Gå til innhold

Sammenslåing gjennomført! Spørsmål, kommentarer, feil?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fordi du kommer fra Innlegg. Min bruker er min gamle jeg knapt rakk å bruke før jeg gikk over til Innlegg, så jeg er spart en del merjobb heldigvis.Kan du ikke forandre nick, kontakt TSP.

 

En ting jeg har lagt merke til er at mobilskinnet til Innlegg fortsatt har artikkeldiskusjon. Med andre ord sin egen diskusjon i artiklene på Innlegg, men som synes kun for mobilbrukerne.

Lenke til kommentar

Det var vanskelig å finne ut hvor jeg skulle poste et innlegg om en mulig teknisk feil.

nå viker denne posten å være den mest logiske.

 

jeg fikk melding i dag 16.4 kl 15:55 om nye innlegg i posten mediastrtemere og HTPC men når jeg klikker på linken og siden kommer opp så viser det seg at siste innlegg er fra 23 februar i år.

 

Jeg må si at varslingen er rimelig treg på forumet.

( nå regner jeg med at det bare er en bug et eller annet sted )

Lenke til kommentar

Det er nok ikke noe feil med varslingen. Den tråden så et par innlegg i dag som brøt rettningslinjene og følgelig ble slettet. Det var nok dem du fikk varsel om.

 

nå har jeg opplevd ( før sammenslåingen av forumene) å få varsel om nye innlegg , men da var linken til innlegget dødt .

Er ikke dette som egentlig forteller at innlegg er fjernet ?

 

melding om at systemet ikke kunne fastslå hvilket forum linken tilhørte.

andre ganger har det komme 2 identiske varsel ( like eposter med samme tids indeks )

Nå er det en stund siden jeg opplevde de to siste fenomenene

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar

Det var vel typisk at min ene post i 2004 skulle føre til trøbbel ja. Dessverre registrert med en nå deaktivert mail-adresse.

Noen kjangs for at dette kan fikses på uten at jeg må hoppe gjennom alle hoopsene for å få reaktivert hotmail-kontoen?

 

Du trenger ikke å ha tilgang til din gamle adresse for å bytte epost-adresse på din diskusjon.no-bruker.

 

AtW

Lenke til kommentar

Det var vel typisk at min ene post i 2004 skulle føre til trøbbel ja. Dessverre registrert med en nå deaktivert mail-adresse.

Noen kjangs for at dette kan fikses på uten at jeg må hoppe gjennom alle hoopsene for å få reaktivert hotmail-kontoen?

 

Du trenger ikke å ha tilgang til din gamle adresse for å bytte epost-adresse på din diskusjon.no-bruker.

 

AtW

 

Teknisk sett ikke, men jeg har ikke kontroll på hvilke passord jeg brukte for 7 år siden ;P

Lenke til kommentar

Den sidebaren på venstre er helt for j....... ut da, og de annonsene på toppen med masse dilldall linker som generelt bare er irriterende.

Tror ikke noe av sakene mine ble med over heller, skal sjekke.

 

Navnet mitt er helt idiotisk da, sånn brått.

Bruker-siden ser helt ødelagt ut med både sidebaren til venstre og masse andre bars inne på selve siden, ser helt trøkt sammen og merkelig.

Ser mindre professionelt ut synes jeg da.

 

Jeg savner det å ha "fullscreen" bruker-side allerede.

Hvor legger jeg til ett bakgrunnsbilde, for det har automagisk blitt fjerna. :nei:

 

PS: Om siden laster treigere går vi bakover i tid.:<

 

Depresjonen slår til, hele diskusjon er jo trøkka sammen pga den sidebaren til venstre, det blir ubrukelig.

Nei takk, frem til det ikke ser så merkelig og squish ut så blir jeg på det andre forumet.

 

En eller annen gluping har forandret hardwaren min.

 

XP / Windows 7 | PhenomII x3 720BE | Noctua UH12 | 4GB Crucial DDR3 | His HD4870 | 74GB Raptor + 2 x 200GB WD | Gigabyte GA-MA790XT-UD4P | Benq FP937s+

 

XP Pro | Amilo Pro v3205 | Core Duo 1.6 | 2 GB / 320GB

 

Windows 7 | FSC Lifebook 7110 | Core Duo 1.83 | 2GB / 80GB

 

XP Pro / MediaPortal | P4 3.0 NW | 2GB | 2.4TB | 7100GT | PVR-150

Ingenting av dette er mitt, så.. jeg har ikke peiling på hvor dette kommer fra..

 

Samme med

Interesser:

Hardware, VB.net, Databaser, Web

 

En annen ting er jo at diverse ting står på engelsk:

Kjønn: Male

 

Side-tall og "avslutt abbonnement"+"svar" og de andre knappene som ligger over en tråd ligger over hverandre.

 

Signaturen min er vekk å :<

Endret av Puro_InnleggNO
Lenke til kommentar

- snip -

 

Jeg anbefaler at du bytter til Gamer theme helt på bunnen av siden hvis du likte det temaet, men det finnes mange andre du kan velge mellom også.. Det gjorde straks at ting føltes mye bedre og at jeg følte meg mer "hjemme" ettersom at jeg følte at default theme på diskusjon alltid har føltes litt "rotete", men det er bare personlig.

 

@TSP: Innleggs counteren under avataren stemmer NESTEN nå, mangler av en eller annen grunn ca 10 innlegg, men et så lite antall er langt ifra noe problem for meg, takker! :)

Endret av xxTJxx
Lenke til kommentar

Kopier signaturen din fra Innlegg.no?

 

Hva var vitsen med å overføre brukere om vi må gjøre halvparten på nytt igjen?

Jeg bare sier det jeg, men virker litt sånn halvferdig overføring, poster blir med men alt annet må gjøres på nytt, jeg trodde virkelig ikke at vi måtte starten nesten på 0 igjen.

Hva ble egentlig kopiert?

Navn(nesten.. _innleggNO bør fjernes) og posts, mens resten ble igjen?

Avatar, bakgrunnsbilde og info ble igjen, det er liksom selve profilen.

 

Jeg finner fortsatt ikke hvor jeg kan legge til et bakgrunnsbilde heller, håper virkelig det ble tatt med.><

 

PS: Hva med all info som er på profilen min som ikke er mitt, ble det bare magisk gitt til meg eller er det en grunn til at mesteparten av infoen min er feil nå, mens det var riktig på innlegg?

Som jeg skrev over, jeg har ikke de interessene og ikke den hardwaren som er lista på min profil, og det var riktig FØR det ble overført...

Hva skjer med det, ikke nok med at vi skulle flytte til et "bedre" forum, men nå må jeg lage hele profilen min på nytt, takk, føler at vi er på riktig vei allerede. <<

 

Faktisk så ble ingenting av min informasjon med over, bortsett fra fødselsdag og kjønn, "om meg", bosted og alt det har blitt fjernet, jeg var sikker på at når brukeren min skulle bli overførst så ble i hvertfall informasjonen min med...

Det er ikke gøy å gjøre jobben deres, det å gå frem og tilbake diskusjon innlegg for å kopiere over min egen informasjon bare får meg til å tenke.. var det ikke det DERE skulle gjøre?

 

Er det noen her i det hele tatt eller?

Nei?

Endret av Puro_InnleggNO
Lenke til kommentar

Da er det litt idiotisk å ta en forum-transfer nå da.

14 timer senere, no response, folksomt her.:D

 

15 timer senere: det virker som om vi har gått bakover i tid, i hvertfall på innlegg hadde folk fått hjelp i en tråd som adminsa selv har laget mens her er en admin-tråd.. hva?

Støv-samler på høyt nivå?

Endret av Puro_InnleggNO
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...