Gå til innhold

Sammenslåing gjennomført! Spørsmål, kommentarer, feil?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk takk Materie. Nå har jeg enda et spørsmål...på jakten på et theme jeg likte valgte jeg "diskusjon-beta" eller noe i den duren for å se hvordan det var, det viste seg at jeg ikke syntes noe om det, men nå har "theme changeren" forduftet...any help?

 

Edit: fant den :)

Endret av xxTJxx
Lenke til kommentar

Godt gjort med overføringen, men bare 2 ting eg har lagt merke til.

 

den første er at når jeg trykker på siste aktive forum tråder på gamer.no så sender de meg bare til hovedsiden til diskusjon.no og ikke til selve tråden.

 

og på rykte på profilen min sto det 0, men hadde jo en del på innlegg.no så blir ikke disse kopiert over?

 

takk for svar :D

 

Den første gjelder meg og.

Lenke til kommentar

Savner +1 fra noen innlegg selv, men har selv problemer med at når jeg sjekker Mine Innlegg så detter jeg ut og må logge meg inn igjen på nytt.. Hver eneste gang =/ Når jeg leser poster så kommer de noen ganger i gamer.no-skin men når jeg da må logge inn forsvinner den igjen.

 

Måtte også logge inn 4-5 ganger for å poste her.

 

[#20310] Din sikkerhetsnøkkel brukt for å autentisere deg samsvarte ikke med den skrevet inn. Vennligst gå tilbake, last skjemaet på nytt og prøv på nytt.

Lenke til kommentar

Savner +1 fra noen innlegg selv, men har selv problemer med at når jeg sjekker Mine Innlegg så detter jeg ut og må logge meg inn igjen på nytt.. Hver eneste gang =/ Når jeg leser poster så kommer de noen ganger i gamer.no-skin men når jeg da må logge inn forsvinner den igjen.

 

Måtte også logge inn 4-5 ganger for å poste her.

 

[#20310] Din sikkerhetsnøkkel brukt for å autentisere deg samsvarte ikke med den skrevet inn. Vennligst gå tilbake, last skjemaet på nytt og prøv på nytt.

Dette med feil på antall rykte og innlegg under avataren i innlegg skal vi fikse, men det blir ikke gjort på dagtid.

 

Kunne du sett om det bedrer seg dersom du fjerner cache/buffer og cookies/informasjonskapsler i nettlesern din? (Du blir nødt til å logge inn igjen på alle sider du er logget inn på, dersom du ikke bare begrenser deg til å slette de tilknyttet Diskusjon.no.)

Lenke til kommentar

Savner +1 fra noen innlegg selv, men har selv problemer med at når jeg sjekker Mine Innlegg så detter jeg ut og må logge meg inn igjen på nytt.. Hver eneste gang =/ Når jeg leser poster så kommer de noen ganger i gamer.no-skin men når jeg da må logge inn forsvinner den igjen.

 

Måtte også logge inn 4-5 ganger for å poste her.

 

[#20310] Din sikkerhetsnøkkel brukt for å autentisere deg samsvarte ikke med den skrevet inn. Vennligst gå tilbake, last skjemaet på nytt og prøv på nytt.

Dette med feil på antall rykte og innlegg under avataren i innlegg skal vi fikse, men det blir ikke gjort på dagtid.

 

Kunne du sett om det bedrer seg dersom du fjerner cache/buffer og cookies/informasjonskapsler i nettlesern din? (Du blir nødt til å logge inn igjen på alle sider du er logget inn på, dersom du ikke bare begrenser deg til å slette de tilknyttet Diskusjon.no.)

 

 

Takker, det tenkte jeg ikke på! :D

Lenke til kommentar

Jeg har ikke vært så aktiv i det siste å har ikke fått med meg dette... Ser ut til at brukeren jeg hadde på gamer.no er blitt borte? Er denne som er registrert på emailen min tydeligvis :S Ikke "Nerdrage" som jeg hadde på det gamle forumet. Kjipt å miste navnet mitt

Endret av Uthaugsing
Lenke til kommentar

Det er vel til å vente når du bruker et så "vanlig" nick. Brukere fra Diskusjon.no har også nick prioritet som du sikkert vet.

 

Brukere fra diskusjon.no er kun prioritert i den forstand at aktive brukere får beholde nick som er i bruk av noen andre på innlegg.no. Det har f.eks. vært en egen tråd for innlegg-brukere som ønsker å overta inaktive nick herfra. Så vidt meg bekjent har de fleste fått de ønskene innvilget.

Lenke til kommentar

Det er forøvrig helt vanlig praksis at brukere kan få overta andres brukernavn dersom den andre brukeren har få poster og ikke har vært logget inn på noen år.

 

At Diskusjon.no sine brukere hadde brukernavn-prioritet under selve den tekniske gjennomførelsen av sammenslåingen er naturlig, men det betyr ikke at vi ikke kan se på saken og få en løsning senere. ;)

Lenke til kommentar

Det har vært slik siden oppgraderingen til IPB3.x.

Og det er visst meninga. Personlig ville jeg heller hatt det slik at det ble åpnet i nytt vindu, men "brukere skal ha valget selv". Så nå må man holde inne ctrl når man klikker på lenker for å åpne nyttt vindu.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...