Gå til innhold

ArmA 3 - Diskusjon


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hva er forskjellen?

 

Altis life er vel en arma 3 life mod?

Kan ikke sammenlignes engang. Arma 3 Life har vanvittig mye mer innhold og bedre grafikk.

Mye flere jobb muligheter, samt items og looks.

 

Slenger ved en random youtube video, men søk litt selv så skjønner du hva jeg mener.

 

Vi er en gjeng som akkurat har begynt å teste litt nå idag, etter endeløs leting etter en server som ikke krever whitelisting (altså søknad, TS intervju osv). Vi endte opp med å følge denne guiden, og det funker:

Lenke til kommentar

 

Hva er forskjellen?

 

Altis life er vel en arma 3 life mod?

Kan ikke sammenlignes engang. Arma 3 Life har vanvittig mye mer innhold og bedre grafikk.

Mye flere jobb muligheter, samt items og looks.

 

 

Vi er en gjeng som akkurat har begynt å teste litt nå idag, etter endeløs leting etter en server som ikke krever whitelisting (altså søknad, TS intervju osv). Vi endte opp med å følge denne guiden, og det funker:

 

 

 

Ah, ok. Har sett serverne med aldri trodd det var noe spesiell forskjell. Trives igrunn godt på Altis, men skal definitivt sjekke ut dette. Takk for info.

Lenke til kommentar

 

Hva er forskjellen?

 

Altis life er vel en arma 3 life mod?

Kan ikke sammenlignes engang. Arma 3 Life har vanvittig mye mer innhold og bedre grafikk.

Mye flere jobb muligheter, samt items og looks.

 

Slenger ved en random youtube video, men søk litt selv så skjønner du hva jeg mener.

Fjerna ukube-link

 

Vi er en gjeng som akkurat har begynt å teste litt nå idag, etter endeløs leting etter en server som ikke krever whitelisting (altså søknad, TS intervju osv). Vi endte opp med å følge denne guiden, og det funker:

Fjerna ukube-link

 

Aktive der enda?

Begynte selv å spille der nå nylig, og jeg er imponert. Spillet kjører bra på denne modden, fantastisk lyd via TFR, masse spillere på hele tiden. Hadde vært kult med noen å spille med. Send meg en PM, eller noe?

Bare et fåtall av mine gamer-kompiser spiller Arma, og enda færre (ingen) spiller Life.

 

Har i alle fall skaffet meg et par biler og ca. 120k i kapital. Vet ikke hvordan det er sammenlignet med andre spillere, men.

Lenke til kommentar

 

 

For de av dere som har vært innom tanken på Headless client ga mons00n nylig ut en guide for hvordan det gjøres, mye nyttig informasjon der.

 

http://www.reddit.com/r/arma/comments/2vgove/arma3_headless_client_guide/

 

Om noen går med tanken på selve oppsettet av Headless client kan jeg være behjelpelig der.

Har selv kjørt Headless Client for 506th IR Arma 3 realism group for en tid nå. Det fungerer veldig bra. Vi har testet med både 100 og 150 spillere på server uten at det oppstår desync og fps relaterte problemer. Vi kjører stabilt 50 - 60 fps alle sammen :)

Hva slags mods/spesifikasjoner bruker dere? Dette er jo litt ekstremt? Og på hvilke kart? PvP eller PvE?

 

Takk for svar, veldig interessant.

Lenke til kommentar

Er ute etter en Arma 3 life, helst lik som det Lirik spiller. Eller en kul med mods. Serveren skal helst være i EU, men UK funker fint også. Noen som har noen på lager?

 

Gidder ikke søke om noe eller sånt i det hele tatt, er kun ute etter å spille for å ha det gøy.

 

Laster selvfølgelig ned mods om det er nødvendig

Endret av deaf
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Hva er forskjellen?

 

Altis life er vel en arma 3 life mod?

Kan ikke sammenlignes engang. Arma 3 Life har vanvittig mye mer innhold og bedre grafikk.

Mye flere jobb muligheter, samt items og looks.

 

Slenger ved en random youtube video, men søk litt selv så skjønner du hva jeg mener.

Fjerna ukube-link

 

Vi er en gjeng som akkurat har begynt å teste litt nå idag, etter endeløs leting etter en server som ikke krever whitelisting (altså søknad, TS intervju osv). Vi endte opp med å følge denne guiden, og det funker:

Fjerna ukube-link

Aktive der enda?

Begynte selv å spille der nå nylig, og jeg er imponert. Spillet kjører bra på denne modden, fantastisk lyd via TFR, masse spillere på hele tiden. Hadde vært kult med noen å spille med. Send meg en PM, eller noe?

Bare et fåtall av mine gamer-kompiser spiller Arma, og enda færre (ingen) spiller Life.

 

Har i alle fall skaffet meg et par biler og ca. 120k i kapital. Vet ikke hvordan det er sammenlignet med andre spillere, men.

Litt seint svar, hadde oversett quoten din.

 

Nei vi har foreløpig lagt det litt til side. Serverne var ikke så seriøse, og virka ikke som folk fulgte reglene. Da blir det litt meningsløst.

Men vi kommer nok til å prøve igjen etterhvert, får å se om ting har blitt bedre. Evt prøve andre servere.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Ser etter aktive folk i ArmA 3, som kunne tenke seg å være med i en realism unit. En ny unit som kaller seg for 75th Ranger Regiment som ser etter personer over 18 år. Dette er da veteraner fra både 15th MEU og 506th som danner ny unit. Dette er selvfølgelig ikke norsk talende unit, så det går som oftest i engelsk.

 

For de som kunne være interesserte kan det tilbys:

 

  • Gode servere med headless clients
  • Voksne mennesker med godt humør og samhold
  • Større nettverk. Mange mennesker i forskjellige bransjer
  • Morsomme og interessante oppdrag

Hvis dette kunne være noe for deg, så send en søknad til http://the75thrangers.net/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...