Gå til innhold

ArmA 3 - Diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og sorry for i går kveld aBaDmAn91, du/dere var nok i undertall på den mission campinga deres :p

Var det du som drepte meg ved siden av deer stand? Jeg var nok alene. :p

 

Jeg var faktisk ikke der for mission, jeg skulle sjekke deer stand så oppdaget jeg noe som bevegde seg lenger ned i bakken.

Jeg hadde drept en rundt det område tidligere og var egentlig bare på vei tilbake for å se om liket lå der enda. :p

Lenke til kommentar

 

Og sorry for i går kveld aBaDmAn91, du/dere var nok i undertall på den mission campinga deres :p

Var det du som drepte meg ved siden av deer stand? Jeg var nok alene. :p

 

Jeg var faktisk ikke der for mission, jeg skulle sjekke deer stand så oppdaget jeg noe som bevegde seg lenger ned i bakken.

Jeg hadde drept en rundt det område tidligere og var egentlig bare på vei tilbake for å se om liket lå der enda. :p

Jeg kjørte bilen, var en kompis som skøyt :p

 

Vi tok to stk oppi rundt deg der 5min tidligere så tenkte du var med dem jeg, men da var det bare tilfeldig ;)

Lenke til kommentar

Hvis du velger og spille på Battlefield.no sin server så kan du slenge deg inn på mumble, der er det stort sett noen som kan guide deg i vei så du får en fin start :)

 

Evt join en server og spør om noen vil teame opp.

 

Edit: uansett hvor du velger og spille kan A3Launcher være greit og laste ned, alle servere krever forskjellige mods, med launcher'n kan du bare finne en server så laster den ned alle mods du trenger for og komme inn på den servern. Det er en god start ;)

Endret av Trondz1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hei!

 

Er det noen som ønsker å spille taktisk Coop mot AI her?

 

Vi er 2stk i slutten av 20årene som spiller forskjellige Arma 3 Coop vs Ai oppdrag og søker flere å spille med, begge 2 er godt over middels interessert i spill og data, selvom tiden ikke alltid strekker til forsøker vi å få til noen økter I løpet av uka og spesielt helgene.

Nå forsøker vi alltid å spille med litt militær taktikk og begrep samt unngå "spray & pray", men vi har stor takhøyde, masse humor  og det hender vi feiler katastrofalt så det stresses ikke :D. Eneste kravet er at du bruker comms (Task Force Radio), syns taktisk Arma er morsomt og at du tåler en spøk!

 

 

Vi har egen dedikert Arma/Teamspeak server på et norsk datasenter og bruker følgende mods;

  • ShackTac Fireteam HUD
  • Task Force Radio (Arma3 + Teamspeak addon)
  • CBA_A3

 

har laget en egen tråd her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1712837

Endret av Spectryx
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-68389

Mods, AI og folk er ikke en god kombinasjon. Hadde 15-20 fps igår under operasjonen. Samme hadde også en kompis og garantert alle andre. Gjør ting ganske anti klimaks at FPSn suger enormt, gjør det ikke spesielt gøy og spille skal jeg være ærlig.

Har du 15-20 FPS har du deg selv å skylde. Har du sucky hardware så kan du ikke forvente mer. Slutt med teite unnskyldninger. Du forventer mer enn du kan få. Grow up kiddo....

Lenke til kommentar

 

Mods, AI og folk er ikke en god kombinasjon. Hadde 15-20 fps igår under operasjonen. Samme hadde også en kompis og garantert alle andre. Gjør ting ganske anti klimaks at FPSn suger enormt, gjør det ikke spesielt gøy og spille skal jeg være ærlig.

Har du 15-20 FPS har du deg selv å skylde. Har du sucky hardware så kan du ikke forvente mer. Slutt med teite unnskyldninger. Du forventer mer enn du kan få. Grow up kiddo....

 

Wtf? ArmA 3 er jævlig dårlig optimalisert, og det er ikke noe som HW gjør stor forskjell på. Du har tydeligvis ikke peiling på hva du snakker om. Har forøvrig langt fra "sucky" hardware. 

Lenke til kommentar

Er det ikke rart at vi andre får fornuftige FPS hvis det er du som tydeligvis har peiling her? :)

 

Arma er ikke optimalt optimalisert - skal gi deg den, men det som tar knekken på det meste er en dårlig modpakke som overbelaster serveren mer enn nødvendig. Noe så enkelt som enkelte av lyd-moddene som finnes er ypperlige i Singleplayer,  men hvis mange nok kjører modden clientside på en server, så vil det gå kraftig utover alles ytelse. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...