Gå til innhold

AltF4, Laland, Zealuu, ShampooMacTavish og Shicca inn som medarbeidere


Anbefalte innlegg

Velkommen og lykke til!

 

Kanskje litt på sidelinjen. Men går det an å få en ordentlig tippetråd for Rikstoto/Travløp, slik som www.oddsnet.com her på forumet?

Selv om det nødvendigvis tar årevis å komme på nivå med Oddsnet.

 

Kanskje det kunne modereres av spillmoderatorene?

Endret av G
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Velkommen.

 

Velkommen og lykke til. Måtte dere heve nivået på moderatorteamet. Det trengs!

 

Tja, ikke det verste jeg har opplevd. Etter min mening kunne de vært flinkere til å slette poster av medlemmer som åpenbart ikke har lest tråden, som ikke kommer med noe nytt, men gjentar gamle argumenter.

 

Moderatorene bruke som vi andre av vår grartis tid her inne og det tar tid å lese meningsløse innlegg.

 

Har noen egne engelskspråklig forum, jfr. signaturene mine som modereres så strengt at jeg nesten bare snakker med meg selv. Så langt har også det meste (så og si alt vært forum spam - de er derfor nå stort sett stengt for kommentarer og innlegg - spammerne har vunnet så langt).

 

I regel 3 på mitt forum har jeg følgende regel:

 

Free posting under responsibility. Do not get personal. Stick to the subject. Personal attacks will be deleted without argument, and you may be banned from the forum. Note, professional disagreement is not a personal attack and a professional discussion may feel hard to somebody. But be polite, even if the discussion is hard, and you are a winner in our view. Humor is good, but bad humor (again our judgment) on behalf of other members may be regarded as a personal attack. Especially if a lot of members go against another member, even if that member started, be careful with your words. Try to understand cultural differences. People from some countries may tolerate and stand more than other members. Especially, for that reason, we look for moderators outside the Christian Western world that understand these cultures better than us.

 

Dette er et norsk forum, men Norge blir et mer og mer flerkulturelt samfunn, så det hadde være fint med moderatorer med annen bakgrunn.

 

<utenomsnakk>

Jeg har bakgrunn i Nevrale Nett hvor man kan trene programvare til å opptre menneskelig. Er det noen som kjenner til moderator Boter som jeg kunne brukt som et kompromiss på mine forum?

En fordel med en bot er at den er blottet for følelser og kan programmeres til alltid å opptre høflig.

</utenomsnakk>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...