Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Høres ut som om du har en feil med spillet.

Høyereklikk på spillet i steam listen din, velg properties og finn "Verify integrity of game cache".
Da går steam igjennom alle filene og ser at ting er som det skal og laster ned det som evt. er feil på ny.

Vær obs på at om du har moddet spillet vil det muligens endre en del på filene der og du må legge inn mods på nytt.

Endret av Thyristor
Lenke til kommentar

Er det bare meg, eller er dette spillet på Steam veldig buggete og fult av glitches? Over alt og uansett hvor jeg går hen på mapet glitcher det. Dyr svever i lufta, fiender forsvinner plutselig, karakteren min flyter på bakken osv. Noen måte på å få fikset dette?

 

Prøv denne: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/19/?

Om du har DLC finnes det egne patcher for disse også fra samme sted.

Om jeg ikke husker feil fikk jeg ekstra mange glitcher når jeg hadde over 60 fps, og måtte begrense spillet til mindre enn dette.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Har stort sett spilt Skyrim på konsoll frem til nå nylig hvor jeg fant Pc versjonen ekstremt billig. Så nå vil jeg modde som en gal, men har lite erfaring med det, har funnet workshop osv. Har dere noen forslag til mods som dere syns er et must? Tenker mest på teksturer, litt mer spennende character creation og annet diverse.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Det er nå to sommere siden jeg virkelig hadde den syke Skyrim perioda mi... Åhhh, gud så jeg savner det spillet!

 

Til vinteren når det blir mørkt og kaldt ute skal jeg sette meg ned igjen, å begynne helt på nytt. Ingen spill noen sinne som har gidd meg en så sinnsyk spillglede som Skyrim! Selv som godt voksen elsker jeg det spillet....

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Har spilt en del Skyrim i det siste og moddet det til døde, men nå har det ved 2 anledninger skjedd at jeg starter NMM (nexus mod manager) og den hevder at alle mine mods er udatert. Noe jeg vet de ikke er. Så jeg må installere alt på nytt osv osv, noen som vet en fix for dette?.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...