Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spiller det på konsoll, og noe av det som plager meg aller mest er hvordan spillet alltid lagger stadig mer. Det går silkemykt frem til lagringsfilen utgjør cirka 8MB (noe som ikke tar så lang tid), og jo lenger jeg spiller etter det, jo verre blir det. Jeg rundet level 80 med en nord her forleden dag, og da jeg reiste for å utkjempe den episke kampen mot Ebony Warrior hengte spillet seg i et par sekunder flere ganger. Heldigvis gikk kampen knirkefritt, men det er så ille at jeg ikke orker å spille mer på den brukeren nå.

Endret av Curumo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Det var problemet som bethesda slet med på begge konsollene, spesielt ps3 hvor de brukte lang tid på å få det delevis spillbart. Forhåpentligvis vil denne generasjonens hw struktur gjøre det til bedre opplevelse når fallout 4 og eventuelt tes6 om de får shippet det før generasjonskifte.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg syntes at Skyrim var morsomt før, da jeg gjerne spilte som en krigertype, helst i full Daedric med sverd og skjold, men etter å ha spilt gjennom spillet én gang var det ikke så moro å spille som kriger lenger. Det samme gjaldt for magiker; én gjennomspilling var nok. Men etter at jeg prøvde ut det å spille som bueskytter, har spillet blitt enda bedre. Jeg har spilt gjennom mange ganger som bueskytter, enten med fokus på sniking eller ved å ta på heavy armor fortryllet med ekstra helse og løpe langs frontlinjen. 

 

Det å spille som bueskytter har gjort spillet enda morsommere enn jeg syntes det var da jeg først spilte det! 

Lenke til kommentar

Jeg syntes at Skyrim var morsomt før, da jeg gjerne spilte som en krigertype, helst i full Daedric med sverd og skjold, men etter å ha spilt gjennom spillet én gang var det ikke så moro å spille som kriger lenger. Det samme gjaldt for magiker; én gjennomspilling var nok. Men etter at jeg prøvde ut det å spille som bueskytter, har spillet blitt enda bedre. Jeg har spilt gjennom mange ganger som bueskytter, enten med fokus på sniking eller ved å ta på heavy armor fortryllet med ekstra helse og løpe langs frontlinjen. 

 

Det å spille som bueskytter har gjort spillet enda morsommere enn jeg syntes det var da jeg først spilte det! 

 

Ja eneste jeg ikke likte med bueskytter var hvor usedvanlig OP man blir etterhvert om man vil. Såpass at jeg i en anledning kunne one shotte en drage (som riktignok satt og sov men uansett). Langt mer utfordrene å være magicer med tanke på den manglende armoen etc.

 

Men det eneste jeg syntes faktisk ble småkjedelig i lengden var 2-handed heavy armor build.

Lenke til kommentar

Ja eneste jeg ikke likte med bueskytter var hvor usedvanlig OP man blir etterhvert om man vil. Såpass at jeg i en anledning kunne one shotte en drage (som riktignok satt og sov men uansett). Langt mer utfordrene å være magicer med tanke på den manglende armoen etc.

 

Men det eneste jeg syntes faktisk ble småkjedelig i lengden var 2-handed heavy armor build.

 

Du har helt rett i at man fort kan bli OP med bue. Når jeg får perk'ene som gjør at jeg kan spenne bua raskere og bevege meg raskere med bua spent pleier jeg ofte delvis å slutte med å snike. Noe av det beste med å være bueskytter er dog gleden ved å treffe bevegelige mål på avstand.  :wee:

 

Og jeg er enig med deg i at heavy 2h ikke er så spennende. Generelt har jeg etter hvert fått mindre sansen for å spille som vanlig kriger, og pleier som regel å blande inn magi og den slags for å gjøre det litt mer spennende. 

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 3 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...