Teipball Skrevet 4. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2014 Rimelig stor spoiler i mine øyne, fra en av promovideoene. Men veldig interessant. Så nettopp en promovideo med Arya der hun står med DEN mynten før hun sier valar morghulis! Dette blir så rått hvis Jaqen kommer tilbake, forhåpenligvis kan han komme (hvis han kommer) tilbake i samme form som han gjorde før. For han skuespilleren likte jeg. Lenke til kommentar
Leon83 Skrevet 4. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2014 There's a spoiler within every man, and it stirs when you put a keyboard in his hand. Do not go further down... For the comments are dark and full of spoilers. 4 Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 5. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2014 Rimelig stor spoiler i mine øyne, fra en av promovideoene. Men veldig interessant. Så nettopp en promovideo med Arya der hun står med DEN mynten før hun sier valar morghulis! Dette blir så rått hvis Jaqen kommer tilbake, forhåpenligvis kan han komme (hvis han kommer) tilbake i samme form som han gjorde før. For han skuespilleren likte jeg. Uhm, hun står vel med mynten i hånda i sesongslutt av s3 og gjentar Valar Morghulis? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 5. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2014 (endret) Rimelig stor spoiler i mine øyne, fra en av promovideoene. Men veldig interessant. Så nettopp en promovideo med Arya der hun står med DEN mynten før hun sier valar morghulis! Dette blir så rått hvis Jaqen kommer tilbake, forhåpenligvis kan han komme (hvis han kommer) tilbake i samme form som han gjorde før. For han skuespilleren likte jeg. Uhm, hun står vel med mynten i hånda i sesongslutt av s3 og gjentar Valar Morghulis? Hva? Gjør hun? Kan jeg virkelig å ha gått glipp av noe så viktig, og det uten å oppdage det i løpet av et helt år. Makan. "Går inn å ser på siste episode en gang til" edit: Jammen meg hadde du ikke rett. Jeg kan jo egentlig ikke ha gått glipp av det, så jeg må ha glemt det. Viste seg altså at promovideoen bare var gjentagelse fra sesongavslutningen av S03. Endret 5. mars 2014 av Teipball Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 5. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2014 Hehe, fort gjort. Opplever det der selv, f.eks. scenen lenket litt tidligere hvor Bolton snakker med Frey. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 5. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2014 Når man tenker over det så er det ganske åpenbart (men samtidig ganske bra skjult) at Ramsay er sønnen til Roose Bolton. Det samme med red wedding, små hint hele veien men som man ikke tenker over når man ser det for første gang. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2014 Vel, at Ramsay var sønnen til Bolton kom ikke som noe sjokk. Bolton har vært en creepy type hele veien og han sier at han skal sende sønnen sin til Winterfell for å ta Theon. Ikke noe stort sjokk at det er akkurat det som skjer egentlig. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 5. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2014 Det med Ramsay mener jeg at jeg var inne på. Husker i alle fall at jeg kranglet enormt over at det var noe som ikke stemte med måten Winterfell ble overgitt, men likevel brant ned. Red Wedding hadde jeg aldri trodd skulle skje. Det vil si, ikke før en kødd spoila at Rob kom til å dø i neste episode. Ble likevel overraska over måten det skjedde på, trodde han skulle bli forgiftet eller et bakhold eller lignende. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2014 Det var plenty av hint hvertfall at Bolton's ikke var helt stuerene hvertfall. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2014 Ny trailer kom ut i natt, setter den i spoiler for de som er interesserte i å se sånn. Om en ikke vil bli servert spoilere så bør der ikke lese kommentarer, for der er det plenty. http://youtu.be/xIASaUUwklk 2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2014 Pluss for å bruke spoilerfunksjonen alene! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 10. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2014 Holy shit som jeg gleder meg til å se dragene! Lenke til kommentar
Continum Skrevet 10. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2014 Gleder meg til å se alt! April kan ikke komme fort nok. Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 Ser GoT på nytt nå, legger merke til ting jeg ellers ikke har tenkt over, om det så er lore eller bare morsomheter.. - De to som Arya overhører ved drageskallen er Illyrio(han som huser Viserys og Danearys på starten) og Varys. - Benjen Stark er antakeligvis dau. Mener å huske at noen spurte om han tidligere i tråden? - Når Ser Barristan blir kastet ut av kingsguard, og forlater tronrommet, så sliter kingsguard'n ytterst til høyre med å få sverdet ned i slira, mens resten klarer det fint. ^^ Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 Jeg har lagt merke til mye av det samme på andre og tredje gjennomkjøring :-P Lenke til kommentar
Bone Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 Det er mulig Benjen Stark er død, jeg har ingen peil, men jeg lurer på hvem andre det er som kan kaste lys over hvem moren til Jon Snow egentlig er.. Har jo vært litt mysikk rundt det, og håper ikke den tråden dør ut.. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 Ser GoT på nytt nå, legger merke til ting jeg ellers ikke har tenkt over, om det så er lore eller bare morsomheter.. - De to som Arya overhører ved drageskallen er Illyrio(han som huser Viserys og Danearys på starten) og Varys. - Benjen Stark er antakeligvis dau. Mener å huske at noen spurte om han tidligere i tråden? - Når Ser Barristan blir kastet ut av kingsguard, og forlater tronrommet, så sliter kingsguard'n ytterst til høyre med å få sverdet ned i slira, mens resten klarer det fint. ^^ Det første punktet der er faktisk relativt interessant og viktig. Hvem er egentlig Varys "på lag med"? Han legger tilsynelatende planer sammen med en som hjelper the last Targaryen Vi vet ikke hva som har skjedd med Benjen. Mest sannsynlig død og/eller White Walker. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 Jeg tror egentlig Varys er "på lag med" de vi/jeg heier på.. På meg virker det som om han egentlig er en "snill" person, han har jo ytret sin respekt for Ned Stark, det virker også som han ikke har noe særlig til overs Joffrey (eller Cersei), men vil heller at Daenerys skal komme til makten. Vanskelig å sammenfatte hvem som er snill og god i noen få setninger, og å trekke slike "sterke" konklusjoner om hvem som tilhører i hvilken bås.. Men, jeg tror Varys ser helst at kongedømmet består, gitt at han får ta en del i det i bakgrunnen. Så først og fremst seg selv, ved å å gjøre det rette for kongedømmet. Men, utover det tror jeg han prøver å gjøre dette ved å hjelpe de "rette", som etter min mening er/var Stark (litt usikker på Stannis Baratheon), og Daenerys.. Ble dette forståelig? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå