Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjorde clean install til Dawnguard nå, har hatt skyrim siden release og ørten mods så blir nok fikset forskjellige mod related bugs jeg har hatt, eneste irri er å finne mods igjen hhee

 

Samme her, ut med det gamle og ny fresh start! Ender vel med at jeg bare må legge inn alle de modsa jeg akkurat sletta da men, hehe.

 

Noen som vet om det er noe som helst poeng å kjøre den offisielle high resolution packen i "bakgrunnen" når man i tillegg bruker Skyrim HD texture mods/Flora overhaul etc eller er dette smør på flesk og helt meningsløst?

Lenke til kommentar

Tilbud på alle elder scrolls nå ja.. Jeg kjøpte Morrowind for 1 uke siden, hele 11 euro ut vinduet.. Doh! Holdt på å kjøpe Oblivion også, men handelen ble avvist på grunn av tom konto. Haha, det var jo nesten litt flaks i uflaksen! :p

 

Da ble hvertfall samlingen av alle 3 spillene med alle exp packs komplett! Lurer på hva jeg skal drive med denne helgen?! :dribble:

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Gjorde clean install til Dawnguard nå, har hatt skyrim siden release og ørten mods så blir nok fikset forskjellige mod related bugs jeg har hatt, eneste irri er å finne mods igjen hhee

 

Samme her, ut med det gamle og ny fresh start! Ender vel med at jeg bare må legge inn alle de modsa jeg akkurat sletta da men, hehe.

 

Noen som vet om det er noe som helst poeng å kjøre den offisielle high resolution packen i "bakgrunnen" når man i tillegg bruker Skyrim HD texture mods/Flora overhaul etc eller er dette smør på flesk og helt meningsløst?

 

Har bestemt meg for å lage en ny kar nå som jeg har kjøpt Dawnguard.

 

Prøver i den anledning å samle alle HD texture mods og diverse andre forbedringer og så legge inn dem med Texture Pack Combiner.

 

Der sier han i beskrivelsen at han anbefaler sterkt å bruke bethesdas sin HD texture pack i tillegg til dem han har gått igjennom for å sjekke kompatibilitet.

 

Skyrim HD - 2K Textures

Serious HD Retexture Skyrim

Skyrim Realistic Overhaul

 

Optional mods:

AOF Farmhouses

HD Misc

High Quality Food and Ingredients

Hybrids HD Plants and Herbs Retexture

Lush Grass

Lush Trees

Ruins Clutter Improvement HD

Static Mesh Improvement Mod (SMIM)

TreesHD Skyrim Variation

Visible Windows

Skyrim Flora Overhaul

Endret av flowerpot
Lenke til kommentar

Har akkurat giftet meg med Dravynea the Stoneweaver :love::love: Og hun er tydeligvis expert alteration trainer. Kan man på noen måte få penga tilbake? Som hvis man f.eks. har Faendal som follower så kan man bare "trade" tilbake pengene du bruker. Eller må jeg evt. finne Ring of Hircine drepe henne og ta pengene mine tilbake? Forsvinner pengene jeg har invistert i trening over tid hos henne? Så at etter jeg hadde trent og skulle kjøpe/selge noe så hadde pengebeholdningen gått opp.

 

PS: Jeg skal uansett drepe henne tilslutt når hun ikke kan trene meg lenger, hun er rett og slett stygg :S

 

Hvilke guardian stones bruker dere?

Jeg vurderer lover stone eller steed stone. Men i og med at jeg bruker heavy armor så trur jeg at jeg nruker steed stone til jeg får den perken som gjør at heavy armor ikke veier noe.

 

Har du Dawnstar?

 

 

Da kan du bruke to forskjellige Guardian Stones etterhvert

 

Endret av ThaHoward
Lenke til kommentar

Har en lvl 40 Warrior/Rogue med litt healing, full Deadric Armor og 2x 1h Deadric Axe. Pløyer igjennom det meste uten noen som helst problemer på Master, nesten kjedelig til tider :huh:

Om jeg skal starte på nytt så skal jeg hvertfall ikke crafte noe som helst bedre enn Ebon armor eller noe som er ca like bra, så fort jeg skaffet meg Deadric så ble spillet litt for lett desverre.

Men, jeg ser awesome ut da! :dribble:

Lenke til kommentar

Heisann, håper alle her kose seg med å drepe vampyrer eller suge blod som det holder :p

 

jeg starta opp en ny char nå men jeg vet ikke hva jeg skal gå. første tanken var å gå paladin / knight. og lagde en imperial siden bonus stats er jo veldig knight-ish. så prøvde jeg meg litt fram på starten med å gå two-hand og one-hand med shield. Men jeg savnet så mye å bruke brue! . og nå er jeg ikke sikker på hva jeg skal velge enten å gå warrior, battlemaster eller forsette den planen om knight.

 

så er det noen her som har noe erfaring med å spille som knight er det moro? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...