Gå til innhold

ArmA 3 - Diskusjon


Anbefalte innlegg

Helt ny til Arma, men liker det veldig godt. Har spilt mye multiplayer med venner nå.

 

Det jeg lurer på nå er om det finnes mods til Arma 3, som gir meg norsk camo, norske våpen, og norske kjøretøy? Har drevet og googlet litt, men fant ikke noe spesifikke plasser der man kunne laste ned moder slik som dette.

 

Og er det noen som har gode tips til oppdrag man kan spille, som ligger på workshoppen til steam?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Hvor er Brigaden på ARMA, dere er aldri på. I TS så er det vare Battlefield og arma 2 folk.

Hvor er du cpt miller?

 

Skal sies at det er noe "overlapp" mellom de av oss i klanen som spiller flere spill. Jeg er ofte på TS og snakker med andre ARMA medlemmer, men det behøver ikke bety at jeg sitter i arma rommet... Dessuten har vi også klaninterne rom som benyttes.

Vi er absolutt ikke borte:)

Lenke til kommentar

 

Hvor er Brigaden på ARMA, dere er aldri på. I TS så er det vare Battlefield og arma 2 folk.

Hvor er du cpt miller?

 

Skal sies at det er noe "overlapp" mellom de av oss i klanen som spiller flere spill. Jeg er ofte på TS og snakker med andre ARMA medlemmer, men det behøver ikke bety at jeg sitter i arma rommet... Dessuten har vi også klaninterne rom som benyttes.

Vi er absolutt ikke borte:)

 

skal se etter deg :)

Lenke til kommentar

 

For dere som nå lengter etter norske soldater skin til ArmA 3, er det bare å laste dem ned via armaholic.com

 

 

norwegian_units_5_4.jpg

 

 

 

All kudos til tyske: Vasilyevich

 

Addon'en kan lastes ned her: http://www.armaholic.com/page.php?id=26133

Kjempe kult. Kan denne modden brukes på kampanjen også eller er det bare for multiplayer?

 

 

Litt usikker på om du kan bruke den singleplayer, da singleplayer er bygd på innhoid som er fra ArmA 3. Dette er en addon, så mest trolig er det bare multiplayer :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...