection)

 

Ta en titt på denne guiden. Anbefaler denne til alle som vil gjøre noe med Frames Per Second for dette spillet: http://day0.com.au/forum/arma/638-arma-3-performance-tweaks-and-settings-guide

Lenke til kommentar

 

Med alt på ULTRA med min PC så merker jeg at jeg blir irritert av å spille Arma 3 pga lag...

 

Har du prøvd ut å kjøre spillet med HyperThreading? Du får dette til å ved å legge inn denne linjen i startinstillinger: -enableHT (Obs! Fungerer kun med i7 prosessorere)

 

Samtidig finnes det flere andre måter å få bedre FPS. Du kan blant annet fokusere mye av kraften direkte til spillet. Også finnes det mods/addons som kan gjøre spillet til en ren fest. Jeg har selv 40 - 80 fps (avhengig av server, mods, connection)

 

Ta en titt på denne guiden. Anbefaler denne til alle som vil gjøre noe med Frames Per Second for dette spillet: http://day0.com.au/forum/arma/638-arma-3-performance-tweaks-and-settings-guide

 

 

Takker for tips men vet om alt dette. Klarer ikke å spille Arma3 med under 60FPS og for å få 60FPS må eg ofre alt som gjør spillet pent å se på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...