Gå til innhold

Osama Bin Laden er død


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke noen konspirasjonsteori å kreve at bilde av Laden død blir offentliggjort. Hvis de har bilde av han, så får de se til å publisere det. Det skulle bare mangle så mye enkeltindividet, hele nasjoner og samfunn har måtte lide de siste 10 årene under "terror" fanen. Men, nå som han er død, kan vi gi faen i DLD og metalldetektorer, ID-kort og hele dritten da eller?

 

Jeg spurte kommunen om jeg kunne flytte ut i skogen, men da måtte jeg kjøpe et stykke land og skog, samt søke om byggetillatelse pluss at det var restriksjoner på opptenning av bål og å drive jakt i tillegg til at jeg ikke kunne skyte noen dyr med pil og bue. Jeg har ikke bedt om å være en del av det sinnsyke samfunnet deres, men det er det eller å sitte i fengsel, så fuck dere.

Lenke til kommentar

Osamas liv og laden er omdiskutert. Hans død er løgn intil håndfaste beviser er lagt frem. Disse får du aldri se. Fordi alt er basert på polyløgn.

 

Kan du ikke bare si at samme filleren hva de sier er det mest sannsynlig en stor løgn basert på en liten sannhet som er konstruert for å oppnå ett eller annet...

 

Eller på godt norsk.. Jeg er skeptisk ^^

 

Greien er her at.... Hvis man først må kalle en spade for en spade, så er følgende nærmere sannheten enn noe annet.

 

1. USA har et ekstremt behov for å legge 10 års shitstorm bak seg.

2. Bin Laden sagaen måtte begraves og dette kapittelet avsluttes.

3. Dette forstår Obama.

4. Obama forstår òg at vestens media aldri vil stille et eneste kritisk spørsmål til denne "nyheten"

 

Det er ingen tvil om at Osama Bin Laden er død. Men det som er tatt livet av er myten. Og ikke mannen.

 

Osama har vært utrolig nyttig og utgjort selveste grunnfjellet for den personifiserte ondskap vesten (usa) har blitt "tvunget" til å kjempe mot.

 

At Osama sikkert var klin sprute sprø og en massemorder er jeg langt på vei til å akseptere, men utover det så må han nok heller regnes som et verktøy for å oppnå noe...

 

Å blande 9/11 opp i dette er jo også helt utrolig festlig ettersom han heller aldri har vært ettersøkt for denne forbrytelsen.

 

Her ser vi nok engang medias makt og dens evne til å snu folks bevissthet bort fra det store bildet.

 

Jeg beklager, men i lys av de hundretusen av liv som er påvirket av amerikansk imperialisme og de åpenbare sakene som viser deres vilje til å ofre alt for sin sak så er jeg svært skeptisk.

 

Jeg er langt i fra smart nok, eller informert nok til å vite sannheten her, men er i alle fall overbevist om at media i alle fall kun formidler hva vi skal vite.

 

Så hvorfor MYTEN skulle ende her er jo et spennende tema..

 

Selv trodde jeg mannen var dau for lenge siden, men jeg tok åpenbart feil :tease:

Endret av αкαѕнα
Lenke til kommentar

Det er ikke noen konspirasjonsteori å kreve at bilde av Laden død blir offentliggjort. Hvis de har bilde av han, så får de se til å publisere det. Det skulle bare mangle så mye enkeltindividet, hele nasjoner og samfunn har måtte lide de siste 10 årene under "terror" fanen. Men, nå som han er død, kan vi gi faen i DLD og metalldetektorer, ID-kort og hele dritten da eller?

Han er da vel ikke den eneste terroristen/galningen i verden.

Lenke til kommentar

[Ja? Hvorfor IKKE legge ut bilde av en død Bin Laden? 10 helvettes år med syting og sutring om denne personen og så får vi ikke se han død engang? Nei, han kastet vi på sjøen med en gang vi. Og når vi først tok oss tiden med å filme soverommet hans med blod overalt, så brukte vi et videokamera fra 1984 etter at vi kastet bort liket som ingen skal få se, siden vi er CIA og er topp moderne.

 

Bilder vil jo komme. Utenkelig at det ikke skal skje gitt at han ikke er skutt i stykker.

Videoen som ABC News la ut er nok neppe fra US gov, heller en pakistansk politimann som kunne tjene noen kroner.

 

*edit: at harde beviser ikke har blitt fremlagt enda har en sterk sammenheng med hvor lang tid siden avlivningen skjedde.te

Selv om internett og hva det betyr for informasjonsspredning, så gjør det ikke nødvendigvis at bearbeidelsen hos amerikansk etterretnining blir tilsvarende kjappere

 

Eldre forumdeltakere husker fortsatt den gangen papiravisen var brennhete nyheter! :)

Endret av Fin Skjorte
Lenke til kommentar

Har konspirasjonsteoretikerne vurdert muligheten for at amerikanske myndigheter dumpet Bin Laden i sjøen for å signalisere at de respekterer muslimer, og på den måten hindrer at USA får et enda dårligere rykte i den muslimske verden, som igjen gjør det vanskeligere å rekruttere terrorister?

 

Ført dreper vi en aldrende mann og så aenker vi ham på havets bunn. Jo, de virker så sympatiske...

 

Jeg synes de minner mer om et av imperiene i romanen "1984".

Lenke til kommentar

Kanskje dere bør tenke over at drapet på Osama har vært planlagt i en ganske god stund nå, mener jeg hørte på nyhetene at de har visst om hans gjemmested siden starten på året.

 

Derfor synes jeg også at det er teit at folk allerede, ikke et døgn etter at han ble skutt engang, skal begynne å lage konspirasjonsteorier. Jeg tror nok ikke at Navy Seals er så uprofesjonell at de ikke tok plenti DNA-tester og bilder av han, det har de nok gjort. Vi snakker om kanskje verdens beste, glupeste og modigste soldater, og ergo har dette vært planlagt til punkt og prikke. De ville neppe ha gjort dette uten planlegging, alt fra transport til huset og frakting/informasjonssanking av Osama, samt dumpingen i sjøen.

 

Tenk også på hvor mye lidelse Osama har påført verden, både med 9/11 og andre terroraksjoner. Jeg tror nok de fleste vil se han død, heller enn i ei celle.

 

Gi USA litt tid. Bildene kommer tidsnok! ;)

 

Edit: Osama - Obama. Faen at de må ha så like navn da.

Endret av greiven
Lenke til kommentar

Ført dreper vi en aldrende mann og så aenker vi ham på havets bunn. Jo, de virker så sympatiske...

 

Jeg synes de minner mer om et av imperiene i romanen "1984".

 

De har vel sett litt for mange mafia filmer nå som PSN var nede ??

 

Cement shoes is a slang term adopted by the American Mafia crime world for a method of execution that involves weighting down a victim and throwing him or her into the water to drown. It has become adopted in the US as a humorous term representing any exotic threat from criminals. This gives rise to the term of someone who "sleeps with the fishes", a euphemism for the deceased. Mainly used by the notorious Gambino crime family in the prohibition era.

 

Cement shoes traditionally involve binding or incapacitating the victim and placing each foot into the two spaces of a cinderblock, which is then filled with wet cement. Sometimes a plain bucket or box is used. When the cement hardens, the victim is thrown into a river, lake or the ocean. It is unclear how often such a cumbersome and time-consuming method of execution was actually used, outside of Hollywood movies.

 

Blylodd, sement, whatever.. resultatet er det samme ^^

Lenke til kommentar

Konspirasjonsteoretikere har jo klikka helt. For noen latterlige mennesker.Sammfunnstapere som ikke har annet å gjøre enn å rakke ned på USA og meske seg i konspirasjoner, uvitende om at landet de elsker å hate har skapt det vestlige livet de lever bak PC-skjermen.

Er det tilfeldig at du registrerte deg her i september 2001? :tease:

 

1. Hva er det å lure på? Om han er drept? Hvorfor skulle han ikke være det? Er det noen som betviler USAs ønske om å avlive han? De startet en hel krig pga. denne mannen.

 

2. Fordi han ble dumpet i havet og det ikke er noe bilde? Ved å dumpe han i havet med en gang så respekteres islamske regler om kjapp gravlegging. En bruker nevnte vel også noe om islamsk gravlegging i forhold til havet. I tillegg får de han unna denne jorda i dobbel forstand. Grunnen til at noe bilde av en død Bin Laden ikke offentliggjøres synes jeg er ganske åpenbar. En mann som nettopp er blitt drept av ei kule i hodet er lite fotogen og tar seg dårlig ut i aviser og medier for såre sjeler og barn.

 

3. Det kan være en dobbeltgjenger eller feil mann? I følge DNA-undersøkelser så er de 99.9 % sikre på at det er riktig mann de har tatt. Det er nok for meg. Nå kom disse resultatene riktig nok veldig kjapt, men jeg ser ingen grunn til å betvile det.

 

4. USA har kokt i hop dette for å få fokus vekk fra økonomien, Trump (seriøst?), øke patriotismen og Obamas oppslutning osv.? Av og til skjer det bare ting som tilfedligvis har en positiv bieffekt. Vi VET jo at de har startet en hel freakings krig som har pågått i 10 år, der selv Norge er involvert. Er hele den sinnsykt dyre og skadelige (på mange måter) krigen også en del av hele planen der vi nå ser resultatet i form av økende aksjer, Obamas oppsving og generelt større grad av glede over dammen?

 

Jeg er bare en sau som sluker alt av medias grønne gress rått. Så jeg er glad for at vår tids store symbol på ondskap ikke lenger lever. Nå gjenstår personer som Gaddafi, Bieber og Halvorsen.

 

Spørsmål; vil olje-, og deretter bensinprisene synke som følge av dette?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Han er da vel ikke den eneste terroristen/galningen i verden.

 

Nei, det er virkelig sant også. Hva er en terrorist? En som er dritt lei av å bli terrorisert?

 

Er Andrew Joseph Stack også en terrorist? Han satte fyr på huset sitt til 1,5 mill, dro ut til en hangar, startet opp småflyet sitt og satte kursen mot bygningen hvor IRS og andre myndighetsetater hadde tilhold og kjørte i full fart inn mot den hvor flyet eksploderte i en svær ildkule. Grunnen var at han var dritt lei det sinnsyke systemet i USA og bankenes bailout var siste dråpe.

 

"I saw it written once that the definition of insanity is repeating the same process over and over and expecting the outcome to suddenly be different. I am finally ready to stop this insanity. Well, Mr. Big Brother IRS man, let’s try something different; take my pound of flesh and sleep well."

Endret av NicolasDarvas
Lenke til kommentar

Tror ikke olje og bensinprisene vil synke som følge av dette, med mindre alle styrkene i Afghanistan trekker seg ut. Da militære operasjoner er STORforbrukere av olje og det vil senke etterspørselen. Mulig det kommer en liten reaksjon, men ikke stort.

Lenke til kommentar

Å blande 9/11 opp i dette er jo også helt utrolig festlig ettersom han heller aldri har vært ettersøkt for denne forbrytelsen.

?

 

Geir :)

 

UBL har aldri blitt formelt anklaget av amerikanske styresmakter for 911.

Fra most wanted listen står kun følgende:

Usama Bin Laden is wanted in connection with the August 7, 1998, bombings of the United States Embassies in Dar es Salaam, Tanzania, and Nairobi, Kenya. These attacks killed over 200 people. In addition, Bin Laden is a suspect in other terrorist attacks throughout the world.

http://www.fbi.gov/wanted/topten/usama-bin-laden

Lenke til kommentar

Er det tilfeldig at du registrerte deg her i september 2001? :tease:

 

Hehe, nei, det er deler av en større konspirasjon.

 

Når man snakker om å dumpe liket på sjøen, regner med det flyter opp på Norske kyster, alle muslimer kommer jo hit, døde eller levende.

Endret av apollox
  • Liker 1
Lenke til kommentar

UBL har aldri blitt formelt anklaget av amerikanske styresmakter for 911.

Fra most wanted listen står kun følgende:

Usama Bin Laden is wanted in connection with the August 7, 1998, bombings of the United States Embassies in Dar es Salaam, Tanzania, and Nairobi, Kenya. These attacks killed over 200 people. In addition, Bin Laden is a suspect in other terrorist attacks throughout the world.

http://www.fbi.gov/wanted/topten/usama-bin-laden

Jeg vet, men det betyr ikke at han ikke er ettersøkt for sin medvirkning til 11. september. Det går vel under "other terrorist attacks". Poenget er at 11. september er et helt naturlig diskusjonsemne i forbindelse med bin Laden.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Tror ikke olje og bensinprisene vil synke som følge av dette, med mindre alle styrkene i Afghanistan trekker seg ut. Da militære operasjoner er STORforbrukere av olje og det vil senke etterspørselen. Mulig det kommer en liten reaksjon, men ikke stort.

Er det ikke fra før av allerede bestemt at USA skal trekke seg ut av Afghanistan? Uansett, jeg har bare lest en del steder at amerikanere tror på lavere bensinpriser.

 

Likte forresten denne:

 

Jimmy Kimmel: I really hope bin laden didn't get reincarnated as one of Mariah Carey's babies.

Lenke til kommentar

Å blande 9/11 opp i dette er jo også helt utrolig festlig ettersom han heller aldri har vært ettersøkt for denne forbrytelsen.

?

 

Geir :)

 

Media har hele tiden vært tydelige på hvem som står bak, så da er det vel liten tvil om at dette er sannheten ^^

 

Dog, ikke alle er enige i dette noe vi konspiratører har mesket oss i ganske lenge...

 

Bare et kjapt google søk på "Chief of Investigative Publicity Rex Tomb said" avslører at jeg ikke er alene om dette ^^

 

Usama Bin Laden is wanted in connection with the August 7, 1998, bombings of the United States Embassies in Dar es Salaam, Tanzania, and Nairobi, Kenya. These attacks killed over 200 people. In addition, Bin Laden is a suspect in other terrorist attacks throughout the world.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...