Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Fant ikke V-Sync noen plass i spillet, så jeg gikk inn på Nvidia kontrollpanel å prøvde å sette på V-Sync, samt senke refreshrate til 60Hz der uten at det hjalp. Prøvde også å tukle litt med ini filen, men hjalp jaggu ikke det heller. Fant til slutt frem en gammel 60Hz monitor jeg hadde liggende bare for å prøve, å det fungerte. Merkeligste fiksen jeg har vært borti :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Som dere sikkert har fått med dere, så kommer Skyrim til konsoll (PS4, Xbox One) med mod support. 

For oss som har PC-utgaven med alle dlc, vi får en gratis oppgradering.

 

"If you own ‪#‎Skyrim‬ and all its add-ons or own Legendary Edition on Steam, you'll get a free upgrade to Skyrim Special Edition on Oct 28 ‪#‎BE3‬"

 

Greit det da. :)

Endret av aBaDmAn91
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Har virkelig vurdert å jobbe videre med prosjektet mitt nå om å legge om all tekstingen i spillet til norsk bokmål. Men det er over 100.000 linjer tekst Så det vil ta over ett år i så fall.

 

Klarte det med deler av interfacen. Må gjenstår resten og tror at skyrim special edition var det sparket jeg trengte.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Har virkelig vurdert å jobbe videre med prosjektet mitt nå om å legge om all tekstingen i spillet til norsk bokmål. Men det er over 100.000 linjer tekst Så det vil ta over ett år i så fall.

 

Klarte det med deler av interfacen. Må gjenstår resten og tror at skyrim special edition var det sparket jeg trengte.

 

Samle en gjeng på forumet her til dugnad? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

 

Har virkelig vurdert å jobbe videre med prosjektet mitt nå om å legge om all tekstingen i spillet til norsk bokmål. Men det er over 100.000 linjer tekst Så det vil ta over ett år i så fall.

 

Klarte det med deler av interfacen. Må gjenstår resten og tror at skyrim special edition var det sparket jeg trengte.

 

Samle en gjeng på forumet her til dugnad? :)

 

Du finner en oversetter mod på Nexus. Men der er det ingen norsk ordbok å bruke til auto-oversettelsen.

 

(Skyrim ESP/ESM Translator)

 

Har du tenkt på å gjøre dugnad må du huske å tilegne alle som blir med på det en del av spillet å oversette.

 

Interface------------>Grensesnitt

UI-------------------->UI

Subtitles------------>Undertekster

Names/Places----->Navn/Steder

Weapons/Armor--->Våpen/Rustning

Utilities--------------->Verktøy

Plants/Animals----->Planter/Dyr

 

ETC.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

 

 

Har virkelig vurdert å jobbe videre med prosjektet mitt nå om å legge om all tekstingen i spillet til norsk bokmål. Men det er over 100.000 linjer tekst Så det vil ta over ett år i så fall.

 

Klarte det med deler av interfacen. Må gjenstår resten og tror at skyrim special edition var det sparket jeg trengte.

 

Samle en gjeng på forumet her til dugnad? :)

 

Du finner en oversetter mod på Nexus. Men der er det ingen norsk ordbok å bruke til auto-oversettelsen.

 

(Skyrim ESP/ESM Translator)

 

Har du tenkt på å gjøre dugnad må du huske å tilegne alle som blir med på det en del av spillet å oversette.

 

Interface------------>Grensesnitt

UI-------------------->UI

Subtitles------------>Undertekster

Names/Places----->Navn/Steder

Weapons/Armor--->Våpen/Rustning

Utilities--------------->Verktøy

Plants/Animals----->Planter/Dyr

 

ETC.

 

 

Jeg mente å foreslå at du kunne delegere i dugnadsform i stedet for å gjøre alt selv. Var bare et forslag. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

 

 

 

Har virkelig vurdert å jobbe videre med prosjektet mitt nå om å legge om all tekstingen i spillet til norsk bokmål. Men det er over 100.000 linjer tekst Så det vil ta over ett år i så fall.

 

Klarte det med deler av interfacen. Må gjenstår resten og tror at skyrim special edition var det sparket jeg trengte.

 

Samle en gjeng på forumet her til dugnad? :)

 

Du finner en oversetter mod på Nexus. Men der er det ingen norsk ordbok å bruke til auto-oversettelsen.

 

(Skyrim ESP/ESM Translator)

 

Har du tenkt på å gjøre dugnad må du huske å tilegne alle som blir med på det en del av spillet å oversette.

 

Interface------------>Grensesnitt

UI-------------------->UI

Subtitles------------>Undertekster

Names/Places----->Navn/Steder

Weapons/Armor--->Våpen/Rustning

Utilities--------------->Verktøy

Plants/Animals----->Planter/Dyr

 

ETC.

 

 

Jeg mente å foreslå at du kunne delegere i dugnadsform i stedet for å gjøre alt selv. Var bare et forslag. :)

 

 

takk for tipset. :D Her er forresten min progress. Holder på å oversette selv.

 

Må inrømme at det går dårlig akkuratt nå. Må rette opp Stormcloacks til stormkapper. etc.

 

Skulle virkelig ønske det eksisterte norske skyrim strings for da hadde det vært gjort på mindre enn en uke.

 

 

 

nv3bk5.jpg

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ikke akkurat veldig mye aktivitet her for tiden, ser jeg, men føler behovet for å spørre om noe.. Jeg har akkurat begynt med Skyrim (ja, I know.. Litt sent ute :p), og er level 10 nå.. Har dog kommet meg greit opp i smithing og er lvl 100 der om kun kort (ja, I know... :p). Hva er noe av det mest snasne man kan smi, når andre perks er lave? Forslag? :) 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Ikke akkurat veldig mye aktivitet her for tiden, ser jeg, men føler behovet for å spørre om noe.. Jeg har akkurat begynt med Skyrim (ja, I know.. Litt sent ute :p), og er level 10 nå.. Har dog kommet meg greit opp i smithing og er lvl 100 der om kun kort (ja, I know... :p). Hva er noe av det mest snasne man kan smi, når andre perks er lave? Forslag? :)

Det blir vel dragon armor det om jeg ikke husker helt feil.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...