Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Rimelig stor spoiler i mine øyne, fra en av promovideoene. Men veldig interessant.

 

 

Så nettopp en promovideo med Arya der hun står med DEN mynten før hun sier valar morghulis! Dette blir så rått hvis Jaqen kommer tilbake, forhåpenligvis kan han komme (hvis han kommer) tilbake i samme form som han gjorde før. For han skuespilleren likte jeg.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rimelig stor spoiler i mine øyne, fra en av promovideoene. Men veldig interessant.

 

 

Så nettopp en promovideo med Arya der hun står med DEN mynten før hun sier valar morghulis! Dette blir så rått hvis Jaqen kommer tilbake, forhåpenligvis kan han komme (hvis han kommer) tilbake i samme form som han gjorde før. For han skuespilleren likte jeg.

 

 

 

Uhm, hun står vel med mynten i hånda i sesongslutt av s3 og gjentar Valar Morghulis?

 

Lenke til kommentar

 

Rimelig stor spoiler i mine øyne, fra en av promovideoene. Men veldig interessant.

 

 

Så nettopp en promovideo med Arya der hun står med DEN mynten før hun sier valar morghulis! Dette blir så rått hvis Jaqen kommer tilbake, forhåpenligvis kan han komme (hvis han kommer) tilbake i samme form som han gjorde før. For han skuespilleren likte jeg.

 

 

Uhm, hun står vel med mynten i hånda i sesongslutt av s3 og gjentar Valar Morghulis?

 

 

Hva? Gjør hun? Kan jeg virkelig å ha gått glipp av noe så viktig, og det uten å oppdage det i løpet av et helt år. Makan. "Går inn å ser på siste episode en gang til"

 

 

edit: Jammen meg hadde du ikke rett. Jeg kan jo egentlig ikke ha gått glipp av det, så jeg må ha glemt det. Viste seg altså at promovideoen bare var gjentagelse fra sesongavslutningen av S03.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Det med Ramsay mener jeg at jeg var inne på. Husker i alle fall at jeg kranglet enormt over at det var noe som ikke stemte med måten Winterfell ble overgitt, men likevel brant ned.

 

Red Wedding hadde jeg aldri trodd skulle skje. Det vil si, ikke før en kødd spoila at Rob kom til å dø i neste episode. Ble likevel overraska over måten det skjedde på, trodde han skulle bli forgiftet eller et bakhold eller lignende.

Lenke til kommentar

Ser GoT på nytt nå, legger merke til ting jeg ellers ikke har tenkt over, om det så er lore eller bare morsomheter..

- De to som Arya overhører ved drageskallen er Illyrio(han som huser Viserys og Danearys på starten) og Varys.

- Benjen Stark er antakeligvis dau. Mener å huske at noen spurte om han tidligere i tråden?

- Når Ser Barristan blir kastet ut av kingsguard, og forlater tronrommet, så sliter kingsguard'n ytterst til høyre med å få sverdet ned i slira, mens resten klarer det fint. ^^

Lenke til kommentar

Ser GoT på nytt nå, legger merke til ting jeg ellers ikke har tenkt over, om det så er lore eller bare morsomheter..

- De to som Arya overhører ved drageskallen er Illyrio(han som huser Viserys og Danearys på starten) og Varys.

- Benjen Stark er antakeligvis dau. Mener å huske at noen spurte om han tidligere i tråden?

- Når Ser Barristan blir kastet ut av kingsguard, og forlater tronrommet, så sliter kingsguard'n ytterst til høyre med å få sverdet ned i slira, mens resten klarer det fint. ^^

 

Det første punktet der er faktisk relativt interessant og viktig. Hvem er egentlig Varys "på lag med"? Han legger tilsynelatende planer sammen med en som hjelper the last Targaryen

 

Vi vet ikke hva som har skjedd med Benjen. Mest sannsynlig død og/eller White Walker.

Lenke til kommentar

Jeg tror egentlig Varys er "på lag med" de vi/jeg heier på..

 

På meg virker det som om han egentlig er en "snill" person, han har jo ytret sin respekt for Ned Stark, det virker også som han ikke har noe særlig til overs Joffrey (eller Cersei), men vil heller at Daenerys skal komme til makten.

 

Vanskelig å sammenfatte hvem som er snill og god i noen få setninger, og å trekke slike "sterke" konklusjoner om hvem som tilhører i hvilken bås.. Men, jeg tror Varys ser helst at kongedømmet består, gitt at han får ta en del i det i bakgrunnen. Så først og fremst seg selv, ved å å gjøre det rette for kongedømmet. Men, utover det tror jeg han prøver å gjøre dette ved å hjelpe de "rette", som etter min mening er/var Stark (litt usikker på Stannis Baratheon), og Daenerys..

 

 

Ble dette forståelig? :ermm:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...