Gå til innhold

Trailer: The Secret World #3 (X360, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når de nevner kjente steder som Tower of Babylon, Stonehenge, Fountain of Youth, så pirrer det interresen litt, men kommer dette til å være steder i spillet? Da skal det testes, men dersom det bare er prat for å få folk interreserte så gidder jeg ikke. De har ett kult konsept men det funker ikke helt for meg :)

Lenke til kommentar

Var det ingen som skjønte meningen med denne traileren?? Den skal ikke vise gameplay! Den er bare for for å gi oss et innblikk i hvor stor og dyp storyen skal være. Hvor mye den omfatter. Med tanke på at story spiller en veldig stor rolle i dette spillet så synes jeg at dette var en grei trailer. Hvis dere vil ha gameplay så kan dere se Gametrailers' demo av spillet.

Lenke til kommentar

Fikk veldig Longest Journey-vibber av den traileren. Vil... ha.... nummer.... 3.... nå......

 

Ser ikke for meg at MMO-spillere orker å lese mer enn "kill 10 boars", noe denne tråden også delvis beviser, så om Funcom bare er ute etter penger med å lage MMO hele tiden, så bommer de veldig etter min mening.

Lenke til kommentar

Ser ikke for meg at MMO-spillere orker å lese mer enn "kill 10 boars", noe denne tråden også delvis beviser, så om Funcom bare er ute etter penger med å lage MMO hele tiden, så bommer de veldig etter min mening.

 

Hehe! Det er akkuratt sånn det er for meg! Har begynt å spille The Rift, og der tar jeg en quest og løper til den lysende gule dotten. :D

Men Funcom har vel lagd noe spesielt i detta spillet? Synes jeg leste noe om at man måtte ha enten gode kunnskaper eller måtte tråle internettet for svar? Mulig jeg husker feil :)

Lenke til kommentar

Ser ikke for meg at MMO-spillere orker å lese mer enn "kill 10 boars", noe denne tråden også delvis beviser, så om Funcom bare er ute etter penger med å lage MMO hele tiden, så bommer de veldig etter min mening.

 

Hehe! Det er akkuratt sånn det er for meg! Har begynt å spille The Rift, og der tar jeg en quest og løper til den lysende gule dotten. :D

Men Funcom har vel lagd noe spesielt i detta spillet? Synes jeg leste noe om at man måtte ha enten gode kunnskaper eller måtte tråle internettet for svar? Mulig jeg husker feil :)

Hvis du vil ha godt lesestoff kan du lese deg opp på hele ARG-kampanjen de har kjørt. Det skal gi en indikasjon på hvordan noen quester osv i spillet vil være og, så vidt jeg vet.

Endret av gormbah
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...