Gå til innhold

Osama Bin Laden er død


Anbefalte innlegg

Det Rampage mener med "uskyldige sivile" er de som ble drept ellevte september, å drepe sivile er bare grusomt hvis det er muslimer som dreper vestlige og ikke omvendt i hans verden, selv om at det er ingenting som tilsier at muslimer hadde noe som helst med ellevte september å gjøre.

 

"motivasjon også har en god intensjon om å hjelpe undertrykte og forhindre at uskyldige blir skadet."

 

Haha, årets mest drakonske kommentar. Gratulerer.

 

Nå har det seg slik at Al-Quaida og Al-Quaida-sympatisører har skadet langt flere muslimer enn de har skadet vestlige og overgrep mot individer er grusomt, uansett hva slags etnisitet de måtte ha. Det er derfor man argumenterer for fortsatt tilværelse i midt-østen, ikke for vår sikkerhet, men for de sivile som blir utsatt for overgrep fra radikale islamister og andre krigsherrer.

 

Det er bare i din verden at muslimene ikke hadde noe som helst med ellevte september å gjøre.

 

http://www.presstv.ir/detail/177824.html

 

Jeg må forresten påpeke at man trenger ikke noe spesielt utpreget analytisk sans for å se hva som ligger i kortene.

 

Nei, det krever faktisk ikke en særlig utpreget analytisk sans for å forstå at det ikke eksisterer en kobling mellom aksjonen mot OBL i PAKISTAN og noe casus belli mot Iran som Israel truer. Man trenger ikke noe OBL når man har atomvåpenargumentet mot Iran.

En dag, når man i fremtiden har gjennomskuet dette fantastiske teaterstykket så kommer man til å se tilbake på innlegg slik som de du har skrevet her og skrike ut i en blandet følelse av latter og skrekk. Hvordan kunne noen være så dumme og så de virkelig ikke konsekvensene av å ikke ha egne meninger og tanker andre enn de som de hadde blitt påtvingt av pressen?

 

Skjønner du ikke Rampage? Alt er bullshit. Hele det makkverket av noen politiske teorier du serverer er basert på en gigantisk, nøye fabrikert løgn.

 

Først så reiser Amerikanerne til Afghanistan nesten før røyken i New York har lagt seg, så noen år senere så skulle de tilfeldigvis inn i Irak pågrunn av MØV og annet poo poo og nå er vi der hvor idioter tror at Iran utgjør noen fare pga atomvåpen og det når de har signert ikke-sprendningsavtalen mens Israel som nå forbereder angrep på Iran FRA IRAK besitter hundretalls atomvåpen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis USA ikke slipper ut bilder av Osama så blir det enda flere millioner av konspirasjoner på nett, å disse vil ikke stoppe før folk får se mer konkrete bevis.

Og når/hvis de endelig slipper ut et bilde så kommer de samme folka til å hevde at det er fabrikert.

 

Støtte blant de profane i forkant av en ny krig mot Iran.

Hvorfor skulle USA ønske en ny krig mot Iran?

Lenke til kommentar

*youtube om appelsiner*

Mangel på bevis er ikke bevis - nok en gang!

 

PressTV er et iransk media, med hovedkontor i Teheran.

Tøft!

Det var dette med å bruke sine analytiske evner til kildekritikk da.

 

Prøv nå engang å fremlegg en stringent og plausibel rekke med argumenter.

Jeg heier på deg!

 

;)

Lenke til kommentar

Hva med de aviser som er styrt av jøder i statene? er det også relevant for debatten? Noe du har lyst til å diskutere kanskje?

 

Såfremt det har en verdi for diskusjonen, så selvfølgelig.

Men kravet for en stringent og plausibel argumentasjonsrekke er likefult tilstede.

Tøft.

 

USA er styrt av jøder, jøder setter Israel foran Amerika.

 

Bevis!

Og youtube er ikke lov!

 

*edit: du var kjappere ute!

Nei, ikke noe som rokker ved ditt verdensbilde som står på leirgrunn er lov.

Lenke til kommentar

David Duke er rasist, homofob og tidligere leder av KKK.

 

Videoen du poster, som er grunn til at youtube ikke er lov, er at han som alle andre i slike videoer kun ramser opp sine meninger uten å underbygge dem,

Selv om jeg sier at forumet her er styrt av trønderbanden for fritt trøndelag og enerett til nordsjøen (for det har jeg lovt å gjøre) gjør det langt fra sant før jeg kan fremlegge dokumentasjon på det.

Når jeg ikke kan bevise det, så blir det bare så uinteressant.

Slik det blir uinteressant når du ramser opp obskure meninger uten å kunne underbygge dem, gang på gang på gang.

 

Derfor, utfordrer jeg deg igjen - kom med stringente og plausible argumenter.

Lenke til kommentar

Nei, ikke noe som rokker ved ditt verdensbilde som står på leirgrunn er lov.

 

Du har aldri sett en rød bil.

Tror du meg ikke så er det fordi verdensbildet ditt står på steingrunn.

 

(Og for ordensskyld, leirgrunn anses som usikkert da det kan skli ut. Altså skifte mening jf. metaforen din).

:)

Lenke til kommentar

Du er jo et eventyr i deg selv... Tore Tvedt in disguise.

Ønsket du å lære når du kom med forespørselen din eller hadde du forutintatte holdninger?

 

Svaret sier i grunn seg selv, men jeg skal anta at du ønsket å lære.

 

 

How jewish is Hollywood?

 

http://www.latimes.com/news/opinion/commentary/la-oe-stein19-2008dec19,0,4676183.column

 

Six Jewish Companies Own 96% of American Media

 

http://www.thepeoplesvoice.org/TPV3/Voices.php/2009/03/19/six-jewish-companies-own-96-of-the-world

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Støtte blant de profane i forkant av en ny krig mot Iran.
Hvorfor skulle USA ønske en ny krig mot Iran?
USA er styrt av jøder, jøder setter Israel foran Amerika.

 

How jewish is Hollywood?

How Islamic is Oslo? Norge er styrt av sosialister som elsker muslimer. Oslo er jo fylt opp av dem. Muslimer hater jøder, sosialistene elsker muslimer, se opp Israel, Norge invaderer dere snart! Fin logikk.

Lenke til kommentar

How Islamic is Oslo? Norge er styrt av sosialister som elsker muslimer. Oslo er jo fylt opp av dem. Muslimer hater jøder, sosialistene elsker muslimer

 

Stoltenberg har sykemeldt seg.

Regner med det er fordi han er lei seg pga at hans venn i kampen mot de gode er død.

Gahr Støre var jo god-kompis med Hamas, du vet, den USA-og-Israel-hatende muslimske terrorgruppen. Han er vel også deprimert nå tenker jeg, siden en av hans allierte er gått bort.

Regner med at Kristin Bin Laden også sørger. Forventer å se henne gråtkvalt, kledd i sort på tv, mens hun hyler ut: "Nå er det på tide at vi melder oss ut av NATO!" på god morgen Norge i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...